eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sośnicowice › Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego



Ogłoszenie z dnia 2022-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sośnicowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 19

1.5.2.) Miejscowość: Sośnicowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-153

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sosnicowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sosnicowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c877222c-511f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052599/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Opracowanie projektu miany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404025/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-19/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2. Zamówienie obejmuje opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Sośnicowice zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.) oraz wymogami określonych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2021 poz. 2404).
3. Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dotyczy m. in. obszaru w Sierakowicach dla udokumentowanego złoża iłów ceramiki budowlanej "Sierakowice", jak również terenów, na których występuje niezgodność z obwiązującym planem oraz dodatkowo uwzględnienia wniosków do zmiany planu, po uprzednim ustaleniu, że nie zostaną naruszone ustalenia Studium.
4. Przedmiotem zamówienia są usługi:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Jeżeli w związku z realizacją przedmiotu zamówienia powstanie obowiązek uiszczenia jakiejkolwiek należności: podatkowej, administracyjnej lub skarbowej, Wykonawca zobowiązuje się uiścić ją w terminie określonym w obowiązujących przepisach prawa. Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie od Zamawiającego.

6. Etapy realizacji zamówienia:
1) ETAP I - PRACE WSTĘPNE (m.in. ZBIERANIE WNIOSKÓW, KONCEPCJA )
Za koniec ETAPU I uznaje się moment akceptacji przez Zamawiającego koncepcji projektu planu uwzględniającą sposób rozpatrzenia wniesionych wniosków do projektu planu.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
a) 1 egz. sposobu rozpatrzenia wniosków,
b) 1 egz. koncepcji szczegółowej projektu planu miejscowego
- wszystkie w wersji papierowej i elektronicznej.
2) ETAP II - PRZYGOTOWANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU DO
OPINIOWANIA I UZGADNIANIA
Za koniec ETAPU II uznaje się moment akceptacji przez Zamawiającego zaakceptowanych projektów planu, ekofizjografii podstawowej i prognozy oddziaływania na środowisko.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
a) 1 egz. projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ,
b) 1 ezg. ekofizjografii podstawowej,
c) 1 egz. prognozy oddziaływania na środowisko
- wszystkie w wersji papierowej i elektronicznej.
3) ETAP III - OPINIOWANIE I UZGADNIANIE PROJEKTU ZMIANY
MIEJSCOWEGO PLANU
Za koniec ETAPU III uznaje się moment uzyskania rekomendacji do wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognoza skutków finansowych.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
a) 1 egz. projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ,
b) 1 egz. prognozy oddziaływania na środowisko,
c) 1 egz. wykazu uzgodnień do projektu miejscowego planu,
d) 1 egz. prognozy skutków finansowych
- wszystkie w wersji papierowej i elektronicznej.
4) ETAP IV - WYŁOZENIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU DO
PUBLICZNEGO WGLĄDU
Za koniec ETAPU IV uznaje się moment przekazania Zamawiającemu całości dokumentów niezbędnych do uchwalenia projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
a) 1 egz. projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ,
b) 1 egz. prognozy oddziaływania na środowisko,
c) 1 egz. wykazu uwag zgłoszonych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu wraz z propozycja i rozpatrzenia z uzasadnieniem,
d) 1 egz. prognozy skutków finansowych,
e) 1 egz. dokumentacji prac planistycznych wraz z kopią,
f) 1 egz. tabelarycznego zestawienia procentowego i powierzchniowego poszczególnych przeznaczeń terenów określonych w projekcie zmiany planu
- wszystkie egzemplarze w wersji papierowej i elektronicznej.
5) ETAP V - UCHWALENIA I PRZEKAZANIE ZMIANY MIEJESOWEGO PLANU
DO WOJEWODY
Za koniec ETAPU V uznaje się moment przekazania całości dokumentów niezbędnych do przesłania Wojewodzie Śląskiemu uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, przekazanie końcowe Zamawiającemu przedmiotu umowy po pozytywnym sprawdzeniu zmiany miejscowego planu przez Wojewodę.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
- 1 komplet dokumentów
- w wersji papierowej i elektronicznej.

7. Gwarancja i rękojmia:
1) Wykonawca udziela Zamawiającemu na wykonany przedmiot umowy …. -miesięcznej rękojmi i gwarancji od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy. Za dokument gwarancyjny strony uznają niniejszą umowę. Okres rękojmi za wady fizyczne równy jest okresowi udzielonej gwarancji.
2) Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się do wykonania projektów zmian w uchwałach i ewentualnego powtórzenia czynności proceduralnych w sytuacji wynikającej z przyjęcia uwag Wojewody do przedmiotu zamówienia lub rozstrzygnięcia Wojewody lub sądu oraz opublikowaniu uchwał w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego .
3) zauważonych wadach w przedmiocie umowy Zamawiający zobowiązuje się niezwłocznie zawiadomić Wykonawcę na piśmie. Wykonawca zobowiązuje się do rozpatrzenia zawiadomienia w terminie 14 dni i pisemnego powiadomienia Zamawiającego o sposobie usunięcia wad.
4) Wykonawca zobowiązuje się do udzielania nieodpłatnie wyjaśnień i opinii w zakresie interpretacji zapisów przedmiotu zamówienia, w okresie do 3 lat od chwili wejścia w życie uchwały Rady Miejskiej w Sośnicowicach w przedmiocie opracowanego planu.
5) Zamawiający, jeżeli otrzymał wadliwy przedmiot umowy, a wady tej nie mógł stwierdzić przyjmując przedmiot zamówienia, wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi względem Wykonawcy zastrzega sobie prawo zastosowania przepisów kodeksu cywilnego.
6) Skorzystanie przez Zamawiającego z uprawnień wskazanych w ust. 5 powyżej nie wyłącza prawa Zamawiającego do żądania zapłaty odszkodowania.
7) W wypadku niekompletności lub wad wykonanej pracy, Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad w terminie do 14 dni od daty zawiadomienia Zamawiającego o wadach, chyba że strony biorąc pod uwagę możliwości techniczne usunięcia wad, ustalą inny termin.
8) W przypadku ujawnienia wad w czasie odbioru Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie ustalonym w protokole odbioru, nie przekraczającym 14 dni.
9) Usunięcie wad odbywa się na koszt Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA URBANISTYCZNA W RYBNIKU Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6420004806

7.3.3) Ulica: ul. Wodzisławska 30

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Geologic Tomasz Miłowski
ul. Strzelecka 78, 44-203 Rybnik - w zakresie:
opracowanie ekofizjologiczne i opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.