eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUsługa organizacji szkoleń dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów



Ogłoszenie z dnia 2025-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji szkoleń dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472349582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wólczańska 49

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-608

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuplodz.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1158382

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa organizacji szkoleń dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9184c25e-37c7-46f5-89df-d954a28361d4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00510642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060617/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Usługi szkoleniowe w zakresie zagadnień ustrojowych WE, projektów... 2 postępowanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383056

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-16/25-USL/12-2 postępowanie

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 216000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi organizacji szkoleń w formie stacjonarnej i online dla beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 w podziale na części. Część I zamówienia - jedno szkolenie w formie stacjonarnej pn.: Zamówienia publiczne przy realizacji projektów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.
2. KOD CPV: 80500000-9 (usługi szkoleniowe).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 p.z.p.
W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił catering uwzględniający szczególne potrzeby żywieniowe w przypadku zaistnienia takiej potrzeby.
6. W zakresie części I zamówienia Zamawiający na podstawie art. 95 p.z.p. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia (w szczególności osobę/ osoby przygotowujące posiłki) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz 277) lub odpowiadającej mu formy zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wymóg zatrudnienia Zamawiający rozumie, jako wymaganie by osoby wykonujące w/w czynności były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania tego wymogu. Sankcje z tytułu niespełnienia wymogów w tym zakresie zostały uregulowane w postaci kar umownych. Zamawiający w przypadku jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osoby/osób do wykonywania wskazanych czynności w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę uprawniony będzie do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
7. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SWZ -„Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi organizacji szkoleń w formie stacjonarnej i online dla beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 w podziale na części. Część II zamówienia - jedno szkolenie w formie on-line pn.: Zamówienia publiczne przy realizacji projektów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z dwukrotnego wznowienia części II zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 31 ust. 2 oraz 35 ust. 1 ustawy p.z.p. Wznowienie polegać będzie na realizacji tej samej usługi na tych samych warunkach; określonych w dokumentach zamówienia.
3. KOD CPV: 80500000-9 (usługi szkoleniowe).
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 p.z.p.
W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił realizację usług w formie zdalnej w zakresie części II zamówienia przy wykorzystaniu narzędzi dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, tj. udostępniane teksty w postaci elektronicznej muszą być możliwe do odczytania przez czytnik zgodnie ze standardami WCAG.
7. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SWZ -„Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Doradcza Progressio Przemysław Kuderczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961124658

7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa 12

7.3.4) Miejscowość: Sobótka

7.3.5) Kod pocztowy: 55-050

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132914485

7.3.3) Ulica: J. Sowińskiego 7/6

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część I zamówienia:
Całkowita wartość wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy nie może przekroczyć kwoty 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wynagrodzenie ostateczne wynikać będzie z rzeczywiście wykonanych usług, w oparciu o stawki jednostkowe wykazane w formularzu ofertowym tj. 250,00 zł (za jedną przeszkoloną osobę).
Część II zamówienia:
Całkowita wartość wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy nie może przekroczyć kwoty: 7.080,00 zł (siedem tysięcy osiemdziesiąt złotych 00/100), w tym:
2.360,00 zł (dwa tysiące trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100) – zamówienie podstawowe,
2.360,00 zł (dwa tysiące trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100) – pierwsze wznowienie,
2.360,00 zł (dwa tysiące trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100) – drugie wznowienie.
Wynagrodzenie ostateczne wynikać będzie z rzeczywiście wykonanych usług, w oparciu o stawki jednostkowe wykazane w formularzu ofertowym tj. 59,00 zł (za jedną przeszkoloną osobę).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.