Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00450622/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
- 2025/BZP 00458909/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-06
- 2025/BZP 00461298/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Tryb podstawowy bez negocjacji na Zakup Mikrobusu dla Zespołu Obsługi Oświaty i Rekreacji w Nakle nad Notecią
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523867960
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11803371.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Tryb podstawowy bez negocjacji na Zakup Mikrobusu dla Zespołu Obsługi Oświaty i Rekreacji w Nakle nad Notecią2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77fba5fc-312b-4def-a33e-63e4dc5d8a1e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043249/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup Mikrobusu dla Zespołu Obsługi Oświaty i Rekreacji w Nakle nad Notecią
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450622
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190994,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-cio miejscowego z zabudową przeznaczoną do przewożenia osób niepełnosprawnych w tym osób na wózku inwalidzkim (platforma) , zasilanego olejem napędowym.
Podstawowe parametry techniczne pojazdu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia
➢ rok produkcji: 2025,
➢ rodzaj: samochód osobowy – mikrobus, który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym. Pojazd specjalnie przystosowany do przewozu osób na wózku inwalidzkim do szkół, przedszkoli i ośrodków.
Informacje dodatkowe w zakresie opisu przedmiotu zamówienia
•Parametry produkcji: pojazd fabrycznie nowy, nieużywany, bezwypadkowy, bez historii napraw mechanicznych i lakierniczych, pochodzący z autoryzowanego salonu, rok produkcji 2025,
•Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawnych dla Unii Europejskiej. Dostarczony samochód musi posiadać świadectwo homologacji i wymagane dokumenty (kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną, zaświadczenie o przeprowadzeniu badań technicznych) umożliwiające rejestracje pojazdu,
•Ilość miejsc siedzących: przystosowany do przewozu 9 osób( 8 pasażerów + kierowca, w układzie 3 rzędy siedzeń po 3 miejsca siedzące), z możliwością przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim po demontażu foteli tylnego rzędu,
•Pojazd musi być wyposażony w przenośne, aluminiowe najazdy z bieżnią antypoślizgową, służące do wjazdu wózków inwalidzkich, system mocujący wózek do podłogi, pasy zabezpieczające osobę z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim,
•Dopuszczalna masa całkowita 3500 kg,
•Kierownica po lewej stronie,
•Szyby ciemne w przedziale pasażerskim,
•Silnik wysokoprężny (diesel) o pojemności w zakresie 1550-2500 cm3,
•Moc silnika co najmniej 120 KM,
•Norma emisji spalin EURO 6,
•Napęd na koła przednie,
•Skrzynia biegów manualna lub automatyczna,
•Układ kierowniczy ze wspomaganiem,
•Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu we wspomaganiem,
•System ABS,
•System kontroli trakcji,
•Boczne i przednie poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażerów + kurtyny
•Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa w przedziale kierowcy,
•Wszystkie siedzenia wyposażone w zagłówki oraz 3 punktowe automatyczne pasy bezpieczeństwa,
•Fotel kierowcy z regulacją wysokości, regulacją odcinka lędźwiowego oraz podłokietnikiem,
•Tylna klapa lub podwójne drzwi z szybą ogrzewaną, wycieraczką i spryskiwaczem,
•Boczne drzwi przesuwne z prawej strony lub z prawej i lewej,
•Komputer pokładowy,
•Immobiliser,
•Kierownica wielofunkcyjna,
•Regulacja kolumny kierownicy w 2 płaszczyznach,
•Alarm antywłamaniowy,
•Centralny zamek zdalnie sterowany pilotem,
•Pełnowymiarowe lub dojazdowe koło zapasowe z kompletem narzędzi (lewarek, klucz),
•Dodatkowy komplet kół – zimowych lub wielosezonowych (4 sztuki opon + felgi),
•Klimatyzacja minimum dwustrefowa (z regulacją przód – tył),
•Ogrzewanie przedniej szyby lub nadmuch ciepłego powietrza,
•Elektrycznie podnoszone szyby boczne w przednich drzwiach,
•Reflektory przednie w technologii LED,
•Światła do jazdy dziennej włączone automatycznie lub sygnalizacja informująca o niewłączonych światłach,
•Światła przeciwmgielne tył.
•Czujniki parkowania zamontowane co najmniej z tyłu pojazdu.
•Oświetlenie wewnętrzne przestrzeni pasażerskiej w w przedziale bagażowym.
•Lusterka zewnętrzne boczne sterowane elektrycznie z podgrzewaniem.
•Radioodtwarzacz z ekranem dotykowym - instalacja z głośnikami, łączność Bluetooth oraz system nawigacji satelitarnej GPS z aktualnymi mapami Polski, lub nawigacji działającej na zasadzie Android Auto/ Apple Car Play,
•Gniazda USB i 12 V,
•Dywaniki tekstylne lub gumowe w kabinie kierowcy,
•Podłoga wykonana z materiałów antypoślizgowych, łatwo zmywalna,
•Pełna dokumentacja techniczna w języku polskim,
•Apteczka spełniająca wymogi DIN 13164,
•Trójkąt ostrzegawczy,
•Gaśnica,
•Wyposażenie dodatkowe:
- sygnalizacja dźwiękowa podczas cofania,
- elektryczne ogrzewanie dodatkowe lub ogrzewanie niezależne spalinowe,
- kierunkowskazy pomarańczowe na dachu pojazdu, tylne ostrzegawcze: zapewniające bezpieczeństwo przy wprowadzaniu wózka.
•Elektryczna blokada drzwi - zapis dotyczy zamykania i blokady drzwi w pojeździe:
- przez kierowcę wewnątrz pojazdu - podczas postoju lub jazdy,
- po opuszczeniu auta za pomocą kluczyka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej
34114400-3 - Minibusy
33193110-3 - Pojazdy inwalidzkie
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
34144700-5 - Pojazdy użyteczności publicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186345,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186345,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186345,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vip Car Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542432283
7.3.3) Ulica: Pużaka 6
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-273
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Carpol Sp. z o.o. ul. Orląt Lwowskich 48/2, 02-495 Warszawa - Adaptacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186345,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- "Świadczenie usług fizjoterapeutyczych" w ramach projektu Nakielskie Centrum Usług Społecznych, nr FEKP.08.24-IZ.00-0011/23 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki dla Powiatu Nakielskiego
- usługi w zakresie dobrowolnego ubezpieczenie grupowego na życie pracowników, jednostek organizacyjnych Gminy i instytucji kultury oraz ich współmałżonków, partnerów i pełnoletnich dzieci
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2026r".
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH O KODZIE 20 03 01 W ILOŚCI MAKSYMALNEJ DO 60 MG/MIESIĄC
- DOSTAWA UŻYWANEJ ŁADOWARKI KOŁOWEJ DLA KPWIK SP. Z O.O. W NAKLE NAD NOTECIĄ
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu dostawczego z wywrotem trójstronnym do 3,5 t
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- "Zakup mikrobusu 9 osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Krzywiniu"
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Urzędu Gminy Tarnów
- Zakup samochodu osobowego
- "Zakup samochodu 9-osobowego (8+1) dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim, na potrzeby Gminy Sławoborze w ramach projektu - zakup pojazdu dla ŚDS."
więcej: Pojazdy inwalidzkie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





