Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00448945/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nasadzenia drzew i krzewów w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nasadzenia drzew i krzewów w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d70e7533-ab49-4766-aea5-271f391186c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00508459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012295/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Nasadzenia drzew i krzewów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00448945
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.88.2025.WK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79694,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiot umowy:
1. Przedmiotem umowy jest realizacja usługi polegającej na dostawie roślin oraz wykonaniu nasadzeń w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, obejmujących następujące obszary:
1) Wykonanie nasadzeń: (13 szt.) drzew jarząb dalekowschodni ‘Dodong’ o obw. min 16 cm korona na wys. min 2,2 m, dz. nr 3427/60 Kędzierzyn, przy ul. Zgrzebnioka/Bulwar Wschodni;
2) Wykonanie nasadzeń: (6 szt.) drzew lipa drobnolistna o obw. min 14 cm, korona na wys. min 1,5 m dz. nr 475 obręb Sławięcice (ul. Wróblewskiego), (Uwaga! Nasadzenie w miejscach po frezowanych pniach);
3) Wykonanie nasadzeń: (2 szt.) drzew lipa drobnolistna ‘Rancho’ o obw. min. 16 cm korona na wys. min 2,2 m 3413/33 Kędzierzyn - przedszkole nr 26, (1 szt.) drzewa jarząb pospolity ‘Edulis’ o obw. min. 16 cm korona na wys. min 2,2 m na dz. 3415/2 Kędzierzyn - przedszkole nr 26;
4) Wykonanie nasadzeń: (2 szt.) drzew dąb bezszypułkowy o obw. min 14 cm korona na wys. min 1,5 m, działka nr 2463/2 obręb Koźle przy ul. Łukasiewicza;
5) Wykonanie nasadzeń (240 szt.) krzewów tawuła japońska 'Nana' na dz. 1665 obręb Koźle, ul. Bolesława Chrobrego;
6) Wykonanie nasadzeń (50 szt.) krzewów tawuła wczesna na dz. 1263/2 i 2483/2 ul. Dunikowskiego;
7) Wykonanie nasadzeń (3 szt.) drzew jarząb dalekowschodni ‘Dodong’ o obw. min 16 cm korona na wys. min 2,2 m, dz. nr 726/6 obręb Kędzierzyn (ul. Kościuszki);
8) Wykonanie nasadzeń (1 szt.) drzew Grab pospolity „Frans Fontaine” o obw. min 16 cm, dz. nr 1085/4 obręb Kędzierzyn podwórko przy ul. Powstańców.
9) Zamawiający zastrzega prawo do zmiany miejsca nasadzeń.
Parametry oraz ilości materiału szkółkarskiego podano w tabeli nr 1 (Załącznik nr 1B_Kosztorys ofertowy)
2. Ponadto zakres zamówienie obejmuje:
1) Wykonanie wszystkich czynności umożliwiających i mających na celu prawidłowe wykonanie prac ujętych w planie nasadzeń;
2) W przypadku, gdy w/w dokumentacja nie podaje w sposób szczegółowy technologii wykonania usługi lub wykonania określonego elementu, mającego wpływ na realizację przedmiotu umowy, bądź też nie precyzuje dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do wcześniejszego uzgodnienia tych elementów z Zamawiającym;
3) Usunięcie uschniętych roślin w miejscu sadzenia nowych, jeżeli to konieczne;
4) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych równoważnych rozwiązań o parametrach niewpływających na pogorszenie jakości, bez wpływu na cenę zadania, pod warunkiem wcześniejszego wyrażenia pisemnej zgody;
5) Wszelkie prace należy wykonać zgodnie ze szkicem mapowym oraz planem nasadzeń dostarczonym przez Zamawiającego oraz pod jego bezpośrednim nadzorem;
6) Wykonanie zamówienia na etapie realizacji prac pielęgnacyjnych od daty podpisania protokołu częściowego po zakończeniu prac nasadzeniowych w tym w szczególności utrzymanie i pielęgnację wykonanych w ramach zadania nasadzeń w okresie 24 miesięcy licząc od daty zakończenia odbioru nasadzeń;
7) Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać i pielęgnować nasadzenia zieleni w okresie 24 miesięcy licząc od daty zakończenia odbioru częściowego umowy dot. wykonania prac całości ogrodniczych;
8) W okresie 1 marca – 15 października Wykonawca winien prowadzić prace związane z przycinką i pielęgnacją przy nadzorze osoby mającej odpowiednie kwalifikacje do wykonywania nadzoru ornitologicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie;
9) Organizacja, zagospodarowanie i uporządkowanie terenu po zakończeniu prac;
10) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
11) Remont i naprawa na własny koszt zniszczonej, podczas wykonywania przedmiotu umowy, nawierzchni w ulicach i chodnikach także tych nie objętych zakresem projektu pod nadzorem przedstawiciela zamawiającego;
12) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i zagospodarowanie ich zgodnie z ustawą o odpadach;
13) Zapewnienie materiałów, roślin, narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy.
14) Realizacja usługi przeprowadzona będzie zgodnie z niniejszą Umową oraz Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SWZ”, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz z należytą starannością w odniesieniu do ich wykonania, bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji;
15) W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi dokumentami składającymi się na Umowę, postanowienia bardziej szczegółowe będą miały pierwszeństwo przed postanowieniami ogólniejszymi. Jeżeli jednak z różnych dokumentów składających się na Umowę wynikać będzie różny zakres świadczeń lub różne standardy ich wykonania, za decydujący będzie uważany szerszy zakres świadczeń lub wyższy standard wykonania. Ostateczna decyzja w tym zakresie należeć będzie do Zamawiającego.
B. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
1. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących wszystkie niezbędne czynności w trakcie wykonania nasadzeń oraz pielęgnacji zieleni.
2. Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: niniejsza SWZ, szkic mapowy oraz plan nasadzeń, podstawowe wytyczne dla kształtowania zieleni Kędzierzyn-koźle z 15.09.2025 r. oraz projektowane postanowienia umowy zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania, stanowiące integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79956,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79956,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70776,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASJ Hortus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392011963
7.3.3) Ulica: Raciborska 9
7.3.4) Miejscowość: Rudy
7.3.5) Kod pocztowy: 47-430
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70776,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Budowa strefy rekreacyjno-sportowej z mini placem zabaw przy ul. Nowowiejskiej - etap I - B.O. - III POSTĘPOWANIE
- Dostawa sprzętu komputerowego do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
- Dostawa koparko - ładowarki o wysokiej wydajności pracy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- Dostawa urządzeń i sprzętu dla Gminy Kędzierzyn-Koźle w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Oświetlenie i monitoring na placu zabaw przy ul. Henryka Sucharskiego na os. Rogi w Kędzierzynie-Koźlu
- Miejski system zarządzania jakością powietrza w Kędzierzynie-Koźlu
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Budowa obiektu P+R przy dworcu kolejowym w miejscowości Długołęka wraz z rozbudową drogi powiatowej i elementami towarzyszącymi (w formule zaprojektuj - wybuduj)
- Budowa placu zabaw przy ulicy Podmiejskiej w Radunicy
- Budowa skweru wraz z elementami małej architektury i nasadzeniami u zbiegu ulic Reja i Lipińskiej w Wołominie w ramach realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Budowa parku przy ul. Reja w Wołominie
- Organizacja wydarzenia edukacyjnego - Ogrody Deszczowe GZM
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





