Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00464976/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych o przedłużonym terminie trwałości dla Zespołu Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy w 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091338640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gałczyńskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-322
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 372 91 51
1.5.8.) Numer faksu: nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdpsiow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpsiow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych o przedłużonym terminie trwałości dla Zespołu Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy w 2026 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6060ca7-71bb-49a6-9188-79bf4a2ce6b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00510504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033475/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych o przedłużonym terminie trwałości dla ZDPSiOW w Bydgoszczy w 2026 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464976
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.58.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 318265,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych o przedłużonym terminie trwałości dla Zespołu Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy w 2026 roku, w zakresie i na warunkach określonych w SWZ wraz z załącznikami i projekcie umowy. Miejscami dostawy przedmiotu zamówienia wraz z wniesieniem do magazynów Domów są:
Dom Pomocy Społecznej „Promień Życia” ul. Łomżyńska 54 w Bydgoszczy;
Dom Pomocy Społecznej „Słoneczko” ul. Gałczyńskiego 2 w Bydgoszczy;
Dom Pomocy Społecznej „Jesień Życia” ul. Mińska 15a w Bydgoszczy.
2. Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia:
1) przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji i spełniać wymagania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448) oraz rozporządzeń wydanych na jej podstawie,
2) przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania, jakie powinny spełniać produkty pochodzenia zwierzęcego zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 872.),
3) przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi jakościowe i higieniczno – sanitarne określone obowiązującymi normami, być wolny od wad, posiadać określony termin przydatności do spożycia i musi być właściwie etykietowany,
4) etykieta na opakowaniu jednostkowym powinna zawierać m.in.:
a. nazwę, logo, adres producenta;
b. opis składu (składników) i wartości odżywczej;
c. masę / pojemność opakowania jednostkowego i zbiorczego;
d. nr serii i datę produkcji;
e. okres przydatności do spożycia
f. sposób przechowywania.
5) przedmiot zamówienia musi pochodzić od producentów objętych stałym nadzorem Państwowego Inspektora Sanitarnego,
6) dostarczany towar musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego, w dniu dostawy musi posiadać termin ważności w wartości 70 % terminu ważności określonego przez producenta i spełniać wymogi systemu HACCP,
7) dostarczony towar musi być I klasy w zakresie jakości, zgodny z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1980.),
8) na każde żądanie zamawiającego wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi oraz dokumenty potwierdzające, że producent w procesie produkcji i obrocie, a sprzedawca w obrocie w zakresie realizacji przedmiotu umowy ma wdrożony i stosuje zintegrowany system zarządzania HACCP,
9) wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy, zgodnie z obowiązującymi wymaganiami GMP/GHP oraz systemem HACCP,
10) użyty do transportu pojazd będzie uwzględniać właściwość towaru i zabezpieczać jego jakość przed ujemnymi wpływami warunków atmosferycznych i uszkodzeniami,
11) osoby wykonujące przedmiot umowy (kierowcy, pracownicy obsługi) muszą posiadać aktualne zaświadczenia lekarskie (sanitarno-epidemiologiczne), zezwalające na pracę w kontakcie z żywnością,
12) przedmiot umowy będzie dostarczany do zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość handlową i zdrowotną dostarczanych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania,
13) wymagania w zakresie opakowań: opakowania czyste, bez obcych zapachów, przeznaczone tylko do jednego (przedmiotowego) asortymentu, nie uszkodzone mechanicznie, elementy powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd towaru,
14) oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
15) jeżeli w SWZ lub załącznikach do SWZ występuje wskazanie konkretnych nazw produktów/znaków towarowych, nie należy ich traktować jako wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia, a wyłącznie jako wskazanie o charakterze informacyjnym/opisowym, wskazujące na skład, zastosowanie i przeznaczenie danego produktu bądź określające przez Zamawiającego standard i walory jakościowe,
16) Zamawiający informuje, że ilości podane w formularzu asortymentowo cenowym są ilościami szacunkowymi służącymi do porównania ofert,
17) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany podanych w załączniku nr 1 do SWZ ilości produktów, w zależności od swoich potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w tym załączniku (formularz asortymentowo-cenowy). Zmiany w tym zakresie nie wymagają zmiany Umowy w formie pisemnej w postaci aneksu do Umowy,
18) w zależności od bieżących potrzeb, Zamawiającemu przysługuje prawo do zamówienia produktów w wartości mniejszej niż określona wartość umowy,
19) szczegółowy opis wymaganych produktów oraz szacunkowe ilości zostały opisane w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy
15331000-7 - Warzywa przetworzone
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15331425-2 - Przecier pomidorowy
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15831500-7 - Syropy cukrowe
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne
15831000-2 - Cukier
15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15842220-0 - Batony czekoladowe
15899000-6 - Proszek do pieczenia
15612500-6 - Produkty piekarskie
15332410-1 - Owoce suszone
15332412-5 - Przetworzone rodzynki
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15891000-0 - Zupy i buliony
15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
15872400-5 - Sól
15871230-5 - Ketchup
15871273-8 - Majonez
15872300-4 - Zioła
15872500-6 - Imbir
15884000-8 - Produkty dla niemowląt
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15851000-8 - Produkty mączne
15851100-9 - Makaron niegotowany
15981000-8 - Wody mineralne
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
15611000-4 - Ryż łuskany
03221210-1 - Fasola
03221220-4 - Groch
24911000-3 - Żelatyny
15613313-5 - Muesli lub produkty równoważne
15841000-5 - Kakao
15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356921,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356921,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356921,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aber Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337
7.3.3) Ulica: Emilii Plater 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-113
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356921,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-02 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Naprawy awaryjne urządzeń oświetlenia ulic własności Gminy Bydgoszcz w 2026 r.
- 85/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach, sprzątanie terenów wewnętrznych oraz utrzymanie i pielęgnacja zieleni wokół budynków Bydgoskiego TBS
- Budowa ul. Tetmajera (Program BBO) - odc. od ul. Tęczowej do ul. Syrokomli i odc. od ul. Syrokomli do ul. Prusa
- Dostawa wyposażenia do laboratorium diagnostyki
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mrożonek dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym
- "Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem w okresie od dnia 01 stycznia 2026 do dnia 31 grudnia 2026 roku - z podziałem na 6 części".
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Głownie na 2026 rok"
- Sukcesywne dostawy artykułów suchych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 1 w Głownie na 2026 rok"
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: Fasola »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





