eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylany › Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TERESPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ryszarda Kaczorowskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Kobylany

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-540

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 834112000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaterespol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugterespol.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae8ceec3-664d-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010188/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448614/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I-KR.271.8.2022.EN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 20262550,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) opracowanie ostatecznych koncepcji projektów i uzyskanie akceptacji Zamawiającego;
2) opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z: programem funkcjonalno-użytkowym – zwanym dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ), koncepcją budowy Gminnego Centrum Kultury i Sportu oraz koncepcją zagospodarowania terenu Gminnego Centrum Kultury i Sportu (zał. nr 1A do SWZ), rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz normami, normatywami i innymi obowiązującymi aktami prawnymi związanymi z projektowaniem i wykonywaniem zamierzenia budowlanego, w następującym zakresie:
- projekt architektoniczno - budowlany (w skład którego wejdą projekty niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę) zawierający: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany wraz z informacją bioz, charakterystyka energetyczna z analizą wysokoefektywnych alternatywnych źródeł energii, badania hydrogeologiczne gruntu,
- projekt techniczny w tym: projekt architektoniczny, projekt konstrukcyjny, projekt instalacji sanitarnych, projekt instalacji elektrycznych, projekt drogowy,
- projekty wykonawcze poszczególnych branż, w skład którego wejdą niezbędne wymagane projekty,
- część architektoniczno – konstrukcyjna: projekt architektoniczny techniczny, projekt konstrukcyjny wykonawczy,
- część drogowa: projekt utwardzenia placów, miejsc postojowych, budowy dojazdu oraz projekt drogowy (dróg wewnętrznych i placu) – wykonawczy, projekt zagospodarowania mas ziemnych,
- część elektryczna: projekt instalacji wewnętrznych linii zasilających, podłączenia urządzeń, instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, projekt instalacji ogrzewania sali widowiskowo – konferencyjnej matami grzewczymi i promiennikami podczerwieni, projekt instalacji pokoi hotelowych matami grzewczymi z klimatyzacją z funkcją dogrzewania, projekt instalacji wewnętrznej teletechnicznej, projekt instalacji oświetleniowej zewnętrznej, projekt instalacji fotowoltaicznej połączonej funkcjonalnie z magazynem energii i agregatem prądotwórczym. Agregat prądotwórczy z możliwością pracy i zasilania elektrycznego ogrzewania również z pominięciem magazynu energii,
- część sanitarna: projekt przyłącza wodociągowego, projekt przyłącza kanalizacji sanitarnej, projekt przyłącza ciepłowniczego, projekt instalacji wewnętrznej wod. - kan., projekt instalacji wewnętrznej c. o. i c. w. u,
- kosztorys inwestorski i przedmiar robót (opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym),
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego),
3) opracowanie badań geotechnicznych terenu;
4) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, warunków, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
5) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przepisami Prawa budowlanego),
6) wykonanie prac budowlanych polegających na budowie wielofunkcyjnego budynku Gminnego Centrum Kultury i Sportu, obejmującego: salę widowiskowo-konferencyjną ze sceną wewnętrzną, część biurowo-administracyjną z biblioteką, część hotelową z zapleczem kuchennym, salę rezerwową, garaż, scenę zewnętrzną z widownią wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu na działkach o nr ew. 154, 155 i 156 w obrębie ewidencyjnym Kobylany, jednostka ewidencyjna Terespol-Gmina, na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU, koncepcją budowy Gminnego Centrum Kultury i Sportu oraz koncepcją zagospodarowania terenu Gminnego Centrum Kultury i Sportu
7) obsługa geodezyjna całości zamówienia;
8) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym opracowanie map inwentaryzacyjnych,
9) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej całego zadania wraz z potwierdzeniem jej przyjęcia przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białej Podlaskiej,
10) zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45000000-7 - Roboty budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17842418,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33105000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17842418,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider: PNB Budownictwo Sp. z o.o. Partner: PNB Paweł Niczyporuk Budownictwo

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Podwykonawca: Chocyk Marcin Media-Bud

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372660675

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 26d

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

konstrukcja dachowa, roboty elektryczne, konsultacje, doradztwo


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17842418,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.