Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Długołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wojnarowska@gmina.dlugoleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-952580eb-47aa-44f4-83e2-abc983867c71
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043985/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.50 Montaż wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491030
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotowe zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego – nr ogłoszenia 2025/BZP 00101886/01 z dnia 12.02.2025 r. ogłoszonego na Platformie e-zamówienia (nazwa postępowania: Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka), znak sprawy: ZP.271.7.2025.AW. W ogłoszeniu o zamówieniu dot. ww. postępowania Zamawiający przewidział udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, tj. podobne roboty budowlane do wysokości 100% wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zadaniu podstawowym i będzie obejmował w szczególności roboty, o których mowa w Rozdz. III ust. 3 SWZ dla zamówienia podstawowego. Zamówienia te realizowane będą na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.65.2025.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie Gminy Długołęka.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w niniejszym Zaproszeniu do negocjacji, w tym w Projekcie umowy (Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji) oraz w STWiORB (Załącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji i przedmiarze robót (Załącznik nr 5 do Zaproszenia do negocjacji), a prognozowany zakres ilości zawiera załącznik nr 2a do Zaproszenia do negocjacji tj. Formularz cenowy.
5. Realizacja przedmiotu umowy określonego w ust. 3 polegać będzie na każdorazowym, uzależnionym od aktualnych potrzeb Zamawiającego, zleceniu Wykonawcy wykonania robót, zwanej w treści umowy „zleceniem jednostkowym”.
6. Za każdym razem „zlecenie jednostkowe” wraz ze wskazaniem miejsca, zakresu, wielkości oraz terminu wykonania danego rodzaju robót, a także wskazówek co do sposobu ich wykonania – będzie przekazywane (zlecane) Wykonawcy, przez Zamawiającego drogą mailową, poprzez odbiór osobisty w siedzibie Zamawiającego, epuap lub pocztą tradycyjną.
7. Zamawiający może zgłosić „pilne zlecenie jednostkowe” wymagające szybkiej reakcji m.in. w przypadku sprawy w znaczny sposób utrudniającej ciąg komunikacyjny, bądź zagrażającej życiu lub zdrowiu wraz ze wskazaniem miejsca, zakresu, wielkości oraz terminu wykonania danego rodzaju robót,
a także wskazówek co do sposobu ich wykonania – będzie zlecane Wykonawcy przez Zamawiającego drogą mailową, poprzez odbiór osobisty
w siedzibie Zamawiającego, epuap lub pocztą tradycyjną.
8. Potwierdzeniem dla Zamawiającego otrzymania przez Wykonawcę ww. zlecenia będzie potwierdzenie przesłania maila, potwierdzenie odbioru w przypadku wysłania zlecenia pocztą lub podpis Wykonawcy potwierdzający odbiór osobiście z datą odebrania.
9. Do wystawiania zleceń jednostkowych oraz wystawiania pilnych zleceń jednostkowych ze strony Zamawiającego upoważnieni są (rozłącznie) Kierownik Wydziału Remontów i Inwestycji, jego zastępca oraz wskazany pracownik merytoryczny.
10. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
11. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę: Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę określone zostały w Projekcie umowy (Załącznik nr 1) w § 12.
12. Wykonawca na wykonane zlecenia jednostkowego/pilnego zlecenia jednostkowego, dotyczącego przedmiotu umowy, udziela:
1) 24 - miesięcznej gwarancji na oznakowanie pionowe – od dnia podpisania protokołu odbioru zlecenia jednostkowego;
2) 12 - miesięcznej gwarancji na oznakowanie poziome – od dnia podpisania protokołu odbioru zlecenia jednostkowego;
3) 24 - miesięcznej gwarancji na pozostały przedmiot umowy (niewymieniony w pkt 1 i 2 powyżej) - od dnia podpisania protokołu odbioru zlecenia jednostkowego.
13. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: Drogi gminne zarządzane przez Wójta Gminy Długołęka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
34992300-0 - Znaki uliczne
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
38571000-8 - Ograniczniki prędkości
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APLIKUZ PIOTR PINDEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910090884
7.3.3) Ulica: Magnuszowice
7.3.4) Miejscowość: Magnuszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 49-156
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107755,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-11INNE PRZETARGI DŁUGOŁĘKA
- Świadczenie usługi ochrony mienia na potrzeby Gminy Długołęka (obiekt sportowo - rekreacyjny Kiełczów)
- Budowa obiektu P+R przy dworcu kolejowym w miejscowości Długołęka wraz z rozbudową drogi powiatowej i elementami towarzyszącymi (w formule zaprojektuj - wybuduj)
więcej: przetargi DŁUGOŁĘKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska na odcinku granica powiatu rzeszowskiego i powiatu niżańskiego - Nowy Nart
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Zagospodarowanie terenu wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Nowa, ks. Piotra Skargi we Wrocławiu.
- Utrzymanie istniejącego oraz wykonywanie i utrzymanie nowego oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenach będących w administrowaniu ZTP
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1978R (ul. Pużaka w km od 0+418 do 1+054) w Krośnie
- Budowa drogi publicznej kategorii gminnej klasy D pn. Pasterniki w Krościenku nad Dunajcem
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





