eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrawczynZakup sprzętu - defibrylatorów - w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026



Ogłoszenie z dnia 2025-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu – defibrylatorów - w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48413038002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strawczyn.pl, sekretariat@strawczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strawczyn.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu – defibrylatorów - w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82561335-d1be-42ad-b5c6-e2bb91ba7c78

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00510449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046999/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Zakup sprzętu, wyposażenia i umundurowania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468412

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIRP.ZP.271.1.33.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 455163,60 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38165,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu – defibrylatorów - w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026

Defibrylator w kapsule zewnętrznej z alarmem wraz z montażem - 6 szt.

Defibrylator musi posiadać minimalne parametry:

• poziom ochrony- IP 55
• odporność na upadki minimum 1,1 m
• możliwa defibrylacja na mokrej i metalowej nawierzchni.
• zakres temperatur: w trybie pracy od min. 0 ⁰C do min. 40 ⁰C
• gwarancja producenta minimum 5 lat
• czas od zakończenia RKO do gotowości do wyładowania nie więcej niż 8 sekund
• tryb pediatryczny lub klucz pediatryczny
• okres żywotności baterii minimum 2 lata
• obsługa w języku polskim
• Dedykowana torba transportowa
• Kapsuła zewnętrzna (kompatybilna z defibrylatorem) z alarmem wizualnym i dźwiękowym, wbudowanym modułem grzewczym i chłodzącym, zasilaczem, elementami mocującymi i instrukcją obsługi, odporność min. IP55
• Oznakowanie (tablica informacyjna)
• kabel zasilający do podłączenia kapsuł - 60 m wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem np. gniazda, złączki itp.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Strawczyn (ewentualna konieczność przewiercenia przez ścianę budynku).

Zadanie współfinansowane z Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie zamówienia w razie nieotrzymania dofinansowania z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z informacją podaną na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 57 000,00 zł brutto
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43630,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94486,32 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.