Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00472209/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAMÓWIENIE NA USŁUGI SPOŁECZNE - ŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZANIA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W GNIEŹNIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639815948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 27
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zol@zolgniezno.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zolgniezno.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d7ec460-c289-4a7d-83b5-49f1402f9ab51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAMÓWIENIE NA USŁUGI SPOŁECZNE - ŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZANIA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W GNIEŹNIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d7ec460-c289-4a7d-83b5-49f1402f9ab5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040851/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ogłoszenie społeczne na świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi przygotowania, dostarczania posiłków żywieniowych dla pacjentów Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego SP ZOZ w Gnieźnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAT 372.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3115381,50
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
CPV 55 52 00 00-1 - Usługi dostarczania posiłków
CPV 55 32 10 00-6 - Usługi przygotowywania posiłków
1. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne na świadczenie usług przygotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla pacjentów Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gnieźnie
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 i 1a do SWZ.
3. Zamówienie obejmuje:
1) całkowite przygotowanie, dostawę i przekazanie do kuchenek oddziałowych posiłków żywieniowych codziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja) dla 185 pacjentów +/– 5 pacjentów Oddziału Opiekuńczo-Leczniczego w Gnieźnie wg racji pokarmowych przewidzianych dla pacjentów zakładów opieki zdrowotnej tj. o kaloryczności 2 600 kcal na dobę z uwzględnieniem zaleceń lekarskich dotyczących diet specjalnych (np. wątrobowej, żołądkowej, cukrzycowej w tym insulinozależnej, niskotłuszczowej, niskobiałkowej, wysokobiałkowej, bezglutenowej, fenyloketonuria lekkiej i innych zlecanych przez lekarza.
2) odbiór pojemników i termosów,
3) mycie i wyparzanie termosów w siedzibie Wykonawcy,
4) dostarczenie pojemników na odpady pokonsumpcyjne i ich odbiór wraz z utylizacją.
4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części.
Uzasadnienie: Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców
realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnymi oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększy konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty Wykonawcom z grupy małych i średnich przedsiębiorstw.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3340606,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3340606,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3340606,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Martina Catering Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe Eksport-Import MARTINA Walczak Mirosław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621803471
7.3.3) Ulica: Sarmacka 14
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-616
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE MARTINA CATERING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE MARTINA CATERING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3340606,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2026-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Budowa oświetlenia przejścia dla pieszych na drodze wojewódzkiej nr 190 (przy osiedlu Porzeczkowym)
- Wyposażenie Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w ramach zadań ochrony ludności w agregaty prądotwórcze w celu uzyskania autonomii (samowystarczalności) energetycznej, przez co najmniej 3 dni
- Wykonanie ekspertyzy technicznej Miejsc Doraźnego Schronienia (MDS) na terenie Powiatu Gnieźnieńskiego
- Usunięcie i utylizacja słupów energetycznych, stanowiących własność Gminy Miasto Gniezno, pozostałych po rozbiórce linii napowietrznej elektroenergetycznej obsługującej stację uzdatniania wody
- Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej, monitoringu budynków oraz mienia ANS w Gnieźnie
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy co najmniej 80 kVA na potrzeby Urzędu Gminy Gniezno.
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2026.
- Sukcesywna usługa cateringowa dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Lublinie w roku 2026
- przygotowania i dostarczenia posiłków dla dzieci i młodzieży Ośrodka Wspomagania Rodziny w Kobylnicy i Ośrodka Wspomagania Rodziny nr 2 w Jasinie
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie wyżywienia w PID KWP w Szczecinie i PdOZ KMP w Szczecinie, zakwaterowania i wyżywienia funkcj. - terminal LNG
- Świadczenie usług cateringowych dla osób objętych wsparciem Centrum Usług Społecznych w Łaziskach Górnych
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji w Szczecinie i Oddział ZUS w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





