Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00369450/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
- 2025/BZP 00388280/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-23
- 2025/BZP 00395455/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody oraz zapewnienie stabilnego dostępu do wody pitnej mieszkańcom Gminy Międzybórz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzybórz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854889
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 13
1.5.2.) Miejscowość: Międzybórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-513
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@miedzyborz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miedzyborz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f7a0c50-0111-4f51-9685-9e75c910ed171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody oraz zapewnienie stabilnego dostępu do wody pitnej mieszkańcom Gminy Międzybórz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f7a0c50-0111-4f51-9685-9e75c910ed17
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509146
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00077266/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja stacji uzdatniania wody oraz zapewnienie stabilnego dostępu do wody pitnej mieszkańcom Gminy Międzybórz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369450
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKiRG.271.2.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na Modernizacji Stacji Uzdatniania Wody oraz zapewnienie stabilnego dostępu do wody pitnej mieszkańcom Gminy Międzybórz w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji / pozwoleń i uzgodnień umożliwiających rozpoczęcie robót oraz wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację. Całość realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiot zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji obejmuje między innymi:
1) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia w odpowiednim organie administracji budowlanej. Podstawą wykonania dokumentacji jest Program Funkcjonalno – Użytkowy. Jakość i standard materiałów, wyrobów i urządzeń musi być nie gorszy niż opisany w PFU. Załącznikiem do opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej musi być wykaz przewidzianych w dokumentacji projektowej materiałów, wyrobów i urządzeń podający ich parametry techniczne i producentów wraz z odniesieniem się do ich opisu zawartego w PFU. Parametry tych produktów nie mogą być gorsze niż wynikające z PFU. Jeżeli wystąpiłaby konieczność zaprojektowania innych rodzajów robót niż przewidziane w PFU, to rozwiązania projektowe dotyczące tych robót muszą odpowiadać standardowi robót występującym w PFU.
2) uzyskanie wszystkich niezbędnych dla opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wymaganych prawem i przepisami decyzji administracyjnych, warunków technicznych, uzgodnień, opinii i sprawdzeń dokumentacji. Wszelkie niezbędne materiały wnioski, uzgodnienia i opinie wymagane dla realizacji prac projektowych, Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia określonego w złożonej ofercie,
3) zapewnienie, o ile wymagają tego przepisy, by w opracowaniu uczestniczyły osoby mające uprawnienia w odpowiedniej specjalności,
4) skoordynowanie wszystkich projektów branżowych oraz rozwiązanie ewentualnych kolizji,
5) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej w liczbie i formie następującej:
a) koncepcja projektowa – 2 egz. + wersja elektroniczna,
b) zatwierdzony projekt budowlany (wszystkie branże) wraz z pozwoleniem na budowę – 4 egz. + wersja elektroniczna,
c) projekt wykonawczy/techniczny (wszystkie branże) – 4 egz. + wersja elektroniczna,
d) Instrukcję BHP, operat p.poż, Instrukcje obsługi, eksploatacji urządzeń technologicznych oraz elektroenergetycznych – 4 egz. + wersja elektroniczna,
e) Operaty wodnoprawne i decyzje – 2 egz. + wersja elektroniczna, (jeżeli dotyczy)
f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 egz. + wersja elektroniczna,
g) kosztorysy w wersji szczegółowej i uproszczonej oraz przedmiary – po 3 egz. + wersja elektroniczna,
Forma wersji elektronicznej:
• rysunki i schematy w formacie *.dwg oraz *.pdf
• opisy, zestawienia i specyfikacje w formacie *.doc/*.xls oraz *.pdf
• kosztorysy w formacie *.ath oraz *.pdf
• decyzje w formacie *.pdf
6) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie odbioru końcowego całego zadania.
Przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych obejmuje między innymi:
Zadanie 1 – Modernizacja Stacji Pomp (SP) w Oska Piła
1. Regeneracja studni głębinowych – czyszczenie, usuwanie osadów, badania.
2. Dobór i wymiana pomp głębinowych.
3. Budowa zewnętrznych szaf sterowniczych EL i AKPiA.
4. Wymiana rur pompowych na rury ze stali szlachetnej oraz montaż rurki piezometrycznej.
5. Budowa rurociągów tłocznych DN160–200 (PE RC).
6. Budowa zasuw i hydrantów odpowietrzających.
7. Wymiana okablowania elektroenergetycznego i systemu zasilania awaryjnego.
8. Montaż rozdzielnicy elektrycznej dla 3 studni + system monitoringu i alarmowy.
9. Ogrzewanie elektryczne budynku technicznego.
10. Instalacja wentylacji mechanicznej i oświetlenia LED.
11. Montaż monitoringu wizyjnego (maszty, kamery, rejestracja 90 dni).
12. Demontaż i budowa ogrodzenia (stal ocynkowana + drut kolczasty).
13. Demontaż i montaż nowych bram oraz furtek.
14. Budowa systemu kontroli poziomu wody w ZRWU.
15. Wymiana głowic i armatury studni (wodomierze, zawory, przepustnice).
16. Wymiana przewodów zasilających dla studni - przewody + piloty w rurze osłonowej DN 110.
Zadanie 2 – Modernizacja SUW i ZRWU w Ose
1. Wykonanie nowych wylotów DN200 (spust, przelew).
2. Rurociągi DN200 ze stali szlachetnej – zasilanie, przelew awaryjny, spust technologiczny, wylot uzdatnionej wody.
3. Budowa kontenerowej stacji technicznej przy ZRWU (właz/wejście).
4. Montaż platformy roboczej i drabiny ewakuacyjnej (stal nierdzewna).
5. Budowa schodów zewnętrznych + poręcze (stal ocynkowana).
6. System kontroli poziomu napełnienia ZRWU z przepływomierzem.
7. Budowa hydrantów (odpowietrzniki sieci).
8. Wymiana instalacji elektrycznej (zewnętrzna i wewnętrzna: SUW, pomieszczenia, stacja dezynfekcji, operatornia).
9. Budowa automatycznej stacji dozowania chemii (pH, chlor).
10. Budowa rurociągu PE DN40 między SUW a ZRWU.
11. Wymiana zbiornika hydroforowego (4000 l, 10 bar).
12. Wykonanie oświetlenia LED dla całego obiektu (wraz z szafą operatorską).
13. Monitoring wizyjny z rejestracją (bramy, studnie, budynki, ZRWU).
14. Demontaż i montaż nowych bram/furt wjazdowych, tablice informacyjne.
15. Zakup i uruchomienie mobilnego 3-fazowego agregatu prądotwórczego o mocy 6 kVA.
16. Remont budynku technicznego (nowe pokrycie dachowe papą termozgrzewalną).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1841310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3567000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1841310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METROLOG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570865738
7.3.3) Ulica: Kościuszki 97
7.3.4) Miejscowość: Czarnków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nazwy firm podwykonawczych nie są znani na moment składania ofert. Zakres: prace budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1841310,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Nowogrodziec"
- DOSTOSOWANIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KUKLINOWIE W ZAKRESIE EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ-ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOW. CZĘŚCI PODDASZA NA GABINET SPECJALISTYCZNY Z PRZEBUD. ORAZ MONTAŻ ZEWNĘTRZNEJ PLATFORMY PIONOWEJ"
- Wsparcie dekarbonizacji subregionu wałbrzyskiego dzięki termomodernizacji budynków publicznych w Gminie Marcinowice" w ram. FEDS 2021-2027-Remont (termomodern.) hali sport. z łącz. przy SP Marcinowice
- CzęśćI-Roboty budowlane polegające na wykonaniu płyty fundamentowej oraz ścian fundamentowych w ramach zadania Budowa dyspozytorni zw. z bezp. dostaw i ograniczeniami strat wody do spożycia. cd. w SWZ
- Przebudowa ciągu ulicy Kwiatowej i ulicy Paproci w Podkowie Leśnej
- Przebudowa drogi gminnej ulica Hugo Kołłątaja nr 144505N w Kisielicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





