eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › "Sukcesywna dostawa wieńców i wiązanek wykonanych z kwiatów żywych i sztucznych w okresie od 02.01.2023 do 31.12.2023 roku.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa wieńców i wiązanek wykonanych z kwiatów żywych i sztucznych w okresie od 02.01.2023 do 31.12.2023 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290384636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 8

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zupostrowiecbok@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zupostrowiec.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2979176f-7174-11ed-aea3-5a7c432eaced

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z o.o. ze 100 % udziałem jednostki samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi pogrzebowe i pokrewne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa wieńców i wiązanek wykonanych z kwiatów żywych i sztucznych w okresie od 02.01.2023 do 31.12.2023 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2979176f-7174-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508349

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471288/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/2022/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 234250 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wieńców i wiązanek wykonanych z kwiatów żywych i sztucznych w okresie od 02.01.2023 do 31.12.2023 roku .
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumencie pn. ,,Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)” stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
3. Sposób realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy określają również Wzór umowy- Załącznik Nr 2 do SWZ,
4. Szacowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy -wynosi około 2240 sztuk.
5. Zakres zamówienia obejmuje dostawę :
1) Stroik na trumnę wykonany z kwiatów żywych
( 6 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 450 szt.
2) Wieniec warszawski (standard) wykonany z kwiatów żywych
(25 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami -1300 szt.
3) Wieniec warszawski (duży) wykonany z kwiatów żywych
(40 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 100 szt.
4) Wieniec warszawski ( standard) wykonany z kwiatów sztucznych
(25 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 50 szt.
5) Wieniec warszawski (duży) wykonany z kwiatów sztucznych
(40 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 50 szt.
6) Wieniec okrągły wykonany z kwiatów żywych (20 szt.)
na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - - 70 szt.
7) Wieniec okrągły wykonany z kwiatów sztucznych (20 szt.)
na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 20 szt.
8) Wiązanka wykonana z kwiatów żywych (15 szt.)
na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 120 szt.
9) Wiązanka wykonana z kwiatów sztucznych (15 szt.)
na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 20 szt.
10) Wieniec warszawski ( standard) wykonany z kwiatów sztucznych
(30 szt.) na sztucznym podkładzie ze sztucznymi dodatkami - 40 szt.
Razem - 2240szt

6. Z uwagi na brak możliwości w sposób jednoznaczny określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości stroików, wiązanek i wieńców niż to określono w SWZ i umowie z powodu okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń za niezrealizowanie dostawy przekraczające gwarantowany przez Zamawiającego zakres (poziom) zamówienia, tj. 80 % wielkości zamówienia.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami w danej kategorii towarów, jak również pomiędzy poszczególnymi kategoriami towarów w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zmiana ilościowa nie może wpłynąć na zwiększenie maksymalnego wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy za realizację niniejszej umowy, określonego w formularzu ofertowym.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia wieńców, wiązanek i stroików innych niż wskazane w II.2 tzn. na specjalne zamówienie klienta wg indywidualnej wyceny uzgodnionej podczas składania zamówienia.
9. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
a) Dostawy wieńców, wiązanek i stroików realizowane będą sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, w terminach ( dzień i godzina), ilościach oraz wg wzorów każdorazowo podanych przez Zamawiającego.
b) Zamówienie będzie złożone telefonicznie do godz. 15:00, najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym termin dostawy.
c) Dostawy będą realizowane od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem niedziel i świąt w godzinach od 7:00 do 15:00.
d) Miejsce i czas dostawy: siedziba Zamawiającego o godzinie ustalonej w momencie złożenia zamówienia .
e) Koszt dostawy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
f) Jakość każdorazowej partii dostarczonych wieńców, wiązanek i stroików sprawdzać będzie pracownik Zamawiającego z możliwością wymiany w razie interwencji klienta lub zamawiającego.
g) Dostarczone towary niespełniające wymagań jakościowych nie zostaną przyjęte i muszą zostać wymienione na właściwe lub naprawione w ciągu max 1 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego.
h) Wszelkie koszty wymiany poniesie Wykonawca.
10. Zamówienie może być realizowane w całości albo w części za pomocą podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca określi zakres rzeczowy zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom i wskaże dane firm podwykonawców. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za działania lub zaniechanie podwykonawców jak za własne działanie lub zaniechanie.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na Zamówienie.
12. W celu potwierdzenia, że oferowane stroiki, wiązanki i wieńce odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć katalog ze zdjęciami (fotografie) zawartego w ofercie przykładowego towaru z nazwą oraz z opisem zastosowanych materiałów oraz z opisem pozycji z formularza ofertowego (np. stroik … … poz. 1).Katalog ze zdjęciami jest składany łącznie z ofertą. Ocena nastąpi na podstawie formuły- spełnia- nie spełnia.
13. Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej lub sprawdzeniem dokumentów dotyczących zamówienia jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego.
14. Wszystkie wymagania określone powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121210-0 - Kompozycje kwiatowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249452,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249452,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249452,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATEO Barbara Zawadzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390493411

7.3.3) Ulica: ul. A. Mickiewicza 30

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249452,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.