Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00422094/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zajęcia dla Seniorów z terenu gminy Manowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MANOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2
1.5.2.) Miejscowość: Manowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-015
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@manowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.manowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.manowo.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zajęcia dla Seniorów z terenu gminy Manowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca9b8132-7ca5-4409-a058-80bd2e598968
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "Wsparcie Seniorów z terenu Gminy Manowo", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, Działanie 6.19 (umowa nr FEPZ.06.19-IP.01-0009/24-00)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00422094
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.1.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia poprawiające sprawność fizyczną - w ramach zadania planowane są zajęcia mające na celu poprawienie sprawności fizycznej seniorów. Planuje się przeprowadzenie łącznie 1.152 godzin zajęć w okresie realizacji projektu. Średnio będą to 2 godziny zajęć w tygodniu w każdej z 8 lokalizacji. Zajęcia muszą być dostosowane do indywidualnych potrzeb beneficjentów, uwzględniając ich sprawność ruchową i motorykę. Mają mieć na celu poprawę siły mięśniowej, równowag i koordynacji, a także wpłynąć korzystnie na układ sercowo-naczyniowy i samopoczucie psychiczne seniorów.W ramach zajęć poprawiających sprawność fizyczną planuje się np. zajęcia fitness, zumba/zajęcia taneczne, joga/streching a także nordic walking.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98336000-7 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku
4.5.5.) Wartość części: 218880,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia warsztatowe z podziałem na następujące moduły: 1 – zajęcia poprawiające sprawność umysłową; 2 - zajęcia warsztatowe; 3 – prelekcje, pogadanki, porady; 4 – „Bezpieczny senior”; 5 – zajęcia w ramach rozwoju kulturalnego; 6 – „Poznaj lokalną historię”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się załączniku nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 266000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165657,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289152,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165657,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REHABILIS MGR MARCIN LIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521639825
7.3.3) Ulica: TARGOWA 13
7.3.4) Miejscowość: CZECHOWICE-DZIEDZICE
7.3.5) Kod pocztowy: 43-502
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165657,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN & MORE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: MADALIŃSKIEGO 8 LOK. 215
7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-04-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie alpejskie ratowników górskich - przygotowanie do transgranicznych działań ratowniczych w okresie zimy, organizowanego w ramach współpracy transgranicznej GOPR i Horskiej Służby
- "Organizowanie i prowadzenie zajęć ruchowych w strefie fitness i w strefie cardio-siła w Aquaparku Kutno przy ul. Kościuszki 54 należącym do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kutnie"
- Udzielnie wsparcia specjalistycznego w formie szkoleń i warsztatów dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Usługa przeprowadzenia animacji na terenie strefy Aquaparku w terminie od 26.12.2025 do 30.12.2025 roku w godzinach 10:00 - 18:00.
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





