eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Zadanie 1: Rozbudowa drogi gminnej ul. Z. Krasińskiego (180253W) w Legionowie wraz z rozbudową skrzyżowania na skrzyżowanie typu rondo; Zadanie 2: Budowa drogi rowerowej w ul. Szwajcarskiej



Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie 1: Rozbudowa drogi gminnej ul. Z. Krasińskiego (180253W) w Legionowie wraz z rozbudową skrzyżowania na skrzyżowanie typu rondo;
Zadanie 2: Budowa drogi rowerowej w ul. Szwajcarskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227663491

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.legionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie 1: Rozbudowa drogi gminnej ul. Z. Krasińskiego (180253W) w Legionowie wraz z rozbudową skrzyżowania na skrzyżowanie typu rondo;
Zadanie 2: Budowa drogi rowerowej w ul. Szwajcarskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d84ae7c7-58f6-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510731

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018441/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic: Z. Krasińskiego, gen. J. Sowińskiego, A. Grottgera

1.1.13 Budowa ścieżki rowerowej w ul. Szwajcarskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach projektu Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 - Oś priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną - Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza - Poddziałanie 4.3.2 Mobilność miejska w ramach ZIT.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417851/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rz.271.54.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej ul. Z. Krasińskiego (180253W) w Legionowie wraz z rozbudową skrzyżowania typu rondo z ul. J. Sowińskiego oraz ul. A. Grottgera” wraz z budową drogi rowerowej
2. Zakres robót budowlanych
1) przygotowanie terenu inwestycji, roboty rozbiórkowe
2) wymiana opraw oświetleniowych
3) budowa nowej linii oświetleniowej
4) wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu
5) budowę drogi rowerowej i pieszo-rowerowej
6) budowę skrzyżowania o ruchu okrężnym
7) przebudowa kolizji z siecią podziemną i nadziemną
8) budowę zjazdów indywidualnych do posesji
9) budowę odcinków chodnika z kostki betonowej
10) remont istniejących nawierzchni ulic
11) wykonanie odwodnienia poprzez budowę odcinka kanalizacji deszczowej
12) humusowanie i obsianie poboczy trawą
13) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego
3. Szczegółowy opis urządzeń opisuje projekt budowlano-wykonawczy.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) projektem budowlanym branży drogowej – tom I
2) projektem architektoniczno-budowlanym branży elektrycznej – tom II/a
3) projektem architektoniczno-budowlanym branży elektrycznej – tom II/b
4) projektem budowlanym branży telekomunikacyjnej – tom III
5) projektem architektoniczno-budowlanym branży sanitarnej – tom IV
6) projektem architektoniczno-budowlanym branży sanitarnej – tom V
7) przedmiarami robót
8) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót
9) projektami stałej i czasowej organizacji ruchu,
10) Księgą Wizualizacji - Symbol oznakowania tras rowerowych zrealizowanych w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego w ramach Standardów projektowych i wykonawczych dla systemu rowerowego warszawskiego obszaru funkcjonalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 1671856,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2
5. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi rowerowej w ul. Szwajcarskiej w ramach projektu: „Poprawa warunków do rozwoju przyjaznych środowisku form transportu poprzez budowę systemu dróg rowerowych na terenie Gminy Legionowo – etap II”
6. Zakres robót budowlanych
1) przygotowanie terenu inwestycji, roboty rozbiórkowe
2) wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu
3) budowę drogi rowerowej o nawierzchni asfaltowej
4) humusowanie i obsianie poboczy trawą
5) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego
7. Szczegółowy opis urządzeń opisuje projekt techniczny.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) projektem technicznym
2) przedmiarem robót
3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót
4) projektami stałej i czasowej organizacji ruchu,
5) Księgą Wizualizacji - Symbol oznakowania tras rowerowych zrealizowanych w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego w ramach Standardów projektowych i wykonawczych dla systemu rowerowego warszawskiego obszaru funkcjonalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 312577,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2794677,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3297305,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2794677,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIT Bruk Tomasz Knopik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5551943993

7.3.3) Ulica: ul. Tomaszewska 42/30/9

7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto

7.3.5) Kod pocztowy: 26-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2794677,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353966,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564795,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353966,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne-Budowlane Janusz Mróz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5361142333

7.3.3) Ulica: ul Sobieskiego 41 lok.30

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353966,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie
1) Zadanie 1: 60 dni od daty wprowadzenia Wykonawcy na budowę,
2) Zadanie 2: 60 dni od daty wprowadzenia Wykonawcy na budowę.
2. Do czasu realizacji robót nie wlicza się okresów zimowych. Okres zimowy trwa od 15 grudnia do 15 marca, liczony jako trzy miesiące.
3. Wprowadzenie Wykonawcy na roboty nastąpi w terminie 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy, Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiajacego z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem o terminie wprowadzenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.