Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00375441/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
- 2025/BZP 00388192/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sieci komputerowej LAN w siedzibie Centrum Doradztwa Rolniczego Brwinowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 221256227
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.cudzik@cdr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/cdr-brwinow/demand/227690/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sieci komputerowej LAN w siedzibie Centrum Doradztwa Rolniczego Brwinowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-292a03de-3c5e-44f8-928e-0c6002d214f4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00508975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015953/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja sieci komputerowej LAN w siedzibie Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00375441
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CB.DAG.26.69.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja sieci komputerowej LAN w siedzibie Centrum Doradztwa Rolniczego Brwinowie.
1) Przedmiotem Umowy są roboty budowlane mające na celu modernizację lokalnej sieci komputerowej LAN wraz z pracami towarzyszącymi i osprzętem w budynku położonym w Brwinowie na dz. nr ew. 299/7, obręb. 0016 przy ul. Pszczelińskiej 99,
05-840 Brwinów (- dalej ,,Budynek”).
2) Przedmiot Umowy obejmuje zgodnie Projektem wykonawczym:
a) roboty ogólnobudowlane (wydzielenie i dostosowanie pomieszczeń);
b) montaż instalacji klimatyzacji;
c) roboty elektryczne;
d) instalację sieci strukturalnej / instalację okablowania strukturalnego - ułożenie koryt instalacyjnych, okablowania, gniazd, dostawę i montaż szaf dystrybucyjnych z wyposażeniem;
e) dostawę i instalację systemu monitorowania warunków środowiskowych;
f) dostawę i instalację systemu wykrywania włamania;
g) przebudowę systemu sygnalizacji pożaru;
h) odnowienie systemu telewizji przemysłowej.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu Umowy/robót określa Projekt wykonawczy „Modernizacja lokalnej sieci komputerowej LAN w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie” (- dalej „Projekt”), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ oraz jej integralną część.
4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ, w tym zgodnie z Projektem oraz z warunkami Projektowanych postanowień umowy (- dalej „PPU”) - stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ oraz jej integralną część.
5) Podane przedmiary zakresu robót należy traktować jako orientacyjne.
6) Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w czynnym/użytkowanym Budynku, co Wykonawca obowiązany jest uwzględnić przy organizacji wykonania robot objętych zamówieniem oraz prowadzić roboty w sposób niezakłócający korzystania z Budynku przez jego użytkowników i niekolidujący/jak najmniej uciążliwy dla działalności Zamawiającego i innych użytkowników Budynku.
7) Montaż / instalacja wymaganego sprzętu teletechnicznego – sieciowego:
a) wszystkie wyroby muszą być nowe - żaden z produktów nie może być używany, odnawiany, regenerowany, ani w żaden sposób przetworzony z używanego produktu;
b) wszystkie wyroby, dla których niezbędne jest spełnienie wymagań dyrektyw tzw. "Nowego Podejścia" Unii Europejskiej (UE) w zakresie bezpieczeństwa, zdrowia i ochrony środowiska, muszą być oznaczone znakiem CE (Conformité Européenne) i posiadać deklaracje zgodności CE (nie mylić ze znakiem China Export);
c) wymaga się, aby dla wszystkich dostarczanych systemów, materiałów i urządzeń, gwarancja producenta była standardowym elementem i nie może być oferowana "specjalnie dla tej inwestycji" przez wykonawcę, dostawcę, dystrybutora, ani przez producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 896575,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1190452,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 896575,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPULS Wojciech Myśliwiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451663190
7.3.3) Ulica: ul. Karczewskiego 7
7.3.4) Miejscowość: Błonie
7.3.5) Kod pocztowy: 05-870
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 896575,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Brwinowie w 2026 r.
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w placówkach Gminnego Ośrodka Kultury w Brwinowie
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





