eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłecko › Przebudowa oczyszczalni ścieków w Zakrzewie, w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oczyszczalni ścieków w Zakrzewie, w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłecko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259465

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Kłecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-270

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klecko@klecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://klecko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-603924ff-724d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa oczyszczalni ścieków w Zakrzewie, w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-603924ff-724d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00508035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049076/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa oczyszczalni ścieków w Zakrzewie, budowa sieci wodociągowej przy ul. Spacerowej w Kłecku, a także budowa podziemnego zbiornika retencyjnego w Kłecku wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest realizowane w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego PROW na lata 2014–2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459467

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RFZ.271.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1553750 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
2. Przedmiotem niniejszego postępowania jest przebudowa oczyszczalni ścieków w Zakrzewie, w formule zaprojektuj i
wybuduj. Przebudowa oczyszczalni ścieków w Zakrzewie, będzie realizowana na terenie istniejącej oczyszczalni (dz. ewid.
9/4, obręb ewidencyjny 300305_5.0022, Zakrzewo).
3. Zadanie jest realizowane na podstawie umowy o przyznanie pomocy na operacje typu „Gospodarka wodno-ściekowa” pn.
„Przebudowa oczyszczalni ścieków w Zakrzewie, zakup pomp do przepompowni ścieków na kanalizacji sanitarnej w
Gorzuchowie oraz budowa sieci wodociągowej przy ul. Spacerowej w Kłecku, a także budowa podziemnego zbiornika
retencyjnego w Kłecku wraz z infrastrukturą towarzyszącą umożliwiającą jego prawidłowe funkcjonowanie” - w ramach
poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej
infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów
Wiejskich na lata 2014–2020.
4. Termin realizacji zamówienia: do 15.02.2025 r. od dnia podpisania umowy, w tym:
a) Etap I: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej – do 31.07.2024 r.
b) Etap II: Przebudowa oczyszczalni ścieków w Zakrzewie – od zakończenia Etapu I do 15.02.2025 r.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia (roboty remontowo-budowlane) na okres minimum 36 miesięcy,
liczone od dnia odbioru.

UWAGA: okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert!

6. Wykonawca udzieli gwarancji na urządzenia mechaniczne na okres minimum 36 miesięcy, liczone od dnia odbioru.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest przebudowa oczyszczalni ścieków w Zakrzewie, w formule zaprojektuj i
wybuduj.
2) W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać:

ETAP I: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
Zamówienie obejmuje:
a) przed rozpoczęciem prac projektowych obowiązkiem Wykonawcy jest:
- wykonanie opinii technicznej potwierdzającej możliwość wykonania prac zgodnie z PFU,
- w razie potrzeby uzyskanie odstępstwa od przepisów techniczno – budowlanych w zakresie przepisów dot. p.poż. i
ewakuacji,
- uzyskanie niezbędnych zgód, opinii i ustaleń.
b) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej: projekt budowlany i projekt techniczny wielobranżowy (wykonawczy),
c) wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich w podziale na poszczególne branże/specjalności,
d) uzyskanie wymaganych decyzji administracyjnych w tym:
- decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- decyzji pozwolenia na budowę dla robót budowlanych dla których uzyskanie pozwolenia jest wymagane;
e) opracowanie mapy geodezyjnej do celów projektowych,
f) opracowanie projektu budowlanego oraz uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, decyzji i pozwoleń, w tym
ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
g) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
h) sprawowanie nadzoru autorskiego,
i) dokumentacja projektowa powinna być zgodna z wymogami i wszystkimi innymi unormowaniami, standardami i
przepisami prawnymi, których należy przestrzegać przy realizacji tego typu inwestycji, a w szczególności musi spełniać
wymogi określone w:
- ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), przepisach wykonawczych do tej
ustawy,
- Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnoużytkowego
(Dz. U. z 2021 r. poz. 2454);,
- Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu
budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679),
- Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1225);
i) w ramach obowiązku Wykonawcy znajduje się pozyskanie wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego
zaprojektowania i wykonania przedmiotu. Powyższy wykaz może nie wyczerpywać wszystkich opracowań branżowych
koniecznych do wykonania zamówienia objętego niniejszą dokumentacją, co nie zwalnia Wykonawcy prac projektowych z
obowiązku kompletnego wykonania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji projektowej. Do zakresu prac projektowych
należy również uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii, decyzji administracyjnych, ekspertyz
budowlanych i technicznych i innych czynności niezbędnych do zaprojektowania, wykonania robót budowlanych,
j) zamawiający uzna etap projektowania za zakończony w momencie przekazania przez Wykonawcę prawomocnej decyzji
pozwolenie na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych dla inwestycji (w stosunku do którego organ
administracji architektoniczno-budowlanej nie wniósł sprzeciwu).

ETAP II: Przebudowa oczyszczalni ścieków w Zakrzewie
Zamówienie obejmuje:
a) roboty ziemne i rozbiórkowe,
b) wykonanie nowego ciągu technologicznego oczyszczania ścieków składającego się z:
- kraty mechanicznej o prześwicie 5 mm (należy wymienić na nowe obecną kratę mechaniczną łukową oraz kratę ręczną
zainstalowaną na kanale obejścia),
- komory pełniącej rolę piaskownika i osadnika wstępnego,
- zbiornika retencyjnego,
- przepompowni,
- reaktora biologicznego sekwencyjnego typu SBR,
- dmuchaw do napowietrzania osadu czynnego,
- komory pomiarowej ścieków oczyszczonych,
- odpływu do odbiornika (istniejący wylot do rzeki Mała Wełna);
c) likwidację wszystkich nieprzewidzianych do docelowego wykorzystania elementów istniejącej infrastruktury oczyszczalni i
uporządkowanie terenu,
d) wykonanie niezbędnego zakresu sieci technologicznych, wod-kan. elektrycznych, AKPiA,
e) wykonanie systemu AKPiA, wraz z systemem centralnego sterowania i nadzoru,
f) budowę ciągów komunikacyjnych (dróg i chodników) w zakresie niezbędnym do obsługi docelowego układu obiektów
oczyszczalni,
g) wykonanie ogrodzenia terenu oczyszczalni,
h) wyposażenie obiektu w system monitoringu terenu,
i) wykonanie nasadzeń roślin i założenie trawników zgodnie z wykonanym projektem zieleni,
j) wykonanie wszelkich robót pomocniczych związanych z realizacją w/w zakresu i niezbędnych do uzyskania pełnej
funkcjonalności obiektu po modernizacji,
k) wykonanie robót budowlano – montażowych z dostawą niezbędnych materiałów i urządzeń,
l) wykonanie rozruchu oraz przeprowadzenie prób i testów wszystkich obiektów i instalacji zrealizowanych w ramach
umowy,
m) przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów i instalacji do eksploatacji (opracowanie dokumentacji
powykonawczej, opracowanie instrukcji bhp, opracowanie instrukcji rozruchu i eksploatacji - dla wszystkich obiektów i
instalacji wykonanych w ramach umowy),
n) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w przypadku, gdy obowiązek taki wynika z uzyskanego
pozwolenia na budowę.
3) Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ, który zawiera: Program Funkcjonalno – Użytkowy
opracowany przez firmę ECO BALANCE Wojciech Jasik z Poznania.
8. Równoważność:
a) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub
jego części) przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który
charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, lub producenta .
b) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez
odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w
art. 101 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 3 ustawy.
c) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadku opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez
odniesienie do wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy.
d) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest
obowiązany udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania
określone w opisie przedmiotu zamówienia lub odpowiednio spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności
określone przez Zamawiającego.
e) Za równoważne Zamawiający uzna oferty lub rozwiązania umożliwiające uzyskanie rezultatu założonego przez
Zamawiającego; spełniające wymagania w stopniu nie gorszym, niż wynikający z opisu przedmiotu zamówienia, jak w pkt.
1- 3, w zakresie cech, parametrów i właściwości odnoszących się bezpośrednio do funkcji (mające na nie wpływ) jakie to
zamówienie, po zrealizowaniu – winno pełnić.
9. Zamawiający wymaga, aby inwestycja została oznakowania tablicą pamiątkową, z informacją o dofinansowaniu zadania
środkami w ramach PROW na lata 2014-2020, zgodnie z wymogami funduszu i w uzgodnieniu z Zamawiającym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.