Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00458652/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy produktów mięsnych wieprzowych i drobiowych do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Kluczborku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka, 4
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kluczbork@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c98c1517-effa-42fa-af9e-171222a245571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy produktów mięsnych wieprzowych i drobiowych do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c98c1517-effa-42fa-af9e-171222a24557
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00508039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00123463/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywne dostawy produktów mięsnych wieprzowych i drobiowych Do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00458652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.16.2025.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 1 –WĘDLINY WIEPRZOWE I PODROBOWE -dostawa do ZK w Kluczborku:1. Kiełbasa parówkowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 29 kg 1 500;
2. Mortadela [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 31 kg 1 600;
3. Kaszanka [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 47 kg 2 450;
4. Salceson włoski [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 31 kg 1 600;
5. Pieczeń rzymska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 1 kg 70;
6. Pieczeń myśliwska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 1 kg 70;
7. Kiełbasa mielonka wieprzowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 31 kg 1 600;
8. Kiełbasa śląska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 31 kg 1 600;
9. Kiełbasa kminkowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 5 kg 250;
10. Kiełbasa mozaikowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 31 kg 1 600;
11. Kiełbasa wiejska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 17 kg 890.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.5.5.) Wartość części: 131376,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 2 –PRODUKTY WIEPRZOWE - dostawa do ZK w Kluczborku:1. Mięso gulaszowe wieprzowe II kl.- nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 21 kg 1 100;
2. Słonina [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 28 kg 1 450;
3. Smalec [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300;
4. Podgardle wędzone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 9 kg 450;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina
4.5.5.) Wartość części: 30085,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 3 – WĘDLINY DROBIOWE BEZ ZAWARTOŚCI WIEPRZOWINY- dostawa do ZK w Kluczborku:1. Pasztetowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 31 kg 1 600;
2. Serdelki drobiowe [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300;
3. Blok drobiowy [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 13 kg 670;
4. Kiełbasa biała drobiowa parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 4 kg 220;
5. Kiełbasa kanapkowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 11 kg 550;
6. Kiełbasa mortadela drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 320;
7. Kiełbasa śniadaniowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 10 kg 500;
8. Kiełbasa parówkowa drobiowa parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300;
9. Kiełbasa śląska drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg 400;
10. Parówki drobiowe [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 350.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 56800,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 4 – PRODUKTY DROBIOWE - dostawa do ZK w Kluczborku:1. Ćwiartka tylna z kurczaka–głęboko mrożona [kg] -dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 77 kg 4 000;
2. Wątroba drobiowa – nie mrożona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 29 kg 1 490;
3. Żołądki drobiowe – nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 19 kg 1 000;
4. Serca drobiowe – nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 12 kg 620.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 57918,63 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 5 –WĘDLINY WIEPRZOWE I PODROBOWE - dostawa do OZ Sieraków Śląski:1. Kiełbasa parówkowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 42 kg 2 200;
2. Mortadela [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 67 kg 3 500;
3. Kaszanka [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 42 kg 2 200;
4. Salceson włoski [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 42 kg 2 200;
5. Pieczeń rzymska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 3 kg 150;
6. Pieczeń myśl;iwska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 3 kg 150
7. Kiełbasa mielonka wieprzowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 42 kg 2 200;
8. Kiełbasa zielonogórska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 21 kg 1 100;
9. Kiełbasa śląska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 29 kg 1 500;
10. Kiełbasa kminkowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 29 kg 1 500;
11. Kiełbasa mozaikowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 42 kg 2 200;
12. Kiełbasa wiejska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 29 kg 1 500;
13. Kiełbasa krakowska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 21 kg 1 100;
14. Kiełbasa grilowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 21 kg 1 100.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.5.5.) Wartość części: 233693,90 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 6 –PRODUKTY WIEPRZOWE - dostawa do OZ Sieraków Śląski:1. Mięso gulaszowe wieprzowe II kl.- nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 25 kg 1 300;
2. Mięso gulaszowe wołowe II kl.- nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg 400;
3. Słonina [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 13 kg 700;
4. Smalec [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 19 kg 1 000.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina
4.5.5.) Wartość części: 41994,75 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 7 – WĘDLINY DROBIOWE BEZ ZAWARTOŚCI WIEPRZOWINY- dostawa do OZ Sieraków Śląski:1. Pasztetowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 21 kg 1 100
2. Serdelki drobiowe [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300
3. Blok drobiowy [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300
4. Kiełbasa biała drobiowa parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300;
5. Kiełbasa kanapkowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300;
6. Kiełbasa mortadela drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 350;
7. Kiełbasa śniadaniowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 31 kg 1 600;
8. Kiełbasa parówkowa drobiowa parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg 400;
9. Kiełbasa śląska drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg 400;
10. Parówki drobiowe [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300;
11. Rolada drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 1 kg 60;
12. Pieczeń drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300;
13. Baleron drobiowy [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 66392,13 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ NR 8 – PRODUKTY DROBIOWE - dostawa do OZ Sieraków Śląski:1. Ćwiartka tylna z kurczaka–głęboko mrożona [kg] -dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 67 kg 3 500;
2. Wątroba drobiowa – nie mrożona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 25 kg 1 300;
3. Żołądki drobiowe – nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg 400;
4. Serca drobiowe – nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg 400.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 47054,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92822,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221376,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92822,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skup Ubój Przetwórstwo Mięsa SUPMIĘS Kalinowski & Kalinowska Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661711830
7.3.4) Miejscowość: Babiak
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92822,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23835,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59941,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23835,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Zakład Masarski s.c. Ośliźlok Henryka, Ośliźlok Stanisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472173248
7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23835,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388650,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67557,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38650,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skup Ubój Przetwórstwo Mięsa SUPMIĘS Kalinowski & Kalinowska Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661711830
7.3.4) Miejscowość: Babiak
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38650,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53627,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79335,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53627,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA DROBIARSKA DAKPOL Marek Bejm Sp. kom.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5742065256
7.3.4) Miejscowość: Borowe
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA DROBIARSKA DAKPOL MAREK BEJM SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA DROBIARSKA DAKPOL MAREK BEJM SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53627,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169575,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381412,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169575,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skup Ubój Przetwórstwo Mięsa SUPMIĘS Kalinowski & Kalinowska Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661711830
7.3.4) Miejscowość: Babiak
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169575,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36645,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36645,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Zakład Masarski s.c. Ośliźlok Henryka, Ośliźlok Stanisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472173248
7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36645,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45889,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87832,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45889,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skup Ubój Przetwórstwo Mięsa SUPMIĘS Kalinowski & Kalinowska Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661711830
7.3.4) Miejscowość: Babiak
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45889,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43165,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62968,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43165,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skup Ubój Przetwórstwo Mięsa SUPMIĘS Kalinowski & Kalinowska Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661711830
7.3.4) Miejscowość: Babiak
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43165,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-31INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Doposażenie bazy magazynowej ochrony ludności i obrony cywilnej w sprzęt
- Dostawa sprzętu ratowniczego, oświetleniowego oraz węży pożarniczych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- Remont dachu budynku głównego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od stycznia do czerwca 2026 roku
- Zakup systemu do awaryjnego uzdatniania wody
- Zakup paczkowarki do wody pitnej
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Dostawy mięso i wędliny drobiowe dla Zakładu Karnego w Przytułach Starych
- Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sopocie z podziałem na 8 części
- Dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej OSTOJA w Sośnicowicach
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Przedszkola "Tęczowy Zakątek" w Chełmnie na rok 2026"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 17 w Chorzowie, ul. Kasprowicza 1 - II/2025
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





