eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczborkSukcesywne dostawy produktów mięsnych wieprzowych i drobiowych do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim



Ogłoszenie z dnia 2025-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy produktów mięsnych wieprzowych i drobiowych do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Kluczborku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka, 4

1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kluczbork@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c98c1517-effa-42fa-af9e-171222a24557

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy produktów mięsnych wieprzowych i drobiowych do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c98c1517-effa-42fa-af9e-171222a24557

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00508039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00123463/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Sukcesywne dostawy produktów mięsnych wieprzowych i drobiowych Do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00458652

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.16.2025.EK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 1 –WĘDLINY WIEPRZOWE I PODROBOWE -dostawa do ZK w Kluczborku:

1. Kiełbasa parówkowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 29 kg 1 500;
2. Mortadela [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 31 kg 1 600;
3. Kaszanka [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 47 kg 2 450;
4. Salceson włoski [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 31 kg 1 600;
5. Pieczeń rzymska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 1 kg 70;
6. Pieczeń myśliwska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 1 kg 70;
7. Kiełbasa mielonka wieprzowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 31 kg 1 600;
8. Kiełbasa śląska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 31 kg 1 600;
9. Kiełbasa kminkowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 5 kg 250;
10. Kiełbasa mozaikowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 31 kg 1 600;
11. Kiełbasa wiejska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 17 kg 890.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie

4.5.5.) Wartość części: 131376,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 2 –PRODUKTY WIEPRZOWE - dostawa do ZK w Kluczborku:
1. Mięso gulaszowe wieprzowe II kl.- nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 21 kg 1 100;
2. Słonina [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 28 kg 1 450;
3. Smalec [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300;
4. Podgardle wędzone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 9 kg 450;

4.5.3.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina

4.5.5.) Wartość części: 30085,13 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 3 – WĘDLINY DROBIOWE BEZ ZAWARTOŚCI WIEPRZOWINY- dostawa do ZK w Kluczborku:
1. Pasztetowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 31 kg 1 600;
2. Serdelki drobiowe [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300;
3. Blok drobiowy [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 13 kg 670;
4. Kiełbasa biała drobiowa parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 4 kg 220;
5. Kiełbasa kanapkowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 11 kg 550;
6. Kiełbasa mortadela drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 320;
7. Kiełbasa śniadaniowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 10 kg 500;
8. Kiełbasa parówkowa drobiowa parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300;
9. Kiełbasa śląska drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg 400;
10. Parówki drobiowe [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 350.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.5.5.) Wartość części: 56800,59 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 4 – PRODUKTY DROBIOWE - dostawa do ZK w Kluczborku:
1. Ćwiartka tylna z kurczaka–głęboko mrożona [kg] -dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 77 kg 4 000;
2. Wątroba drobiowa – nie mrożona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 29 kg 1 490;
3. Żołądki drobiowe – nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 19 kg 1 000;
4. Serca drobiowe – nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 12 kg 620.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 57918,63 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 5 –WĘDLINY WIEPRZOWE I PODROBOWE - dostawa do OZ Sieraków Śląski:
1. Kiełbasa parówkowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 42 kg 2 200;
2. Mortadela [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 67 kg 3 500;
3. Kaszanka [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 42 kg 2 200;
4. Salceson włoski [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 42 kg 2 200;
5. Pieczeń rzymska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 3 kg 150;
6. Pieczeń myśl;iwska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 3 kg 150
7. Kiełbasa mielonka wieprzowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 42 kg 2 200;
8. Kiełbasa zielonogórska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 21 kg 1 100;
9. Kiełbasa śląska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 29 kg 1 500;
10. Kiełbasa kminkowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 29 kg 1 500;
11. Kiełbasa mozaikowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 42 kg 2 200;
12. Kiełbasa wiejska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 29 kg 1 500;
13. Kiełbasa krakowska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 21 kg 1 100;
14. Kiełbasa grilowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 21 kg 1 100.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie

4.5.5.) Wartość części: 233693,90 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 6 –PRODUKTY WIEPRZOWE - dostawa do OZ Sieraków Śląski:
1. Mięso gulaszowe wieprzowe II kl.- nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 25 kg 1 300;
2. Mięso gulaszowe wołowe II kl.- nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg 400;
3. Słonina [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 13 kg 700;
4. Smalec [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 19 kg 1 000.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina

4.5.5.) Wartość części: 41994,75 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 7 – WĘDLINY DROBIOWE BEZ ZAWARTOŚCI WIEPRZOWINY- dostawa do OZ Sieraków Śląski:
1. Pasztetowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 21 kg 1 100
2. Serdelki drobiowe [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300
3. Blok drobiowy [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300
4. Kiełbasa biała drobiowa parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300;
5. Kiełbasa kanapkowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300;
6. Kiełbasa mortadela drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg 350;
7. Kiełbasa śniadaniowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 31 kg 1 600;
8. Kiełbasa parówkowa drobiowa parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg 400;
9. Kiełbasa śląska drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg 400;
10. Parówki drobiowe [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300;
11. Rolada drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 1 kg 60;
12. Pieczeń drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300;
13. Baleron drobiowy [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg 300.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.5.5.) Wartość części: 66392,13 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 8 – PRODUKTY DROBIOWE - dostawa do OZ Sieraków Śląski:
1. Ćwiartka tylna z kurczaka–głęboko mrożona [kg] -dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 67 kg 3 500;
2. Wątroba drobiowa – nie mrożona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 25 kg 1 300;
3. Żołądki drobiowe – nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg 400;
4. Serca drobiowe – nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg 400.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 47054,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92822,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221376,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92822,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skup Ubój Przetwórstwo Mięsa SUPMIĘS Kalinowski & Kalinowska Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661711830

7.3.4) Miejscowość: Babiak

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92822,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23835,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59941,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23835,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Zakład Masarski s.c. Ośliźlok Henryka, Ośliźlok Stanisław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472173248

7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23835,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388650,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67557,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38650,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skup Ubój Przetwórstwo Mięsa SUPMIĘS Kalinowski & Kalinowska Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661711830

7.3.4) Miejscowość: Babiak

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38650,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53627,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79335,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53627,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA DROBIARSKA DAKPOL Marek Bejm Sp. kom.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5742065256

7.3.4) Miejscowość: Borowe

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53627,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169575,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381412,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169575,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skup Ubój Przetwórstwo Mięsa SUPMIĘS Kalinowski & Kalinowska Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661711830

7.3.4) Miejscowość: Babiak

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169575,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36645,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36645,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Zakład Masarski s.c. Ośliźlok Henryka, Ośliźlok Stanisław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472173248

7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36645,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45889,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87832,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45889,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skup Ubój Przetwórstwo Mięsa SUPMIĘS Kalinowski & Kalinowska Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661711830

7.3.4) Miejscowość: Babiak

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45889,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43165,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62968,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43165,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skup Ubój Przetwórstwo Mięsa SUPMIĘS Kalinowski & Kalinowska Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661711830

7.3.4) Miejscowość: Babiak

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43165,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.