eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Usunięcie azbestu z terenu gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usunięcie azbestu z terenu gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892475

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 354 13 00

1.5.8.) Numer faksu: 18 354 10 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminamoszczenica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bobowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7382129965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Bobowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-350

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 351 43 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bobowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bobowa.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7382130282

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ropa 733

1.5.2.) Miejscowość: Ropa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-312

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 353 40 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@eu-ropa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropa.iap.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sękowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7381013686

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sękowa 252

1.5.2.) Miejscowość: Sękowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-307

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 351 80 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsekowa@sekowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sekowa.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uście Gorlickie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7382144864

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Uście Gorlickie 80

1.5.2.) Miejscowość: Uście Gorlickie

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-315

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 351 60 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@usciegorlickie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: Http://www.usciegorlickie.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usunięcie azbestu z terenu gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-775ff848-4dde-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508220

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042121/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usunięcie azbestu z terenu gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, 5 oś Priorytetowa Ochrona Środowiska, Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, Poddziałanie 5.2.2 Gospodarka odpadami – SPR, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395451/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.271.85.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 270937,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 580,533 Mg azbestu (w tym 93,12 Mg z dachów i 487,413 Mg z pryzm) ze 191 obiektów (w tym z 28 dachów i 163 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.
2. Zamówienie podzielone jest na pięć części w tym:
1) Część 1 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Bobowa – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 12 dachów w ilości 32,68 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 43 pryzm w ilości 98,123 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Bobowa; demontaż, odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 12 nieruchomości; odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 43 nieruchomości; demontażem objęte są 4 budynki mieszkalne i 8 budynków gospodarczych; pokrycie dachowe przeznaczone do demontażu zbudowane jest z płyt falistych w ilości 97,853 Mg i płyt płaskich w ilości 0,27 Mg; odbiorem, transportem i utylizacją (bez demontażu) objęte są płyty faliste w ilości 97,853 Mg i płyty płaskie w ilości 0,27 Mg; zakres prac demontażowych obejmuje wyłącznie wyroby azbestowe z pokryć dachowych; nie przewiduje się demontażu i/lub odbioru płyt warstwowych typu: PW3/A, PŻ/3W, I PŻW 3/A/S, w tym płyt warstwowych na drewnianym stelażu wypełnionym styropianem, oraz wyrobów zawierających azbest typu: kształtki, rury, okładziny, sznur, płaszczy, izolacji; demontaż odbywać się będzie na obiektach użytkowanych;
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań.
5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 64088,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 580,533 Mg azbestu (w tym 93,12 Mg z dachów i 487,413 Mg z pryzm) ze 191 obiektów (w tym z 28 dachów i 163 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.
2. Zamówienie podzielone jest na pięć części w tym:
1) Część 2 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Ropa – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 4 dachów w ilości 5,46 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 35 pryzm w ilości 135,6 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Ropa; demontaż, odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 3 nieruchomości, na których znajdują się 4 budynki; odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 35 nieruchomości; budynki objęte demontażem azbestu to budynki gospodarcze; pokrycie dachowe przeznaczone do demontażu zbudowane jest z płyt falistych; odbiorem, transportem i utylizacją (bez demontażu) objęte są tylko płyty faliste; zakres prac demontażowych obejmuje wyłącznie wyroby azbestowe z pokryć dachowych; nie przewiduje się demontażu i/lub odbioru płyt warstwowych typu: PW3/A, PŻ/3W, I PŻW 3/A/S, w tym płyt warstwowych na drewnianym stelażu wypełnionym styropianem, oraz wyrobów zawierających azbest typu: kształtki, rury, okładziny, sznur, płaszczy, izolacji; demontaż odbywać się będzie na obiektach użytkowanych;
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań.
5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 61370,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 580,533 Mg azbestu (w tym 93,12 Mg z dachów i 487,413 Mg z pryzm) ze 191 obiektów (w tym z 28 dachów i 163 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.
2. Zamówienie podzielone jest na pięć części w tym:
1)Część 3 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Sękowa – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 6 dachów w ilości 24 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 43 pryzm w ilości 121 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Sękowa; demontaż, odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 6 nieruchomości; odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 43 nieruchomości; demontażem objęty jest 1 budynek mieszkalny i 5 budynków gospodarczych; na 5 budynkach są płyty faliste, na 1 budynku są płyty płaskie; odbiorem, transportem i utylizacją (bez demontażu) objęte są w zdecydowanej większości płyty faliste; zakres prac demontażowych obejmuje wyłącznie wyroby azbestowe z pokryć dachowych; nie przewiduje się demontażu i/lub odbioru płyt warstwowych typu: PW3/A, PŻ/3W, I PŻW 3/A/S, w tym płyt warstwowych na drewnianym stelażu wypełnionym styropianem, oraz wyrobów zawierających azbest typu: kształtki, rury, okładziny, sznur, płaszczy, izolacji; demontaż odbywać się będzie na 1 budynku przeznaczonym do rozbiórki na podstawie pozwolenia, 1 budynku użytkowanym i 4 nieużytkowanych;
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań.
5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.5.) Wartość części: 67865,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 580,533 Mg azbestu (w tym 93,12 Mg z dachów i 487,413 Mg z pryzm) ze 191 obiektów (w tym z 28 dachów i 163 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.
2. Zamówienie podzielone jest na pięć części, w tym:
1)Część 4 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Uście Gorlickie – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 2 dachów w ilości 18 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 23 pryzm w ilości 70,5 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Uście Gorlickie; demontażem, transportem i unieszkodliwieniem objęte są wszystkie nieruchomości; demontażem objęty jest 1 budynek mieszkalny i 1 budynek gospodarczy; pokrycie dachowe przeznaczone do demontażu zbudowane jest z płyt płaskich; odbiorem, transportem i utylizacją (bez demontażu) objęte są tylko płyty płaskie; zakres prac demontażowych obejmuje wyłącznie wyroby azbestowe z pokryć dachowych; zakres prac demontażowych obejmuje wyłącznie wyroby azbestowe z pokryć dachowych; nie przewiduje się demontażu i/lub odbioru płyt warstwowych typu: PW3/A, PŻ/3W, I PŻW 3/A/S, w tym płyt warstwowych na drewnianym stelażu wypełnionym styropianem, oraz wyrobów zawierających azbest typu: kształtki, rury, okładziny, sznur, płaszczy, izolacji; demontaż odbywać się będzie na obiektach użytkowanych;
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań.
5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 42292,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 580,533 Mg azbestu (w tym 93,12 Mg z dachów i 487,413 Mg z pryzm) ze 191 obiektów (w tym z 28 dachów i 163 pryzm) znajdujących się na terenie gmin Bobowa, Ropa, Sękowa, Uście Gorlickie i Moszczenica, polegające na demontażu pokrycia zawierającego azbest z dachu, odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z demontażu oraz odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pryzm.
2. Zamówienie podzielone jest na pięć części, w tym:

1) Część 5 zamówienia pod nazwą Usunięcie azbestu z terenu Gminy Moszczenica – obejmuje demontaż pokrycia zawierającego azbest z 3 dachów w ilości 12,98 Mg, odbiór, transport i utylizację azbestu z demontażu oraz odbiór, transport i utylizację azbestu z 20 pryzm w ilości 62,19 Mg, znajdujących się na terenie Gminy Moszczenica; demontaż, odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 3 nieruchomości; odbiór, transport i utylizacja azbestu obejmować będą teren 20 nieruchomości; budynki objęte demontażem azbestu to budynki gospodarcze; zakres prac demontażowych obejmuje wyłącznie wyroby azbestowe z pokryć dachowych; nie przewiduje się demontażu i/lub odbioru wyrobów zawierających azbest typu: kształtki, rury, okładziny, sznur, płaszczy, izolacji;
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace fizyczne, polegające na demontażu azbestu z dachów i pryzm oraz jego załadunku na środki transportu, za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej aniżeli określona w ustawie z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie przepisów BHP i P-POŻ oraz wymaga, aby posiadały aktualne badania lekarskie, w tym dopuszczające do pracy na wysokości, jeżeli okażą się konieczne. Zatrudnione przez Wykonawcę osoby muszą posiadać doświadczenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań.
5. Oświadczenie o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt 3 oraz 4, wykonawca powinien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ i złożyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymać na swój własny koszt umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy jako przedsiębiorcy, za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim oraz następstwa tych szkód będące skutkiem zdarzeń, które miały miejsce w okresie realizacji przedmiotu umowy, a roszczenia z tytułu szkód będących następstwem tych wypadków będą mogły być zgłoszone przed upływem terminu przedawnienia, z sumą gwarancyjną nie niższa niż wartość umowy na jedno i wszystkie zdarzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.5.) Wartość części: 35322,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68342,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80652,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68342,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELTA Tomasz Wejman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP7162647617

7.3.3) Ulica: ul. Kurowska

7.3.4) Miejscowość: Końskowola

7.3.5) Kod pocztowy: 24-130

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68342,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63803,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71151,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69447,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELTA Tomasz Wejman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162647617

7.3.3) Ulica: ul. Kurowska

7.3.4) Miejscowość: Końskowola

7.3.5) Kod pocztowy: 24-130

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69447,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73210,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82909,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELTA Tomasz Wejman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162647617

7.3.3) Ulica: ul. Kurowska 118

7.3.4) Miejscowość: Końskowola

7.3.5) Kod pocztowy: 24-130

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44641,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52384,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47115,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELTA Tomasz Wejman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162647617

7.3.3) Ulica: ul. Kurowska

7.3.4) Miejscowość: Końskowola

7.3.5) Kod pocztowy: 24-130

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47115,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36252,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43267,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39764,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELTA Tomasz Wejman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162647617

7.3.3) Ulica: ul. Kurowska

7.3.4) Miejscowość: Końskowola

7.3.5) Kod pocztowy: 24-130

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39764,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.