eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Latkowej



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Latkowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 2

1.5.2.) Miejscowość: Milicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.tatarek@milicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Latkowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-228ac065-73fe-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510536

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025422/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Latkowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470670

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 951219,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: „Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Latkowej”
DOFINANSOWANIE ZAKUPU ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO DLA JEDNOSTKI OSP LATKOWA z Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości, Ostateczny beneficjent przedsięwzięcia: Ochotnicza Straż Pożarna w Latkowej

Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu i dostawy średniego samochodu ratowniczo gaśniczego dla OSP Latkowa
Zamówienie obejmuje:
- wsparcie techniczne;
- serwis gwarancyjny;
- nieodpłatne szkolenie w zakresie użytkowania.

Zakres zamówienia:
„Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Latkowej”
UWAGA: ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH W POWYŻSZYM POSTĘPOWANIU.

1. Szczegółowy zakres przedmiotów zamówienia, określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów, składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w Załączniku nr 1 do SWZ – OPZ - specyfikacja.
2. Wymogi dodatkowe, które Wykonawca musi uwzględnić w ofercie i zawrzeć w cenie:
a) Zapewnienie pobytu (w tym ewentualny nocleg) 3 przedstawicieli Zamawiającego na czas montażu sprzętu i odbioru pojazdu. Wykonawca przeprowadzi w tym czasie przeszkolenie tych osób z zakresu obsługi i odbieranego sprzętu;
b) zapewnienia minimalnej gwarancji na samochód – zgodnie z warunkami wskazanymi w załączniku nr 1 do SWZ – OPZ i w złożonej ofercie;
c) zapewnienia minimalnej gwarancji podwozia pojazdu – zgodnie z warunkami wskazanymi w załączniku nr 1 do SWZ – OPZ i w złożonej ofercie;
d) zapewnienia gwarancji zabudowy pojazdu – zgodnie z warunkami wskazanymi załączniku nr 1 do SWZ – OPZ i w złożonej ofercie;
e) Zapewnienie autoryzowanego serwisu przez minimum 2 lata oraz dostarczenie w dniu odbioru pojazdu, dokumentu określającego zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym; od daty protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia; Wykonawca udziela gwarancji na podwozie, zabudowę pożarniczą oraz cały pojazd z podstawowym wyposażeniem. Zabudowa pożarnicza jest jednocześnie, jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. Koszt serwisu podwozia, w tym także materiałów eksploatacyjnych w okresie rękojmi i gwarancji pokrywa Zamawiający.
f) Termin rozpoczęcia prac związanych z usunięciem wad lub usterek nie może być dłuższy niż 3 dni kalendarzowe, licząc od dnia zgłoszenia usterki przez Zamawiającego;
g)Termin usunięcia wad lub usterek nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych od daty rozpoczęcia prac/ zgłoszenia przez Zamawiającego;
h) Pojazd musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany na rynku. Pojazd musi być kompletny, gotowy do użytkowania. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do pojazdu, oryginalnej karty gwarancyjnej oraz instrukcji w języku polskim.
3. Wykonawca może zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. Zamawiający akceptuje oferty równoważne, m.in. o ile spełnione są minimalne parametry techniczne. W przypadku oferowania rozwiązania równoważnego należy przedstawić dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta.
4. Oferta równoważna, to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Istotne jest przy tym to, że wymagane właściwości i parametry danego produktu (rozwiązania) muszą być przez wykonawcę wykazane Zamawiającemu, a zatem w sposób bezsporny udowodnione przez wykonawcę w toku postępowania przed Zamawiającym, za pomocą wszelkich środków dostępnych wykonawcy.
5. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu zostały użyte nazwy, typy, należy to traktować jedynie jako rozwiązania przykładowe. Zaoferowany element musi spełniać m.in. parametry techniczno-użytkowe określone w dokumentach zamówienia.
6. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia – w Załączniku nr 1 do SWZ sprzęt/y, muszą być fabrycznie nowe, wolne od obciążeń prawami osób trzecich, sprawne technicznie, nieużywane, muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE), posiadać Certyfikat (pozytywną opinię techniczną) wydawany przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej - Państwowy Instytut Badawczy w Józefowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1273911,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1273911,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1273911,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne ,,bocar”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 573 000 86 37

7.3.3) Ulica: Korwinów, ul. Okólna 15

7.3.4) Miejscowość: Wrzosowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-263

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1273911,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.