Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00471881/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
- 2025/BZP 00482027/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-17
- 2025/BZP 00483763/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa minikoparki wraz z kabiną oraz lawety”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kochanowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 5
1.5.2.) Miejscowość: Kochanowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-713
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.baginska@kochanowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kochanowice.pl/urzad-gminy/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef5d8f85-bd50-43c9-bf14-1c13dce6c5d71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa minikoparki wraz z kabiną oraz lawety”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef5d8f85-bd50-43c9-bf14-1c13dce6c5d7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
4. Zadanie jest realizowane w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471881
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIR.271.1.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130081,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 obejmuje swym zakresem: Zakup i dostawę minikoparki z kabiną4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 obejmuje swym zakresem: Zakup i dostawę lawety4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W postępowaniu złożona zostały jedna oferta. W dniu 24 października 2025 r o godz. 10:15 Komisja Przetargowa dokonała otwarcia ofert. W toku jej badania okazało się, że kwota złożonej oferty znacznie przewyższają kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinalizowanie zadania.
W związku z powyższym, na mocy art. 255 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W postępowaniu złożona zostały jedna oferta. W dniu 24 października 2025 r o godz. 10:15 Komisja Przetargowa dokonała otwarcia ofert. W toku jej badania okazało się, że kwota złożonej oferty znacznie przewyższają kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinalizowanie zadania.
W związku z powyższym, na mocy art. 255 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.
INNE PRZETARGI KOCHANOWICE
- "Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Ratunkowe prace remontowo - budowlane komina zabytkowej Gorzelni w Kochcicach"."
- Zakup i dostawa minikoparki wraz z kabiną oraz lawety
więcej: przetargi KOCHANOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki na realizację zadań ochrony ludności o obrony cywilnej w 2025 r. (II)
- Dostawa koparko ładowarki w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup koparko-ładowarki kołowej dla Gminy Bolesławiec
- Dostawa miniładowarki
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki na potrzeby gminy Koniecpol
- "Zakup koparki kołowej na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo - Sprzętowej Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





