eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Zakup oraz dostawa sprzętu kwaterunkowego (meble o konstrukcji metalowej i drewnianej) dla 22.BLT w Malborku.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz dostawa sprzętu kwaterunkowego (meble o konstrukcji metalowej i drewnianej) dla 22.BLT w Malborku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22blt.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/22blt

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz dostawa sprzętu kwaterunkowego (meble o konstrukcji metalowej i drewnianej) dla 22.BLT w Malborku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0388198-61d0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510878

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116249/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Zakup oraz dostawa sprzętu kwaterunkowego dla 22. BLT w Malborku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425000

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 22.BLT.SZP.2612.100.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa tapczanu WP2-42.
Tapczan o wymiarach: długość 2000 x szerokość 900 mm.
Wysokość siedziska od podłoża min. 400 mm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39143100-7 - Meble do sypialni

4.5.5.) Wartość części: 9693,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa stołu świetlicowego na metalowej podstawie WP2-19.
Wymiary stołu 800 x 800 x 760 mm.
Blat stołu wykonany z płyty meblowej o grubości 18 mm w kolorze jasny dąb. Krawędzie
stołu zabezpieczone trwale doklejką PCV o gr. Min. 2 mm w kolorze płyty.
Stelaż stołu wykonany z zamkniętego profilu stalowego o przekroju prostokąta 3,5 cm x 2,0 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39153000-9 - Meble konferencyjne

4.5.5.) Wartość części: 10008,54 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa szafy na odzież metalowej WP2-34.
Korpus szafy wykonany z blachy stalowej/ Grubość blachy: wieniec szafy min. 1 mm,
pozostałe elementy 0,8 mm. Wymiary szafy: 1800 mm x 800 mm x 500 mm (WxSx G).
Szafa podzielona na dwie części plus górna półka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39173000-5 - Meble do przechowywania

4.5.5.) Wartość części: 23512,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa wieszaku wielokołkowego stojącego metalowego WP2-35.
Wymiary wieszaka: wysokość 1850 mm, szerokość 1500 mm, głębokość 650 mm.
Wieszak wielokołkowy wyposażony w 40 szt. haczyków chromowanych do wieszania ubrań
(po 20 haczyków z każdej strony) o przekroju ᴓ 8 mm zespolone 2 prętami o przekroju ᴓ 4 mm.
Mocowanie haczyków do profili – min. co 2 haczyk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39136000-4 - Wieszaki na odzież

4.5.5.) Wartość części: 20569,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
W dniu 23 października 2023r. Zamawiający dokonał wyboru oferty firmy KALL CARRION TRADING Sp. z o.o. Sp.k., ul. Al. Solidarności 75/26, 00-090 WARSZAWA w zakresie części nr 1 i części nr 2. Wykonawca w dniu 13.11.2023r. złożył za pośrednictwem platformy zakupowej w formie wiadomości oświadczenie o rezygnacji z podpisania umowy ,,Dotyczy:
odstąpienia podpisania umowy dla części nr 1 i części nr 2 Informujemy, że jesteśmy zmuszeni odmówić podpisania umowy do w/w postępowań ze względu na trudną sytuację gospodarczą w kraju i problemy naszych dostawców, nie mogą zagwarantować surowca w terminie. Nie możemy pozwolić sobie na opóźnienia ze względu na kary jakie są przewidziane za dzień zwłoki w dostawie, a skalkulowana oferta nie pozwala na ich płacenie. Za zaistniała sytuację przepraszamy. Z poważaniem Monika Drewniak.”
W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 263 ustawy Prawo Zamówień Publicznych unieważnia postepowanie w części nr 1 i części nr 2.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
W dniu 23 października 2023r. Zamawiający dokonał wyboru oferty firmy KALL CARRION TRADING Sp. z o.o. Sp.k., ul. Al. Solidarności 75/26, 00-090 WARSZAWA w zakresie części nr 1 i części nr 2. Wykonawca w dniu 13.11.2023r. złożył za pośrednictwem platformy zakupowej w formie wiadomości oświadczenie o rezygnacji z podpisania umowy ,,Dotyczy:
odstąpienia podpisania umowy dla części nr 1 i części nr 2 Informujemy, że jesteśmy zmuszeni odmówić podpisania umowy do w/w postępowań ze względu na trudną sytuację gospodarczą w kraju i problemy naszych dostawców, nie mogą zagwarantować surowca w terminie. Nie możemy pozwolić sobie na opóźnienia ze względu na kary jakie są przewidziane za dzień zwłoki w dostawie, a skalkulowana oferta nie pozwala na ich płacenie. Za zaistniała sytuację przepraszamy. Z poważaniem Monika Drewniak.”
W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 263 ustawy Prawo Zamówień Publicznych unieważnia postepowanie w części nr 1 i części nr 2.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30885,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49815,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30885,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KART-MAP KRZYSZTOF ŁACHACZ Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393587973

7.3.3) Ulica: Parkowa 3, Niekielkowo

7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN

7.3.5) Kod pocztowy: 10-376

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30885,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16236,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16236,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,CADABRA" Tomasz Przybył

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222230436

7.3.3) Ulica: Południowa 58

7.3.4) Miejscowość: OSTRÓW WIELKOPOLSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16236,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.