Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00463103/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Poprawa jakości kształcenia w Powiecie Bolesławieckim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BOLESŁAWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821629
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 12
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757323258
1.5.8.) Numer faksu: 757323250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatboleslawiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e03045e-2c3d-40e3-aaa9-261c553e68be1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Poprawa jakości kształcenia w Powiecie Bolesławieckim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e03045e-2c3d-40e3-aaa9-261c553e68be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022662/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 „Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Poprawa jakości kształcenia w Powiecie Bolesławieckim”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Poprawa jakości kształcenia w Powiecie Bolesławieckim”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463103
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZ.272.1.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 641921,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu "Poprawa jakości kształcenia w Powiecie Bolesławieckim”.
2. Sprzęt komputerowy przeznaczony będzie do następujących placówek oświatowych:
1) Zespół Szkół Mechanicznych im. Ludwika Waryńskiego w Bolesławcu, ul. Górne Młyny 1, 59-700 Bolesławiec:
a) Sprzęt na potrzeby pracowni transportu drogowego:
komputer stacjonarny – 16 sztuk,
monitor – 16 sztuk,
oprogramowanie biurowe – 16 sztuk;
b) Sprzęt na potrzeby pracowni komputerowej (CNC/CAD):
komputer stacjonarny – 15 sztuk,
monitor – 15 sztuk,
oprogramowanie biurowe (2) – 15 sztuk;
c) Sprzęt na potrzeby pracowni mechatronicznej:
drukarka 3D – 2 sztuki.
2) Zespół Szkół Elektronicznych im. I. Domeyki w Bolesławcu, ul. Tyrankiewiczów 2, 59-700 Bolesławiec:
a) Sprzęt na potrzeby pracowni druku cyfrowego:
drukarka laserowa kolorowa A3 – 2 sztuki,
komputer stacjonarny – 18 sztuk,
monitor – 18 sztuk,
oprogramowanie biurowe – 18 sztuk;
b) Sprzęt na potrzeby pracowni instalacji elektrycznych:
monitor interaktywny 86’’ – 1 sztuka.
3) Zespół Szkół Technicznych i Przyrodniczych w Bolesławcu, ul. Zgorzelecka 18,
59-700 Bolesławiec:
a) Sprzęt na potrzeby pracowni weterynarii:
ekran dotykowy 85’’ – 1 sztuka.
4) Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. H. Sucharskiego
w Bolesławcu, ul. Komuny Paryskiej 6, 59-700 Bolesławiec:
a) Sprzęt na potrzeby pracowni spedycyjnej:
komputer stacjonarny – 32 sztuki,
monitor – 32 sztuki,
oprogramowanie biurowe – 32 sztuki;
b) Sprzęt na potrzeby pracowni produkcji reklamy/pracowni druku 3D
komputer stacjonarny – 31 sztuk,
monitor – 31 sztuk,
oprogramowanie biurowe – 31 sztuk,
urządzenie wielofunkcyjne – 2 sztuki.
5) Zespół Szkół Budowlanych w Bolesławcu, al. 1000-lecia 51, 59-700 Bolesławiec:
a) Sprzęt na potrzeby pracowni projektowania i kosztorysowania architektury krajobrazu:
komputer stacjonarny – 24 sztuki,
monitor – 24 sztuki,
oprogramowanie biurowe – 24 sztuki,
urządzenie kopiująco – drukujące A3 kolor – 1 sztuka,
monitor interaktywny 86’’ – 1 sztuka.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów, wymagań technicznych i funkcjonalnych oraz ilości został opisany w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
33195100-4 - Monitory
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30232100-5 - Drukarki i plotery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 591031,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799917,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 591031,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simple Technology Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-26-98-184
7.3.3) Ulica: Przerwana 11A lok 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-484
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 591031,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Ochrona osób i mienia w budynkach będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Bolesławcu w latach 2026-2028
- Usługi sprzątania pom. biurowych i posesji Sądu Rej. w Bolesławcu przy ul. Sądowej 1 oraz powierzchni biurowych w lokalu OK nr 1 przy Al. Wojska Polskiego 6/1a w Bolesławcu w latach 2026-2027.
- Sukcesywne dostawy leków (produkty dla ukł. pokarmowego i metabolizmu, środki dla ukł. oddechowego, produkty dla ukł. moczowo płciowego hormonów, leki różne, produkty dla dermatologii)
- "Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Technicznych i Przyrodniczych w Bolesławcu"
- Zakup w ramach dotacji z budżetu państwa ambulansu wraz z dodatkowym wyposażeniem dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Bieżące utrzymanie i konserwacja punktów świetlnych oświetlenia dróg i iluminacji obiektów zabytkowych w roku 2026
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
- Dzierżawa modułów programów: Petrel, Techlog, Petromod lub równoważnych - na okres 1 miesiąca na potrzeby WGGiOŚ
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





