Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00466298/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego z kontrolowaniem rozliczeń inwestycji pn.: Przebudowa ul. Spokojnej i ul. Zwycięstwa bocznej w Wyrach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133
1.5.2.) Miejscowość: Wyry
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 032 3256831
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5eb0b23e-0487-41e5-bc25-411c63cf2a7c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego z kontrolowaniem rozliczeń inwestycji pn.: Przebudowa ul. Spokojnej i ul. Zwycięstwa bocznej w Wyrach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eb0b23e-0487-41e5-bc25-411c63cf2a7c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040923/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego z kontrolowaniem rozliczeń Inwestycji pn.: Przebudowa ul. Spokojnej I ul. Zwycięstwa w Wyrach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466298
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego z kontrolowaniem rozliczeń inwestycji pn.: „Przebudowa ul. Spokojnej i ul. Zwycięstwa w Wyrach” w specjalności:
1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) instalacyjnej elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) drogowej.
2. Zamawiający podzielił zakres realizacji robót budowalnych na dwie części:
Część 1 – Przebudowa ul. Spokojnej w Wyrach,
Część 2 – Przebudowa ul. Zwycięstwa bocznej w Wyrach.
3. Zadanie będzie realizowane w oparciu o poniżej wymienioną dokumentację:
1) W zakresie części 1 – Przebudowa ul. Spokojnej w Wyrach – na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w formule zaprojektuj i wybuduj, wykonanym przez Eurodroga Milan Sternik z siedzibą w Gliwicach oraz oferty wykonawcy na roboty budowlane wyłonionego w drodze przetargu (Zakres przedmiotowej inwestycji został opisany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia na realizację robót – Załącznik A do SWZ).
2) W zakresie części 2 – Przebudowa ul. Zwycięstwa bocznej w Wyrach na podstawie:
Dokumentacji Projektowej opracowanej przez SZOSA-PROJEKT Projektowanie Dróg Michał Szostak z siedzibą w Zabrzu oraz oferty wykonawcy na roboty budowlane wyłonionego w drodze przetargu (Zakres przedmiotowej inwestycji został opisany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia na realizację robót – Załącznik B do SWZ).
B. Zakres przedmiotu zamówienia:
Poza obowiązkami wynikającymi z Prawa Budowlanego, zakres usług Inspektora Nadzoru obejmuje:
1) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym i finansowym, zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami, normami, zasadami sztuki i wiedzy technicznej.
2) Sprawny nadzór i bieżąca kontrola postępu i jakości realizacji zadania, wbudowanych wyrobów budowlanych, zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz reprezentowanie interesów Zamawiającego podczas realizacji Projektu, między innymi poprzez bieżącą kontrolę zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, uzyskanymi pozwoleniami oraz przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami.
3) Rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót, wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót - po uzgodnieniu z Zamawiającym.
4) Sprawne weryfikowanie pod względem kompletności, treści merytorycznej i finansowej przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych kosztorysów, dokumentów i zaświadczeń, dokumentacji projektowej, odbiorowej, itp.
5) Udział w:
a) protokolarnym przekazaniu placu budowy,
b) odbiorach,
c) naradach roboczych na budowie,
d) przeglądach gwarancyjnych przed upływem terminów rękojmi i gwarancji,
e) kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli
6) Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy.
7) Informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych, sporządzanie protokołów konieczności w przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny
8) Udzielenie Zamawiającemu wszelkiej merytorycznej pomocy w trakcie ewentualnych kontroli inwestycji oraz przy rozpatrywaniu roszczeń Wykonawcy robót budowlanych (w tym również na drodze sądowej).
C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do niniejszej SWZ: Załączniku C do SWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz projektowanych postanowień umownych.
D. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny kod:
71700000-5 Usługi nadzoru i kontroli
Kody dodatkowe:
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
E. Informacja o finansowaniu ze środków zewnętrznych:
1. Inwestycja jest współfinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja druga, zgodnie ze wstępną promesą Nr Edycja8/2023/194/PolskiLad.
2. Zamawiający informuje, iż na mocy art. 310 pkt. 1 Pzp może unieważnić postępowanie, jeżeli środki z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja druga, nr wstępnej promesy Nr Edycja8/2023/194/PolskiLad, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postepowania została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu.
F. Informacje Zamawiającego:
1. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
2. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 Pzp.
G. Rozwiązania równoważne:
1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48609,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48609,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOSBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6261006654
7.3.3) Ulica: ul. Jarzębinowa 5
7.3.4) Miejscowość: Gostyń
7.3.5) Kod pocztowy: 43-176
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48609,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI WYRY
- Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie aplikacji mobilnej w ramach projektu pn. Budowa ścieżki historycznej "Wrzesień 1939 r. w Gminie Wyry"
- Remonty dróg gminnych oraz remonty małopowierzchniowe w Wyrach i Gostyni.
więcej: przetargi WYRY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 544 na odcinku od km 138+200 do km 140+700 Bagienice Szlacheckie - Amelin - nr postępowania 182/25
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją rozbudowy Szpitala Puckiego o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii
- "Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycją: POPRAWA DOSTĘPU DO OPIEKI PSYCHIATRYCZNEJ W MODELU ŚRODOWISKOWYM DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez Gminę Radków
- Usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlano-instalacyjnych w ramach zadania pn. Przebudowa III piętra budynku "C" w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Wykonanie układu drogowego ul. Sadowej w Czechowicach-Dziedzicach wraz z łącznikami"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.