Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00450272/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Dostawa materiałów i sprzętu gospodarczego    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuki Wojennej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011574244
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chruściela 103
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@akademia.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów i sprzętu gospodarczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c0c83b4-12fb-4a81-809d-9169a59be5da
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509773
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102000/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.28 Dostawa materiałów i sprzętu gospodarczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450272
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ASzWoj-PK-ZZP.261.32.2024.EM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 341097,56 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35462,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.		Worki sanitarne (240 l), 	4 000	szt.
2.		Worki sanitarne (160 l), 	10 000	szt.
3.		Worki sanitarne (35 l), 	20 000	szt.
4.		Ścierka do okien i luster z mikrofibry 	100	szt.
5.		Ścierka do kurzu z mikrofibry 	200	szt.
6.		Ścierki tetra 	100	szt.
7.		Ścierka do podłogi 	100	szt.
8.		Plastikowa szczotka WC z podstawą do czyszczenia toalet - komplet. 	500	szt.
9.		Mop kieszeniowy płaski "frędzle" z mikrofibry. 	100	szt.
10.		Mop płaski z mikrfaza  40 	500	szt.
11.		Oryginalny wąż ssący do odkurzacza Numatic HVR 200 Henry. 	5	szt.
12.		Oryginalna ssawka standardowa 290 mm do odkurzacza Numatic HVR 200 Henry	5	szt.
13.		Oryginalny wąż do odkurzacza STHILE SE 62 E	5	szt.
14.		Oryginalna ssawka standardowa 290 mm do odkurzacza STHILE SE 62 E	5	szt.
15.		Worki  oryginalne do odkurzacza STIHILE SE 62E	100	szt.
16.		Worki oryginalne do odkurzacza NUMATIK HVR 200  Henry. 	500	szt.
17.		Kij drewniany lakierowany do szczotki do zamiatania 	20	szt.
18.		Aluminiowy kij do mopa 	30	szt.
19.		Komplet miotła i szufelka  na kiju typu Leniuch..	20	szt.
20.		Szczotka do szorowania naczyń 	30	szt.
21.		Wiadro 	20	szt.
22.		Wkład do pisuaru 	50	szt.
23.		Mata tekstylna 	2	szt.
24.		Wieszak na czyściwo w rolkach (ręcznik papierowy). 	10	szt.
25.		Wieszak na urządzenia czyszczące typu mop, szczotka na kiju itp..	15	szt.
26.		Plastikowa zawieszka (identyfikator) do kluczy. 	500	szt.
27.		Mata podłogowa z poliwęglanu.	10	szt.
28.		Kosz-stacja do segregacji odpadów 4 x 60 L  	5	szt.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38243,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40914,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38243,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU DAFI ADAM ŁOBODZIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422204696
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38243,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Najem 3 używanych samochodów osobowych klasy D oraz 1 używanego samochodu osobowego klasy C
 - Usługi polegające na nadzorze i aktualizacji wraz z dostosowaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemem telemedycznym i zintegrowanym systemem gromadzenia i przetwarzania danych medycznych.
 - Remont drewnianej posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
 - Wykonywanie diagnostyki drogowych obiektów inżynierskich, ekranów i bramownic w zakresie opinii technicznych, ekspertyz, analiz oraz badań podstawowych i specjalistycznych dotyczących oceny stanu(...)
 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
 - Usługi serwisu i wsparcia dla urządzeń HSM Thales LUNA S700 oraz oprogramowania
 
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa 2 środków czystości i artykułów gospodarczych w 2025 r.
 - SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY I CZYSTOŚCI
 - Zakup asortymentu w ramach zasobów ochrony ludności dla Gminy Nysa (część od I do XI)
 - Dostawa artykułów chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





