Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00316967/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
- 2025/BZP 00329183/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-16
- 2025/BZP 00348921/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-28
- 2025/BZP 00362018/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-05
- 2025/BZP 00393749/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-27
- 2025/BZP 00397954/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usługi wsparcia w postaci opasek bezpieczeństwa wraz z systemem obsługi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003446794
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jadwigi Markowej 20
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 3440300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dtg@cus.rsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cus.rsl.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c98e6cc9-0b4e-418c-ae36-7c4b145ceca21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usługi wsparcia w postaci opasek bezpieczeństwa wraz z systemem obsługi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c98e6cc9-0b4e-418c-ae36-7c4b145ceca2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043411/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zakup usługi wsparcia w postaci opasek bezpieczeństwa wraz z systemem obsługi .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00316967
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS.260.4.2025.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
• zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu - „opasek bezpieczeństwa” - urządzeń do świadczenia usługi opieki na odległość na rzecz osób starszych - mieszkańców Miasta Ruda Śląska powyżej 60 roku życia w ilości 190 sztuk wraz z świadczeniem obsługi systemu polegającego na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad Seniorami przez centralę monitoringu - zgodnie z warunkami i celami określonymi w Programie „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2025 Moduł II (zwany dalej „Programem”).
Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy na zasadach i trybie opisanym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ
• zakup obsługi systemu dla trzydziestu trzech opasek bezpieczeństwa zakupionych przez Miasto Ruda Śląska w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniorów” edycja 2022, polegającego na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami przez centrum monitoringu - zgodnie z warunkami i celami określonymi w Programie „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2025 Moduł II oraz świadczenie usługi serwisu użytkowania opasek.
Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy na zasadach i trybie opisanym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 622,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HRP Care Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471982088
7.3.3) Ulica: Jana Kilińskiego 185
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-348
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83076,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Świadczenie usług w zakresie dostawy sprężonego powietrza wraz z wizualizacją parametrów pracy sprężarek, dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK RUDA Ruch Halemba
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH)
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Ruda Śląska
- Dostawa używanego samochodu z podnośnikiem koszowym w formie leasingu operacyjnego na potrzeby MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.
- Prowadzenie specjalistycznego, naukowo-technicznego nadzoru nad budową sieci elektroenergetycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie SE Halemba w Rudzie Śląskiej w zakresie sieci elektroenergetycznych.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń systemu monitoringu wizyjnego miasta Ruda Śląska
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług społecznych - usług opieki wytchnieniowej na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- "Świadczenie usług opiekuńczych dla osób zamieszkujących na terenie miasta i gminy Bystrzyca Kłodzka w okresie 01.01.2026 r. - 31.12.2026 r. "
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klientów OPS Bielawa w okresie od 01-01 2026 r. do 31-12-2026 r.
- Zapewnienie schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym, klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sopocie
- USŁUGI OPIEKUŃCZE, SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE ORAZ SPECJ. USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W MIEJSCU ZAMIESZKANIA OSOBY CHOREJ, OBJĘTEJ POMOCĄ GOPS W LUZINIE W 2026 ROKU
- Świadczenie usług opiekuńczych sąsiedzkich dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skórczu z siedzibą w Pączewie
więcej: Sprzęt dla osób starszych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





