Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00449891/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa podziemnego systemu magazynowania wody opadowej wraz z instalacją umożliwiającą jej zagospodarowanie przy DPS Baszków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 7254256
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa podziemnego systemu magazynowania wody opadowej wraz z instalacją umożliwiającą jej zagospodarowanie przy DPS Baszków.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-921e9024-2010-420f-83bc-9d67cefaf6c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052773/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa podziemnego systemu magazynowania wody opadowej wraz z instalacją umożliwiającą jej zagospodarowanie przy DPS Baszków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449891
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3P/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: budowa podziemnego systemu magazynowania wody opadowej wraz z instalacją umożliwiającą jej zagospodarowanie przy DPS Baszków. System składa się z dwóch zbiorników retencyjnych na wodę gospodarczą o pojemności 10m3 każdy wraz instalacją rozprowadzenia wody do trzech punktów poboru zlokalizowanych przy poszczególnych segmentach mieszkalnych budynku Wersalu -segment B, segment C, segment D.
Prace stanowiące przedmiot zamówienia odbywać się będą na terenie DPS przy obiekcie Wersal, działka 764/4.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem rzeczowym prac i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa tj. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 418);
Szczegółowy zakres prac zawierają: projekt architektoniczno-budowlany, mapa do celów projektowych, projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz pozwolenie na budowę, czyli dokumentacja projektowa stanowiąca Załączniki 1 do SWZ. Zamawiający informuje, że załączone przedmiary robót mają charakter poglądowy/informacyjny i nie mogą stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty. Wartości przedstawione w przedmiarach robót służą celom pomocniczym przy wyliczeniu ceny oferty, przy czym oferowana przez wykonawcę cena stanowi cenę ryczałtową w związku z czym winna uwzględniać wszystkie nakłady, które są konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w SWZ i dokumentacji projektowej.
Zadanie polega w szczególności na:
1) robotach ziemnych związanych z wykopem pod montaż zbiorników oraz rur,
2) montażu 2szt. zbiorników betonowych o pojemności 10m3 każdy,
3) montażu 3 szt. studzienek rewizyjnych o śr. 315mm,
4) wykonanie kanałów z rur PVC o śr. 315mm,
5) wykonanie kanałów z rur PVC o śr. 250mm,
6) wykonanie kanałów z rur PE o śr. 63mm,
7) wykonanie kanałów z rur PE o śr. 40mm,
8) montażu elementów nawadniania- pompa zatapialna, 3 punkty poboru wody,
9) rozebranie i ułożenie kostki brukowej,
10) opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej
Minimalny okres gwarancji wynosi 24 m-ce. Dłuższe terminy gwarancji będą wyżej punktowane zgodnie z Rozdziałem 31 ust. 4 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RKW Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211835242
7.3.3) Ulica: Al. Powstańców Wlkp.6
7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 63-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-25INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Zakup paliwa do pojazdów i sprzętu PZD Krotoszyn na rok 2026
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ w Krotoszynie.
- Budowa i rozbudowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Związku Międzygminnego EKO SIÓDEMKA
- Opracowanie dokumentacji na przebudowę drogi powiatowej Nr 5146 P Nowa Obra-Sapieżyn- Borzęcice
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Krotoszynie Sp. z o.o.
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) - zakup i dostawa elementów stacji fotogrametrycznej
więcej: przetargi w Krotoszynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





