eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Całoroczne utrzymanie Rynku wraz z ciągami pieszo-jezdnymi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całoroczne utrzymanie Rynku wraz z ciągami pieszo-jezdnymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585122-123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całoroczne utrzymanie Rynku wraz z ciągami pieszo-jezdnymi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2201bb6f-6292-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00508828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025467/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Całoroczne utrzymanie Rynku wraz z ciągami pieszo-jezdnymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427882

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 163198,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa całorocznego utrzymanie Rynku wraz z ciągami pieszo-jezdnymi do niego prowadzącymi na powierzchni 8540 m2 wraz z zapewnieniem stałej obsługi dla bieżącego utrzymania porządku i czystości w 2024 r. oraz utrzymanie zieleni.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Oczyszczanie-zamiatanie płyty Rynku i ciągów pieszo-jezdnych (8540 m2) - 4 razy w tygodniu w okresie od 27.03.2024 do 30.11.2024 (poniedziałek, środa, piątek, sobota tj.143 razy, w tym usuwanie w ramach prac ewentualnych odrostów trawy i mchu pomiędzy kostką i płytami oraz wymiatanie z nich niedopałków papierosów (w razie konieczności można użyć dmuchawy ale nie częściej niż 1 raz w miesiącu). Prace mają być wykonane do godziny 8 rano.
2) Zamiatanie interwencyjne – dodatkowe do 45 razy w okresie wczesnej wiosny lub jesienno - zimowym (w przypadku braku śniegu), sprzątanie przed/po imprezach na Rynku oraz w okresie ustawienia ogródków letnich na rynku w soboty lub niedziele (w zależności od potrzeb)- na zgłoszenie zamawiającego. Interwencyjne sprzątanie w niedzielę ma zostać przeprowadzone do godziny 7 rano.
3) Codzienne opróżnianie koszy na śmieci wraz z wywozem (ilość koszy - 34 szt.) – przez 366 dni oraz zbieranie luźnych śmieci na płycie Rynku i ciągach pieszo-jezdnych. Prace mają być wykonane do godziny 8 rano.
4) Interwencyjne - dodatkowe opróżnianie 30 sztuk koszy – do 40 razy - w przypadku zwiększonej ilości śmieci w okresie ustawienia ogródków letnich lub imprez plenerowych organizowanych na Rynku - wg potrzeb na zgłoszenie zamawiającego.
5) Mycie:
a) koszy (34 szt.) -16 razy w okresie od IV-XI;
b) ławek (40 szt.), siedzisk (97 szt. - na schodach amfiteatralnych, na murkach,
podstawach granitowych oraz krzeseł przy stolikach szachowych), stolików szachowych (3 szt.) - 16 razy w okresie od IV-XI;
c) tablic informacyjnych (3 szt. małe) oraz granitowej z 2 szybami - 2 razy w okresie od IV-XI;
d) mycie/czyszczenie murków (45 mb) oraz obrzeży rabat kwiatowych (175 mb) - 3 razy w okresie od IV-XI.
6) Czyszczenie kratek odwadniających (120 mb) – 2 razy w okresie od IV-XI;
7) Utrzymanie zieleni:
a) wykaszanie 1 raz w miesiącu traw rosnących między kostką brukową (na pow. 340 m2 w okresie kwiecień – październik - 7 razy) wraz z wywozem trawy na kompostownie;
b) nawożenie drzew w ilości 22 szt.- 2 razy w sezonie tj. 1 raz wiosenne do końca maja i 1 raz jesienne do końca września;
c) wymiana kory na powierzchni 193 m2 (pod drzewami oraz w nowych rabatach) - 1 raz w sezonie;
d) uzupełnienie żwiru granitowego do 100 kg;
e) miesięczna pielęgnacja wszystkich nasadzeń (z wyjątkiem drzew) w okresie IV-X – 7 miesięcy.
8) Nasadzenia roślin jednorocznych i wieloletnich oraz pielęgnacja miesięczna wszystkich roślin w rabatach:
a) bratki - 2 razy po 756 szt. (sadzenie wczesną wiosną i jesiennie) - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym;
b) szałwia błyszcząca (czerwona/fioletowa) – 418 sztuk;
c) starzec popielny 636 sztuk;
d) begonia - 710 sztuk (kolorystyka do uzgodnienia z zamawiającym), po przekwitnięciu bratków;
e) rośliny cebulowe - tulipany w 3-4 odmianach i kolorach (do uzgodnienia z zamawiającym) 1000 szt. o wys. pomiędzy 15 cm a max 50 cm - sadzenie -wrzesień/październik.
9) Zimowe utrzymanie tj. odśnieżanie i posypywanie piaskiem w okresie zimowym powierzchni 8540 m2.
10) Wywóz śniegu na odległość do 5 km – 25 m³.
11) Oczyszczanie pozimowe całego terenu objętego umową na zgłoszenie zamawiającego, po ustaniu warunków zimowych do 27.03.2024r., chyba, że warunki atmosferyczne na to nie pozwolą, wtedy w innym terminie uzgodnionym z zamawiającym.

Szczegółowy wykaz i zakres prac stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Wykaz powierzchni ciągów pieszo-jezdnych do całorocznego tj. letniego oczyszczania i zimowego utrzymania w roku 2024 stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115000,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385801,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115000,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy EVBUD Ewa Wlazło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281472276

7.3.3) Ulica: Sokoła 30

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115000,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.