Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00479570/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
- 2025/BZP 00493290/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-23
- 2025/BZP 00494758/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ALEKSANDRÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: xx
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-408
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 0846875002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ealeksandrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c2e5d07-1609-492d-a6c2-46602eac43fa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c2e5d07-1609-492d-a6c2-46602eac43fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057670/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji budowy żłobka w Aleksandrowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest współfinansowane z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 na dofinansowanie realizacji zadania dotyczącego tworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029 – edycja 1.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479570
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ID.271.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15300,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych do wykonania okładzin ściennych i posadzek wraz z rozładunkiem na plac budowy zlokalizowany na działkach o numerach 880/2, 881/, 882/1, obręb ewidencyjny Aleksandrów Czwarty, gmina Aleksandrów, w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego.
Zamawiający wymaga przed dostawą przedmiotu zamówienia przedłożenia kart charakterystyki materiałów do akceptacji Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44190000-8 - Różne materiały budowlane
44110000-4 - Materiały konstrukcyjne
44111400-5 - Farby i okładziny ścienne
44113200-7 - Płytki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20989,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20989,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20989,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: ul. Usługowa 4
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20989,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI ALEKSANDRÓW
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Aleksandrów
- Zagospodarowanie terenu wraz z wykonaniem placu zabaw przy budynku żłobka w Aleksandrowie dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
więcej: przetargi ALEKSANDRÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- AN/ZP/159/25 Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej (PV) posadowionej na dachu budynku Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej w Poznaniu
- Budowa przewodu tłocznego, wylotu i rowu do odprowadzenia do ziemi oczyszczonych wód popłucznych ze stacji wodociągowej w Kamlarkach
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przeznaczonego na potrzeby oświaty
- "Budowa farmy fotowoltaicznej na terenie zrekultywowanego składowiska odpadów w Sosnowcu przy ul. Grenadierów 21".
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 5
- Dostawa sprzętu oraz materiałów budowlanych i akcesoriów elektrycznych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





