eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SycówNaprawa nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych na terenie miasta i gminy Syców 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych na terenie miasta i gminy Syców 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Syców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Syców

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zmyslona@sycow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sycow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51ff0d82-d641-4971-8be8-2ecfff1d3881

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych na terenie miasta i gminy Syców 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51ff0d82-d641-4971-8be8-2ecfff1d3881

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00508622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.).

Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz w dokumentach zamówienia tj. w SWZ Rozdz. III pkt 14 i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W dokumentacji postępowania przetargowego obecnie realizowanego zamówienia wskazano na możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jednocześnie określając ich wartość na poziomie 50 % zamówienia podstawowego (do wysokości środków: 200.000,00 zł brutto). Zamówienie to realizowane będzie na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Zakres zamówienia będzie polegał na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zadaniu podstawowym. Od udzielenia zamówienia podstawowego nie upłynął okres 3 lat.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-5d1a9489-100e-44b2-a99d-e2611b85fda4

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITI.271.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Naprawa nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych na terenie miasta i gminy Syców w 2025 r.”
2. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140 – 2 Roboty drogowe
3. Zakres prac obejmuje:
- Korytowanie 10 cm – 2.200 m2
- Dostawa kruszywa łamanego (0-31,5) i rozładunek na drogach gminnych – 150 t
- Naprawy nawierzchni z kruszywa łamanego (0-31,5) gr. 5 cm – 3.000 m2
- Naprawy nawierzchni z kruszywa łamanego (0-63) gr. 10 cm – 1.830,00 m2
- Wzruszenie, wyprofilowanie i zagęszczenie nawierzchni kamiennej – 8.000 m2
- Uzupełnienie kamieniem łamanym (1t) dziur w nawierzchni kamiennej – 90 t
- Regulacja wysokościowa studzienek i zaworów – 5 szt.
- Koszenie lub ścięcie poboczy i oczyszczenie terenu – 100 m2
- Załadunek i wywóz gruntu oraz jego utylizacja na koszt wykonawcy – 80 m3

4. Inne wymagania dotyczące wykonywanych prac:
a) W zakresie obejmującym naprawy nawierzchni z kruszywa łamanego oraz wzruszenia, wyprofilowania i uwałowania wykonawca zapewni spadek daszkowy nawierzchni 2% (+-0,5%) lub spadek jednostronny 2% (+-0,5%) dostosowany do warunków terenowych.
b) W zakresie obejmującym naprawy nawierzchni z kruszywa łamanego oraz wzruszenia, wyprofilowania i uwałowania obowiązkiem wykonawcy będzie uporządkowanie poboczy o szerokości 0,75m z każdej strony.
c) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną.
d) Do wykonywanych robót zostanie dopuszczone jedynie atestowane kruszywo granitowe lub sjenitowe.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w niniejszym zaproszeniu, projekcie umowy (załącznik nr 4 do zaproszenia) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 do zaproszenia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250828975

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Kępno

7.3.5) Kod pocztowy: 63-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149875,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.