Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Warszawa: Wznowienie druku 226 godeł map topograficznych
Numer ogłoszenia: 200510 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6618432, fax 022 6283467, 628 32 06, 661872.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gugik.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wznowienie druku 226 godeł map topograficznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie druku 226 godeł map topograficznych w róznych skalach i układach z diapozytywów wydawniczych wymagajacych w niektórych przypadkach drobnych zmian i uzupełnień poza ramkowych, przygotowanie do druku zgodnie z koncepcją graficzną i druk na drugiej stronie mapy okładek siedmiu rodzajów map
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.11.43.00 - Mapy Kod CPV wg słownika 2008: 22.11.43.00 - Mapy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki zawarte w SIWZ; 2) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch usług o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, polegających na obróbce diapozytywów wydawniczych oraz druku map topograficznych na kwotę o wartości brutto nie mniejszej niż 250 000,00 zł. każda. 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia zawodowe w rozumieniu ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne z zakresu Redakcji map; 4) posiadają niezbędne środki finansowe na realizację zamówienia w wysokości co najmniej - 100 000,00 zł.brutto. 2. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę: a. warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp wykonawcy mogą spełniać łącznie; b. warunek wynikający z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp musi spełniać każdy z wykonawców występujących wspólnie; c. warunki, o których mowa w części 5 ust. 1 pkt 2 - 4 niniejszej SIWZ wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się kilku wykonawców o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Gdy oferta złożona przez wykonawców występujących wspólnie zostanie uznana za najkorzystniejszą, zamawiający zażąda, przed podpisaniem umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, przedłożenia umowy o utworzeniu konsorcjum lub umowy o współdziałaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała następujące dokumenty: 1) wypełniony przez wykonawcę Formularz oferty - wzór formularza stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (w przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z wykonawców) - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ; 3) oświadczenie o akceptacji przez wykonawcę niniejszej SIWZ i projektu umowy na formularzu oferty (projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ); 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności - wzór formularza stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ wraz z kserokopią uprawnień; 5) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wzór formularza stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy tego wymagają, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składa każdy z wykonawców); 7) w przypadku wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo zawierające upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego; 8) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert., 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 6 składa dokument wg rozporządzenia Rady Ministrów DZ.U.z 2006 r. Nr 87 poz. 605. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów na podstawie art. 26 ust 3 Pzp. 4. Ocena spełnienia warunków wymienionych w ust. 1 zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych niniejszą SIWZ. 5. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy zostali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 Pzp. 7. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gugik.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2,(wejscie od Żurawiej 5), pok. N035.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Głowny Urzad Geodezji i Kartografii, 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2( wejscie od Żurawiej 5 ), pok. N035.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.