eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bojanowo"Budowa studni głębinowej w Zaborowicach wraz z rozbudową i modernizacją stacji uzdatniania wody"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa studni głębinowej w Zaborowicach wraz z rozbudową
i modernizacją stacji uzdatniania wody”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOJANOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Bojanowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-940

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.8.) Numer faksu: urzad@gminabojanowo.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminabojanowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminabojanowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bojanowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa studni głębinowej w Zaborowicach wraz z rozbudową
i modernizacją stacji uzdatniania wody”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20fea395-54be-4946-85c2-3c1e82bb4c03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00510832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034793/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa studni głębinowej w Zaborowicach wraz z budową i modernizacją stacji uzdatniania wody w Zaborowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00437096

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.18.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia inwestycji jest „Budowa zbiornika na wodę czystą
o pojemności 200 m3 na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Zaborowicach
(dz. o nr ewid. 212/2 ,obręb Zaborowice) wraz z niezbędna infrastrukturą towarzyszącą”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) budowę jednokomorowego pionowego zbiornika retencyjnego o pojemności V=200m3 wykonanego ze stali węglowej wraz z jego uzbrojeniem oraz podłączeniem technologicznym do budynku SUW,
2) rozbiórkę istniejących zbiorników wody czystej (trzy stalowe zbiorniki o pojemności 50m3 każdy).
3) Zamawiający wymaga, aby każdy materiał przed wbudowaniem uzyskał jego akceptację na wniosku materiałowym.
UWAGA:
Z uwagi na stan drogi dojazdowej, prowadzącej do miejsca posadowienia nowego zbiornika wody czystej, przy transporcie ciężkim, może istnieć konieczność utwardzenia drogi. Powyższe należy uwzględnić w cenie oferty.
3. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w miejscu gdzie będą wykonywane prace – Stacja Uzdatniania Wody
w Zaborowicach, dz. o nr ewid. 212/1, obręb Zaborowice. Ustaleń w sprawie terminu wizji lokalnej należy dokonać z osobą wskazaną do kontaktów – p. Marta Maćkowiak, tel. 694 417 492. Wraz z ofertą Oferent winien złożyć potwierdzone przez Zamawiającego oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzeniu wizji lokalnej obiektu – załącznik nr 1 do SWZ. Oferta Wykonawcy, który nie odbędzie wizji lokalnej, będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.
4. W ramach prac objętych przedmiotem zamówienia i proponowaną ceną ofertową Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
1) Realizacji prac zgodnie z przedłożoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, zapisami SWZ, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami prawa,
2) Przekazania przedstawicielowi Zamawiającego wniosków materiałowych na poszczególne urządzenia/materiały stanowiące przedmiot zamówienia,
3) Przygotowania, zagospodarowania i zabezpieczenia placu budowy,
4) Zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
5) Uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
6) Przygotowania na pierwszą radę budowy harmonogramu prowadzenia poszczególnych prac,
7) Sporządzenia przez Kierownika Budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
8) Używania w trakcie prac wyłącznie materiałów spełniających wymagania projektowe oraz wymagania techniczne dla rur, kształtek i obiektów, po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji Zamawiającego dla zaproponowanych materiałów,
9) Wykonania i pokrycia kosztów próby szczelności, dezynfekcji oraz badania przydatności wody do spożycia,
Uwaga: z uwagi na ograniczoną wydajność ujęcia powyższe prace odbywać się będą zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem napełniania zbiornika.
10) Naprawy na własny koszt lub wypłaty odszkodowania z tytułu szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, za które Wykonawca odpowiada,
11) Wykonania dokumentacji powykonawczej i przekazania jej w dniu odbioru Zamawiającemu ( w formie papierowej oraz elektronicznej),
12) Poniesienia wszystkich kosztów związanych z wywozem gruzu, złomu i nadmiaru gruntu,
13) Zamontowania szafki budowlanej z podlicznikiem energii elektrycznej na terenie placu budowy i poniesienia kosztów energii elektrycznej według wskazań podlicznika,
14) Odtworzenia i przywrócenia do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia,
Powyższy zakres należy uwzględnić w cenie oferty.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ, tj.: dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. przedmiarze robót (który stanowi materiał pomocniczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45247270-3 - Budowa zbiorników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598230,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 974000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598230,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budownictwa Inżynieryjnego Bartosz Stefaniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991872312

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 598230,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.