Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00398360/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
- 2025/BZP 00535036/01 - Wynik z dnia 2025-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie dwóch ortofotomap z nalotów w terminach: jesień 2025r. i wiosna 2026r. dla obszaru gminy Piaseczno.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6baba47a-539f-435c-800a-d23760d7b9601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie dwóch ortofotomap z nalotów w terminach: jesień 2025r. i wiosna 2026r. dla obszaru gminy Piaseczno.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6baba47a-539f-435c-800a-d23760d7b960
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00510941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040615/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Ortofotomapa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398360
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: spr. 91/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 217000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach realizacji umowy wymagane jest wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu następującego produktu fotogrametrycznego:- barwnej, cyfrowej prawdziwej ortofotomapy z terenową wielkością piksela 5cm w systemie barw RGB i CIR wykonanego na podstawie zdjęć pionowych (o rozdzielczości geometrycznej ≤5cm w systemie barw RGBN pozyskanych w 2025r.);
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354200-6 - Usługi sporządzania map lotniczych
4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach realizacji umowy wymagane jest wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu następujących produktów fotogrametrycznych:1) barwnej, cyfrowej prawdziwej ortofotomapy z terenową wielkością piksela 5cm w systemie barw RGB i CIR wykonanego na podstawie zdjęć pionowych (o rozdzielczości geometrycznej ≤5cm w systemie barw RGBN pozyskanych w 2026r.), wykonanych z pokryciem gwarantującym minimalizacje występowania artefaktów w terenie zurbanizowanym.
2) w przypadku zaoferowania dodatkowych danych w ofercie: chmury punktów z lotniczego skanowania laserowego, Numerycznego Modelu Terenu (dalej „NMT”) i Numerycznego Modelu Pokrycia Terenu (dalej „NMPT”)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354200-6 - Usługi sporządzania map lotniczych
4.5.5.) Wartość części: 127000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107010 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107502 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107010 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GISPRO SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320253489
7.3.3) Ulica: Aleja Wyzwolenia 70
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-506
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107010 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Dostawa samochodu strażackiego i przyczep
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej w Zalesiu Górnym
- Dostawa sprzętu i narzędzi
- "Dostawa art. żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Piasecznie"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na Budowę trybun kubaturowych w postaci 3 budynków wraz z zagospodarowaniu terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną" w ramach zadania inwestycyjnego.
- "Budowa i serwis oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie Gminy Piaseczno, w roku 2026".
więcej: przetargi w Piasecznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





