eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Literackie SPA. Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bychawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Literackie SPA. Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bychawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna w Bychawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060433850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. J. Piłsudskiego 34

1.5.2.) Miejscowość: Bychawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 662-300-807

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.mbpbychawa@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.bychawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b558e9b-669b-11ed-aea3-5a7c432eaced

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Literackie SPA. Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bychawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b558e9b-669b-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445237/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/MBP/1/11/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1359518,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bychawie.
2. Główny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont:
- ścianek działowych, posadzek, wykładzin ściennych i podłogowych,
- sufitów podwieszanych,
- stolarki drzwiowej,
- barier ochronnych,
- instalacji wody i kanalizacji, centralnego ogrzewania – wymiana i ukrycie w ścianach i posadzkach z zachowaniem obecnego przebiegu i parametrów,
- instalacji elektrycznych oświetlenia i zasilania,
- instalacji teletechnicznych i niskoprądowych,
Wykonanie:
- instalacji fotowltaicznej o mocy 20 kWp,
- montaż klimatyzatorów typu SPLIT na bazie pompy ciepła,
- instalacji nagłośnieniowych,
- montaż Videofonu.
3. Przedmiot zamówienia, poza robotami wskazanymi w ust. 2, obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich robót, które są bezpośrednio i pośrednio związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a tym samym obowiązki Wykonawcy obejmują wszelkie zadania, elementy oraz roboty, które są objęte dokumentacją projektową, a dotyczące przedmiotu zamówienia, w szczególności zakresem przedmiotu zamówienia objęte są wszelkie roboty tymczasowe, a także:
1) wykonanie robót przygotowawczych,
2) organizacja terenu budowy,
3) wykonanie pozostałych robót budowlanych, usług i dostaw, określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót poszczególnych branż oraz w opisie przedmiotu zamówienia, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
4) bieżące utrzymanie czystości i porządku w zakresie strefy oddziaływania prowadzonych robót,
5) uporządkowanie terenu budowy,
6) ponoszenie kosztów związanych z realizacją robót oraz uruchomieniem poszczególnych urządzeń do momentu odbioru końcowego (np. prąd, woda, ścieki),
7) wymiana części, elementów poszczególnych urządzeń instalacji wewnętrznych oraz sieci zewnętrznych wynikających z ich terminów gwarancyjnych i serwisowych, warunków eksploatacyjnych w okresie gwarancji na roboty budowlane,
8) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych odbiorów i prób mających na celu sprawdzenie poprawności działania wykonanych instalacji oraz potwierdzających dopuszczenie do użytkowania,
9) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz kosztorysów powykonawczych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w SWZ.
5. Założeniem Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji będzie wykonanie w roku 2022:
- pomieszczenie 1.1 – Magazyn (Lp. 2.1 Przedmiaru branży budowlanej),
- pomieszczenie 1.2 – Magazyn (Lp. 2.2 Przedmiaru branży budowlanej),
- pomieszczenie 1.3 – Magazyn (Lp. 2.3 Przedmiaru branży budowlanej),
- pomieszczenie 1.9 – WC męski (Lp. 2.9 Przedmiaru branży budowlanej),
- pomieszczenie 1.10 – WC damski (Lp. 2.10 Przedmiaru branży budowlanej),
- pomieszczenie 1.11 - Pracownia kulinarna (Lp. 2.11 Przedmiaru branży budowlanej),
- instalacja elektryczna Piętro (Lp. 4 Przedmiaru branży elektrycznej) – bez osprzętu,
stanowiących - Etap I.
Remont i wykonanie pozostałej części przedmiotu zamówienia składającej się na Etap II zostanie zrealizowana do końca terminu realizacji określonego w umowie.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) umową;
2) z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz SWZ;
3) obowiązującymi przepisami prawa i normami;
4) należytą starannością, z aktualną, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zasadami doświadczenia zawodowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45312320-6 - Montaż anten telewizyjnych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2148810,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3227036,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2148810,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PEGAZ-BUD Stępień Michał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369976749

7.3.3) Ulica: ul. Kawia 10

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-405

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2148810,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.