Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00498419/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
- 2023/BZP 00078616/01 - Wynik z dnia 2023-02-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przeprowadzanie szkoleń BHP dla użytkowników PCI ProtoLab.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4
1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 35-051
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.7.) Numer telefonu: 507 836 531
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcinn.org
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509235
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00498419
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie maksymalnie 15 szkoleń BHP dla użytkowników PCI ProtoLab w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2023 r.
Zakres tematyczny każdego szkolenia BHP:
1. Opracowanie programu i przeprowadzenie szkolenia:
a. z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
b. wstępnego ogólnego,
c. wstępnego stanowiskowego,
Szczegółowy zakres merytoryczny każdego szkolenia, którego dotyczy zamówienie jest następujący:
Instruktaż ogólny obejmuje następującą tematykę i czas:
1. Istota bezpieczeństwa i higieny pracy. Zakres obowiązków i uprawnień pracowników PCI oraz użytkowników poszczególnych pomieszczeń „ProtoLabu” w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Odpowiedzialność za naruszenie przepisów lub zasad bhp. Zasady poruszania się na terenie „ProtoLabu” – 15 minut.
2. Zagrożenia wypadkowe i zagrożenia dla zdrowia występujące w pomieszczeniach PCI. Podstawowe zasady BHP związane z obsługą urządzeń technicznych i narzędzi – 30 minut.
3. Zasady przydziału odzieży roboczej i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidulanej, w tym w odniesieniu do stanowisk roboczych. Porządek i czystość w miejscu pracy – ich wpływ na zdrowie i bezpieczeństwo pracownika – 15 minut.
4. Podstawowe zasady ochrony ppoż oraz postępowania w razie pożaru. Postępowanie w razie wypadku, w tym organizacja i zasady udzielania pierwszej pomocy – 15 minut.
Łączny czas dla instruktażu ogólnego: 1,5 godziny.
Instruktaż stanowiskowy obejmuje następującą tematykę i czas:
1. Przygotowanie pracownika do wykonywania określonej pracy, w tym w szczególności:
a) omówienie warunków pracy z uwzględnieniem:
- elementów pomieszczenia pracy, w którym ma pracować użytkownik, mających wpływa na warunki pracy (np. oświetlenie ogólne, ogrzewanie, wentylacja, urządzenia techniczne, urządzenia ochronne).
- elementów stanowiska roboczego mających wpływa na BHP (np. pozycja przy wykonywaniu pracy, oświetlenie miejscowe, wentylacja miejscowa, urządzenia zabezpieczającego ostrzegawcze i sygnalizacyjne, narzędzia, surowce i produkty)
- przebiegu procesu pracy na stanowisku pracy w nawiązaniu do procesu produkcyjnego w zakładzie pracy,
b) omówienie czynników środowiska pracy występujących przy określonych czynnościach na stanowisku pracy oraz zagrożeń, jakie mogą stwarzać te czynniki, wyników oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i sposobów ochrony przed zagrożeniami, a także zasad postępowania w razie wypadku lub awarii,
c) przygotowanie wyposażenia stanowiska roboczego do wykonywania określonego zadania – 60 minut.
2. Próbne wykonanie zadania przez użytkownika pod kontrolą pracownika PCI – 10 minut.
3. Samodzielna praca pracownika pod nadzorem pracownika PCI – 15 minut.
4. Omówienie i ocena przebiegu wykonywania pracy przez pracownika – 5 minut.
Łączny czas dla instruktażu stanowiskowego: 1,5 godziny.
2. Zamówienie obejmuje realizację maksymalnie 15 szkoleń, minimalnie 1. Czas trwania jednego szkolenia: 3 godziny zegarowe.
3. Zamawiający zapewni salę szkoleniową zlokalizowaną w budynku PCI sp. z o.o., przy ul. Lenartowicza 6 w Rzeszowie. Koszty dojazdu do miejsca szkolenia spoczywają na Wykonawcy. Zamawiający nie zapewnia miejsca parkingowego.
4. Wykonawca, poza przekazaniem zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, nie ma obowiązku przygotowywać materiałów szkoleniowych w formie papierowej. W celu prawidłowej wizualizacji powinien przygotować stosowną prezentację multimedialną, a także dysponować sprzętem (rzutnik, ekran, komputer) w celu jej wyświetlenia dla uczestników.
5. Szkolenia odbywać się w oparciu o przygotowany program, a zagadnienia programowe zostaną przedstawione na przykładzie urządzeń, m.in.: frezarka CNC, tokarka konwencjonalna, szlifierka kątowa, piła ukosowa do drewna i metalu, maszyny do szycia, będących na wyposażeniu PCI ProtoLab.
6. Szkolenie bhp mogą prowadzić osoby posiadające odpowiedni zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe oraz przygotowanie dydaktyczne, które zapewnia właściwą realizację programów szkolenia. Powyższe wymogi wynikają z § 5 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. Jednocześnie Wykonawca musi posiadać prawo do wydawania zaświadczeń o ukończeniu takiego szkolenia. Nie ma obowiązku, by zaświadczenia były wydawane na drukach MEN.
7. Uczestnikami szkolenia będą uczniowie, studenci, naukowcy – użytkownicy przestrzeni PCI ProtoLab.
8. Grupy szkoleniowe będą liczyć od 5 do 25 osób. Rekrutacja na szkolenia spoczywa na Zamawiającym.
9. Szkolenia realizowane cykliczne – od dnia podpisania umowy do dn. 30.06.2023 r. O ostatecznym terminie każdego ze szkoleń oraz godzinach w jakich ma ono się odbyć, wybrany Wykonawca zostanie mailowo poinformowany przez Zamawiającego na minimum 3 dni przed datą planowanego szkolenia.
10. Szkolenia mogą odbywać się w przedziale godzinowym od godz. 8:00 do 18:00.
11. W jednym dniu, istnieje możliwość realizacji wyłącznie jednego szkolenia.
12. Płatność dla Wykonawcy realizowana będzie po upływie miesiąca kalendarzowego, w którym zrealizowano minimalnie jedno szkolenie. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę przeprowadzonych szkoleń. Wynagrodzenie Wykonawcy nie jest zależne od ilości uczestników, którzy będą brać w nich udział.
13. W celu potwierdzenia udziału w szkoleniu, każdy z uczestników, zobligowany będzie podpisać listę obecności. Zapewnienie wzoru takiego dokumentu spoczywa na Zamawiającym. Wykonawca, potwierdzi przeprowadzenie w danym dniu szkolenia oraz jego zakres tematyczny, wskazany w niniejszym OPZ, własnoręcznym podpisem na owej liście obecności, odrębnej dla każdego szkolenia.
14. Po zakończeniu szkolenia, jego uczestnicy otrzymują od Zleceniobiorcy zaświadczenia o przebytym szkoleniu i jego zakresie (np. w formie dyplomu).
a) Zaświadczenie opisane w pkt. 14 powinno zawierać w szczególności:
b) numer porządkowy zaświadczenia;
c) dane identyfikujące osobę szkoloną;
d) nazwę szkolenia;
e) termin uczestnictwa w szkoleniu;
f) datę wydania zaświadczenia;
g) pieczęć firmową i podpis Usługodawcy.
h) zakres programowy i jednostkę czasu przypadająca na realizację każdego z punków programowych.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie maksymalnie 15 szkoleń BHP dla użytkowników PCI ProtoLab w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2023 r.
Zakres tematyczny każdego szkolenia BHP:
1. Opracowanie programu i przeprowadzenie szkolenia:
a. z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
b. wstępnego ogólnego,
Szczegółowy zakres merytoryczny każdego szkolenia, którego dotyczy zamówienie jest następujący:
Instruktaż ogólny obejmuje następującą tematykę i czas:
1. Istota bezpieczeństwa i higieny pracy. Zakres obowiązków i uprawnień pracowników PCI oraz użytkowników poszczególnych pomieszczeń „ProtoLabu” w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Odpowiedzialność za naruszenie przepisów lub zasad bhp. Zasady poruszania się na terenie „ProtoLabu” – 45 minut.
2. Zagrożenia wypadkowe i zagrożenia dla zdrowia występujące w pomieszczeniach PCI. Podstawowe zasady BHP związane z obsługą urządzeń technicznych i narzędzi – 45 minut.
3. Zasady przydziału odzieży roboczej i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidulanej, w tym w odniesieniu do stanowisk roboczych. Porządek i czystość w miejscu pracy – ich wpływ na zdrowie i bezpieczeństwo pracownika – 45 minut.
4. Podstawowe zasady ochrony ppoż oraz postępowania w razie pożaru. Postępowanie w razie wypadku, w tym organizacja i zasady udzielania pierwszej pomocy – 45 minut.
Łączny czas dla instruktażu ogólnego: 3 godziny.
2. Zamówienie obejmuje realizację maksymalnie 15 szkoleń, minimalnie 1. Czas trwania jednego szkolenia: 3 godziny zegarowe.
3. Zamawiający zapewni salę szkoleniową zlokalizowaną w budynku PCI sp. z o.o., przy ul. Lenartowicza 6 w Rzeszowie. Koszty dojazdu do miejsca szkolenia spoczywają na Wykonawcy. Zamawiający nie zapewnia miejsca parkingowego.
4. Wykonawca, poza przekazaniem zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, nie ma obowiązku przygotowywać materiałów szkoleniowych w formie papierowej. W celu prawidłowej wizualizacji powinien przygotować stosowną prezentację multimedialną, a także dysponować sprzętem (rzutnik, ekran, komputer) w celu jej wyświetlenia dla uczestników.
5. Szkolenia odbywać się w oparciu o przygotowany program, a zagadnienia programowe zostaną przedstawione na przykładzie urządzeń, m.in.: frezarka CNC, tokarka konwencjonalna, szlifierka kątowa, piła ukosowa do drewna i metalu, maszyny do szycia, będących na wyposażeniu PCI ProtoLab.
6. Szkolenie bhp mogą prowadzić osoby posiadające odpowiedni zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe oraz przygotowanie dydaktyczne, które zapewnia właściwą realizację programów szkolenia. Powyższe wymogi wynikają z § 5 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. Jednocześnie Wykonawca musi posiadać prawo do wydawania zaświadczeń o ukończeniu takiego szkolenia. Nie ma obowiązku, by zaświadczenia były wydawane na drukach MEN.
7. Uczestnikami szkolenia będą uczniowie, studenci, naukowcy – użytkownicy przestrzeni PCI ProtoLab.
8. Grupy szkoleniowe będą liczyć od 5 do 25 osób. Rekrutacja na szkolenia spoczywa na Zamawiającym.
9. Szkolenia realizowane cykliczne – od dnia podpisania umowy do dn. 30.06.2023 r. O ostatecznym terminie każdego ze szkoleń oraz godzinach w jakich ma ono się odbyć, wybrany Wykonawca zostanie mailowo poinformowany przez Zamawiającego na minimum 3 dni przed datą planowanego szkolenia.
10. Szkolenia mogą odbywać się w przedziale godzinowym od godz. 8:00 do 18:00.
11. W jednym dniu, istnieje możliwość realizacji wyłącznie jednego szkolenia.
12. Płatność dla Wykonawcy realizowana będzie po upływie miesiąca kalendarzowego, w którym zrealizowano minimalnie jedno szkolenie. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę przeprowadzonych szkoleń. Wynagrodzenie Wykonawcy nie jest zależne od ilości uczestników, którzy będą brać w nich udział.
13. W celu potwierdzenia udziału w szkoleniu, każdy z uczestników, zobligowany będzie podpisać listę obecności. Zapewnienie wzoru takiego dokumentu spoczywa na Zamawiającym. Wykonawca, potwierdzi przeprowadzenie w danym dniu szkolenia oraz jego zakres tematyczny, wskazany w niniejszym OPZ, własnoręcznym podpisem na owej liście obecności, odrębnej dla każdego szkolenia.
14. Po zakończeniu szkolenia, jego uczestnicy otrzymują od Zleceniobiorcy zaświadczenia o przebytym szkoleniu i jego zakresie (np. w formie dyplomu).
a) Zaświadczenie opisane w pkt. 14 powinno zawierać w szczególności:
b) numer porządkowy zaświadczenia;
c) dane identyfikujące osobę szkoloną;
d) nazwę szkolenia;
e) termin uczestnictwa w szkoleniu;
f) datę wydania zaświadczenia;
g) pieczęć firmową i podpis Usługodawcy.
h) zakres programowy i jednostkę czasu przypadająca na realizację każdego z punków programowych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-27 10:00
Po zmianie:
2022-12-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-27 10:05
Po zmianie:
2022-12-30 10:05
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa podręcznego spektrometru Ramana wraz z bibliotekami substancji toksycznych i niebezpiecznych, narkotyków, materiałów wybuchowych i broni masowego rażenia dla Laboratorium Kryminalistycznego ..
- Poprawa efektywności energetycznej w Zespole Szkół w Sokołowie Małopolskim
- Dostawa artykułów promocyjnych
- Obsługa archiwum zakładowego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
- Zakup i dostawa anten dla KWP w Rzeszowie
- Dostawa i montaż fabrycznie nowego systemu regałów przesuwnych (jezdnych) w pomieszczeniu archiwum Sądu Rejonowego w Rzeszowie zlokalizowanego w budynku przy ul. M. Reja 7 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu "Zdrowie pracowników szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Samorząd Województwa Pomorskiego"
- organizacja szkoleń i wykonanie ekspertyz dotyczących priorytetyzacji LPW w woj. łódzkim na potrzeby zintegrowanego systemu działań dla zwiększenia retencji wody na terenach LPW w ujęciu zlewniowym.
- Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w ramach projektu pn.: "POLANOWSKIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH"
- Kompleksowa usługa organizacji dwudniowego szkolenia wyjazdowego nt.: "Efektywne kierowanie zespołem - zarządzanie, motywowanie i komunikacja" dla kadry kierowniczej WUP w Warszawie.
- Przeprowadzenie kursu ,,Prawa jazdy kategorii C,C+E" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w Zespole Szkół nr 7 im. Stanisława Mastalerza w Katowicach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie teoretycznego i praktycznego kursu na prawo jazdy kat. B dla uczniów ZSCKR w Sędziejowicach
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.