Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00413276/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
- 2025/BZP 00425494/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa defibrylatorów AED wraz z zewnętrzną szafką w ramach zadania pn.: „Doposażenie Gminy Ropczyce w sprzęt niezbędny dla ochrony ludności i funkcjonowania obrony cywilnej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krisego 1
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 017 2210550
1.5.8.) Numer faksu: 017 2210555
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ropczyce@intertele.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ropczyce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa defibrylatorów AED wraz z zewnętrzną szafką w ramach zadania pn.: „Doposażenie Gminy Ropczyce w sprzęt niezbędny dla ochrony ludności i funkcjonowania obrony cywilnej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e760d43-dc07-4e05-972b-d39e8678db48
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413276
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPZP.271.31.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych defibrylatorów AED w ilości 25 szt. wraz z zewnętrznymi szafkami z tworzywa ABS z alarmem dźwiękowym świetlnym oraz ogrzewaniem w ilości 25 szt. w ramach zadania pn.: „Doposażenie Gminy Ropczyce w sprzęt niezbędny dla ochrony ludności i funkcjonowania obrony cywilnej”. Zadanie realizowane jest w oparciu o dotację celową na realizację zadań własnych/zleconych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. Sprzęt powinien spełniać wymagania deklaracji zgodności CE zg. z Rozporządzeniem 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych. Wykonawca zapewnia dostawę zakupionego sprzętu na wskazany przez kupującego adres tj. siedziby Urzędu Miejskiego w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce.
2. Wykonawca wraz z dostawą wyrobów ma obowiązek dostarczyć dokumenty w języku polskim dotyczące urządzeń tj.: instrukcję użytkowania, dokumenty w wersji papierowej pozwalającej na dokonanie obowiązkowych wpisów wynikających z art. 63 ust. 3 ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 1620)., kartę gwarancyjną.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis techniczny Zamawiający zawarł w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia - Specyfikacji fabrycznie nowych defibrylatorów z szafkami zewnętrznymi – pkt 2 Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Wybranie opcji „Nie” lub/i niekompletnie wypełniona kolumna „Deklaracja Wykonawcy” może spowodować wezwanie Wykonawcy do wyjaśnień lub odrzucenie oferty Wykonawcy.
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego.
6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.
7. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
8. Wymagany okres gwarancji na defibrylatory minimum 3 lata, na szafki minimum 2 lata liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132796,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132796,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MHKP Prosta Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527450838
7.3.3) Ulica: Jana Nowaka - Jeziorańskiego 8/99
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-984
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132796,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-01INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Ubezpieczenie Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego.
- Usługa cateringu - dla dzieci uczęszczających do Żłobków prowadzonych przez Gminę Ropczyce w 2026 roku
- Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkół Nr 3 w Ropczycach w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Ropczycach w 2026 r.- I etap
- Dostawa samochodu kwatermistrzowskiego lekkiego
- Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 107575R w miejscowości Lubzina i Brzezówka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa holterów ciśnieniowych, aparatów EKG, pulsoksymetrów przenośnych, kardiomonitorów transportowych, łóżek intensywnego nadzoru kardiologicznego oraz defibrylatorów.
- Doposażenie magazynu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa aparatury medycznej - pomp infuzyjnych strzykawkowych, pomp infuzyjnych, pomp infuzyjnych PCA, pulsoksymetrów oraz defibrylatorów AED wraz z montażem i szkoleniem
- Dostawa defibrylatorów, specjalnej odzież roboczej, innego sprzętu oraz indywidualnych żywnościowych racji w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołów Ratownictwa Medycznego
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Defibrylatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





