Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00457467/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja systemu uzdatniania i dystrybucji wody
na terenie gminy Oporów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPORÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oporów 25
1.5.2.) Miejscowość: Oporów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-322
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 383 11 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@oporow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oporow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc01d0b9-71c4-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Modernizacja systemu uzdatniania i dystrybucji wodyna terenie gminy Oporów”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc01d0b9-71c4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00507938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052454/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja systemu uzdatniania i dystrybucji wody na terenie gminy Oporów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457467
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zdefiniowanie zakresu rzeczowego i zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej) oraz wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją systemu uzdatniania i dystrybucji wody, polegająca na wymianie złóż filtracyjnych w Stacji Uzdatniania Wody w Kurowie Wsi, budowę nowej studni głębinowej, termomodernizację budynku SUW Kurów Wieś wraz z ogrodzeniem i zagospodarowanie terenu działki SUW Kurów Wieś. Instalacja studzienek wodomierzowych z wodomierzami z odczytem radiowym oraz zaworami około 670 sztuk (do wszystkich odbiorców na terenie gminy). Przebudowa odcinka sieci wodociągowej i budowa kilku odcinków sieci wodociągowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 3995934,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego polegającego na modernizacji systemu uzdatniania i dystrybucji wody na terenie gminy Oporów, realizowanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie wskazanym w opisie dla Części Nr 1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego obejmuje nadzór nad projektem i dokumentacją oraz nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż: konstrukcyjno-budowlanej;
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 60975,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym obligatoryjne złożenie ofert, była przewidziana z zastosowaniem Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. W terminie przewidzianym na składanie ofert nastapiła awaria Platformy (termin na składanie ofert upłynął w dniu 20.11.2023r. o godz. 12.00), która uniemożliwiła złożenie ofert Wykonawcom, jak i zarówno uniemożliwiała opublikowanie ogłoszenia przez Zamawiajacego, dotyczacego przedłużenia terminu składania ofert. Powstała sytuacja, gdzie zarówno Wykonawca jak i Zamawiajacy w ostatnich 3 dniach przed upływem składania ofert, nie mogli dokonać żadnych czynnosci technicznych związanych ze skutecznym opublikowaniem ogłoszenia albo złożeniem oferty. Awaria została usunieta przez administratora w dniu 22 listopada 2023 roku.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym obligatoryjne złożenie ofert, była przewidziana z zastosowaniem Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. W terminie przewidzianym na składanie ofert nastapiła awaria Platformy (termin na składanie ofert upłynął w dniu 20.11.2023r. o godz. 12.00), która uniemożliwiła złożenie ofert Wykonawcom, jak i zarówno uniemożliwiała opublikowanie ogłoszenia przez Zamawiajacego, dotyczacego przedłużenia terminu składania ofert. Powstała sytuacja, gdzie zarówno Wykonawca jak i Zamawiajacy w ostatnich 3 dniach przed upływem składania ofert, nie mogli dokonać żadnych czynnosci technicznych związanych ze skutecznym opublikowaniem ogłoszenia albo złożeniem oferty. Awaria została usunieta przez administratora w dniu 22 listopada 2023 roku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- Modernizacja budynku w zakresie instalacji p.poż Internatu SOSW Nr 1 w Krakowie , ul. Szwedzka 42
- Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego, drogowego na majątku Gminy Kołobrzeg z sodowych na oprawy w technologii LED
- ,,Budowa studni w SUW Reczyn'' w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.