Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00436979/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
- 2022/BZP 00454179/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont istniejących chodników we wsi Wiele
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karsin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 222
1.5.2.) Miejscowość: Karsin
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-440
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@karsin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karsin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.karsin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont istniejących chodników we wsi Wiele2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-317053a6-6411-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest dofinansowane w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436979/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest remont istniejących chodników we Wielu, gmina Karsin, powiat kościerski.
Konstrukcja nawierzchni:
a) Kostka betonowa szara 10x20x6 cm – grubość 6,0 cm,
b) Piasek zagęszczany – grubość 10,0 cm,
c) Rodzimy grunt dogęszczony ls ≥ 1,00; E2=100MPa
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu:
- odcinek I:
długość obrzeży L=158m
powierzchnia kostki betonowej P=63,52m2
- odcinek II:
długość obrzeży L162m
powierzchnia kostki betonowej barwników P=132,61m2
- odcinek III:
długość obrzeży L=796m
powierzchnia kostki betonowej barwników P=907,00m2.
UWAGI DO PROJEKTU pkt. 5.3 Konstrukcja nawierzchni!
W celu dokładnego oszacowania zakresu robót należy uwzględnić projekt budowlany oraz wizję w terenie.
W skład warstw podłoża pod chodnikiem wchodzi zgodnie z projektem podbudowa zasadnicza 0/15 – grubości 10 cm oraz podsypka c-p 1:4.
W miejscach koniecznych należy założyć zamontowanie pod chodnikiem rury odwadniającej.
Należy uwzględnić obniżenie wjazdów na posesję.
Wykonawca musi uwzględnić roboty rozbiórkowe istniejących chodników, spaletowanie dobrych płytek, krawężników oraz wywiezienie ich a także gruzu na oczyszczalnie ścieków w Cisewiu.
2) Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami: 45233340-4 Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego, 45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych.
3) Wykonawca zobowiązany jest do porównania zgodności przekazanych opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie. W przypadku różnic w zakresie rozwiązań technologicznych (w tym również zastosowanych materiałów i urządzeń) w pierwszej kolejności obowiązują rozwiązania przedstawione w projekcie budowlanym, przedmiarach robót i dodatkowych opisach.
4) Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące,
5) Wykonawcy zobowiązani są użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszącej normy europejskiej PN-EN (normy zharmonizowane) oraz innym określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości).
6) Tam, gdzie na rysunkach, dokumentacji lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 -3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach.
7) W przypadku urządzeń, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich urządzeń, których parametry techniczne, moc, wydajność nie będą gorsze od urządzeń, jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach technologicznych projektu. Zastosowanie urządzeń równoważnych zapewnić musi także kompatybilność z pozostałymi materiałami i urządzeniami przyjętymi w zastosowanej technologii.
8) Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255440,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255440,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Hildebrandt "BRANDBUD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551464732
7.3.3) Ulica: 18 Pułku Ułanów Pomorskich 13
7.3.4) Miejscowość: Krojanty
7.3.5) Kod pocztowy: 89-620
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIESŁAW HILDEBRANDT "BRANDBUD"
jakie przetargi wygrała firma
WIESŁAW HILDEBRANDT "BRANDBUD"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255440,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 163 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa integracyjnego placu zabaw w Parku Miejskim w Świdwinie.
- Przebudowa i modernizacja infrastruktury na Cmentarzu Podgórze w Krakowie - część 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Utwardzenie terenu na nieruchomościach Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Boguchwale" w ramach inwestycji "Przebudowa i budowa dróg oraz obiektów wystawienniczych" - Pole Doświadczalne
- Budowa Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej-etap II-stan wykończeniowy wewn. i zewn. instalac. wewn. i zewn., przyłącza i zagospodarow. terenu.
- Budowa dwóch parkingów dla samochodów osobowych wraz z modernizacją placu zabaw na osiedlu Polna w Parczewie.
- Modernizacja Miasteczka ruchu drogowego dla rowerów przy Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Szczucinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.