eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszyceZakup pojazdów i sprzętu specjalistycznego w ramach projektu pt. "Zapewnienie ochrony ludności i odbudowa systemu obrony cywilnej kraju w Gminie Bartoszyce" - ZAKUP KOPARKO - ŁADOWARKI



Ogłoszenie z dnia 2025-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pojazdów i sprzętu specjalistycznego w ramach projektu pt. „Zapewnienie ochrony ludności i odbudowa systemu obrony cywilnej kraju w Gminie Bartoszyce” – ZAKUP KOPARKO – ŁADOWARKI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bartoszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 2

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 300 03 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20a3200c-775d-4d22-bc62-c4654822bbf0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pojazdów i sprzętu specjalistycznego w ramach projektu pt. „Zapewnienie ochrony ludności i odbudowa systemu obrony cywilnej kraju w Gminie Bartoszyce” – ZAKUP KOPARKO – ŁADOWARKI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20a3200c-775d-4d22-bc62-c4654822bbf0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00510229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031916/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup pojazdów i sprzętu specjalistycznego w ramach projektu pt. „Zapewnienie ochrony ludności i odbudowa systemu obrony cywilnej kraju w Gminie Bartoszyce” – ZAKUP KOPARKO – ŁADOWARKI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409398

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 520866,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Niniejszy zakup dofinansowany jest ze środków zewnętrznych w formie dotacji celowej z budżetu państwa w ramach programu „Ochrona Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026”.

Zamawiający informuje, iż zamówienie nie jest podzielone na części. Powodami niedokonania podziału jest: braku możliwości skutecznego koordynowania działań różnych wykonawców, co poważnie zagrozi właściwemu wykonaniu dostawy oraz nadmierne trudności techniczne. Brak takiego podziału porządkuje również odpowiedzialność gwarancyjną. Przedmiotem zamówienia jest koparko - ładowarka, jako jednorodny pojazd, ze względów technologicznych i produkcyjnych nie podlega podziałowi na części, jest bowiem zintegrowanym pojazdem, który musi współgrać z całością swojego wyposażenia. Podział byłby nieracjonalny a przede wszystkim zwiększył koszty zamówienia.

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko- ładowarki kołowej w ilości 1 szt.
2. Szczegółowy opis zamówienia: koparko-ładowarka z osprzętem zawiera rozdział V SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43261000-0 - Koparki mechaniczne

43261100-1 - Ładowarki mechaniczne

43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 701100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 701100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 701100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INTERHANDLER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001375080

7.3.3) Ulica: ul. Wapienna 6

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 701100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Niniejszy zakup sfinansowany jest ze środków zewnętrznych w formie dotacji celowej z budżetu państwa w ramach programu „Ochrona Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026”. W związku z powyższym Gmina zobowiązana jest wykorzystać otrzymane środki do dnia 31-12-2025 r. przez co należy rozumieć zakończenie rzeczowe oraz finansowe realizacji zadania. Dotacje udzielone z budżetu jednostki samorządu terytorialnego w części niewykorzystanej do końca roku budżetowego podlegają zwrotowi do budżetu tej jednostki w terminie do 31 stycznia następnego roku. (art. 251 ust. 1-3 ufp).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.