eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Zaprojektowanie i wykonanie monitoringu wizyjnego w oparciu o mapy lokalizacyjne podłączając kamerę do istniejącej sieci światłowodowej i do centrum monitoringu KMP: Punkt kamerowy Bike Park



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie monitoringu wizyjnego w oparciu o mapy lokalizacyjne podłączając kamerę do istniejącej sieci światłowodowej i do centrum monitoringu KMP: Punkt kamerowy Bike Park

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1873fa4a-8940-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie monitoringu wizyjnego w oparciu o mapy lokalizacyjne podłączając kamerę do istniejącej sieci światłowodowej i do centrum monitoringu KMP: Punkt kamerowy Bike Park

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1873fa4a-8940-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033765/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.49 Zaprojektowanie i wykonanie monitoringu wizyjnego w oparciu o mapy lokalizujące podłączając kamerę do istniejącej sieci światłowodowej i do centrum monitoringu KMP; Punkt kamerowy Bike Parku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

art. 305 pkt. 2 w związku z art. 213 ust. 1 - w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie została złożona żadna oferta, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d572413c-6367-11ee-9aa3-96d3b4440790

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/61/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 182620 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142640 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie monitoringu wizyjnego w oparciu o szkice lokalizacyjne podłączając kamerę do istniejącej sieci światłowodowej i do centrum monitoringu KMP: punkt kamerowy Bike Park przy ulicy Moniuszki w Suwałkach - zgodnie z PFU wraz z załączonymi rysunkami technicznymi przedstawiający zakres dla opracowania projektu i wykonania punktu kamerowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy (PFU) –załącznik do do zaproszenia do negocjacji.
Wykonawca zapewni nadzór nad modernizacją instalacji elektrycznej przez osobę posiadającą uprawnienie budowlane do kierowania robotami elektrycznymi w zakresie, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych.
Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi warunkami technicznymi i przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174660 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174660 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174660 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Antoni Podurgiel Przemysław Podurgiel Szymon Podurgiel SAPPO sc

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Antoni Podurgiel Przemysław Podurgiel Szymon Podurgiel SAPPO sc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442353076

7.3.3) Ulica: Majerskiego 19

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174660 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZP/61/2023

Termin wykonania zamówienia:
1) opracowanie dokumentacji projektowej – do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia (podpisania) umowy,
2) zakończenie zamówienia – do 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia (podpisania) umowy, nie później niż do 20.12.2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.