Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00466661/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ZAKUP URZĄDZENIA DO AWARYJNEGO UZDATNIANIA WODY”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11906241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ZAKUP URZĄDZENIA DO AWARYJNEGO UZDATNIANIA WODY”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-354116ef-51c8-4a1d-9eba-327669329686
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00510840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023975/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 ZAKUP URZĄDZENIA DO AWARYJNEGO UZDATNIANIA WODY
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.45.2025.AW1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzenia do awaryjnego uzdatniania wody.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Stacja uzdatniania wody - wymagania:
1) będzie miała zastosowanie w oczyszczaniu/uzdatnianiu wody w obszarze zanieczyszczeń chemicznych i biologicznych;
2) będzie miała możliwość przyłączenia do nasad typy STORZ 25/52/75mm po stronie ssawnej urządzenia;
3) będzie miała możliwość pracy urządzenia w sieci wodociągowej, a także jako urządzenie samozasysające;
4) będzie miała możliwość pracy urządzenia niezależnie od temperatury zewnętrznej – jednakże ze względów fizycznych wody może się ona zawierać w przedziale od 0°C do +60°C;
5) będzie miała możliwość pracy i obsługi w niekorzystnych warunkach pogodowych;
6) będzie wyposażona w zasilanie z sieci 230V;
7) będzie wyposażona w zasilanie z akumulatora lub akumulatorów;
8) będzie posiadać własne źródło zasilania tj. agregat prądotwórczy lub panele fotowoltaiczne;
9) będzie posiadać w zestawie:
a) zbiornik lub zbiorniki do magazynowania wody pitnej z możliwością jego łatwego transportu w dogodne miejsce - zamontowane własne koła lub podest dla wózka widłowego,
b) zbiornik z zamontowanymi kranami oraz/lub przyłączami do podpięcia zewnętrznych urządzeń pobierających wodę,
c) zbiornik/zbiorniki o pojemności nie mniejszej niż odpowiadająca godzinnej wydajności urządzenia filtrującego;
10) będzie posiadać zewnętrzny panel sterujący lub urządzenie sterujące;
11) będzie posiadać wydajność min. 300 l/h;
12) będzie mobilna;
13) będzie się charakteryzowała prostotą obsługi oraz łatwego transportu – do transportu i obsługi nie powinno być wymagane więcej niż 2 osoby, a jeżeli masa urządzenia przekracza dopuszczalne normy dotyczące BHP powinno ono być wyposażone w koła lub platformę transportową lub składać się z kilku elementów, które łączy się bezprzyrządowo;
14) będzie posiadać w zestawie co najmniej 4 komplety wkładów filtrujących, narzędzia do wymiany wkładów oraz wszelkie niezbędne przewody i przyłącza do prawidłowego funkcjonowania, a także akumulator lub akumulatory zapewniające pracę urządzenia co najmniej przez 4 godziny;
15) woda z przedmiotowego urządzenia powinna spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. z 2017 r. poz. 2294 z późn. zm.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamówienie niepodzielne w rozumieniu art. 25 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz art. 379 § 2 Kodeksu cywilnego.
3. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody.
4. Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 240 000,00 zł.
Termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUAHOLD PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA, 32-085 MODLNICA, STUDZIENKI 24
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423119863
7.3.4) Miejscowość: STUDZIENKI 24
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody
- Mobilna stacja uzdatniania wody i urządzenie do pakowania
- "Dostawa i konfiguracja stacji uzdatniania wody z optymalizacją układu hydroforni w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Andrychowie"
- Zakup i dostawa kontenerowego systemu uzdatniania wody w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC - II
- Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody
więcej: Aparatura do oczyszczania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





