Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00493488/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
- 2023/BZP 00502480/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00503340/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
PN 89/11/ 2023 – paliwo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000849327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Noskowskiego 12/14
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-704
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi-pcss@man.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://portal.ichb.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pcss_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka naukowo - badawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowo - badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PN 89/11/ 2023 – paliwo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eef0aa41-82f2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00507933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493488
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN 89/11/ 2023 – paliwo
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż zamawiającemu paliw płynnych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych, usług związanych z utrzymaniem samochodów oraz realizacja na rzecz zamawiającego usługi wnoszenia opłat za autostrady i drogi płatne na terenie polski w trybie bezgotówkowym przy użyciu kart elektronicznych flotowych przypisanych do samochodów zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
30163100-0 - Karty na zakup paliwa
09211100-2 - Oleje silnikowe
24957000-7 - Dodatki chemiczne
24961000-8 - Płyny chłodnicze
24951300-8 - Płyny hydrauliczne
09211650-2 - Płyny hamulcowe
39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące
50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
63712210-8 - Usługi w zakresie opłat za korzystanie z autostrad
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 17.11.2023 r. wpłynął do zamawiającego wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia dalej SWZ dotyczącej ww. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na które zamawiający zgodnie z brzmieniem art. 284 ust. 2 ustawy Pzp, obowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom. Zamawiający przygotował odpowiedzi na ww. wniosek oraz w wyniku tych odpowiedzi dokonał zmiany treści SWZ, które prowadziły do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Zgodnie z treścią art. 286 ust. 9 ustawy Pzp „W przypadku gdy zmiana treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie, o którym mowa w art. 267 ust. 2 pkt 6.” Zamawiający dopełnił obowiązku wynikającego z brzmienia art. 286 ust. 9 ustawy i w dniu 21.11.2023 r. przekazał ogłoszenie o zmianie ogłoszenia do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych jednakże z uwagi na awarię platformy e-zamówienia ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało opublikowane do dnia składania ofert tj. do 22.11.2023 r. do godz. 11:00. Już w poniedziałek rano tj. 20.11.2023 r. zarówno wykonawcy, jak zamawiający zaczęli zgłaszać problemy z funkcjonowanie platformy e-zamówienia. Wcześniej, bo od piątku do niedzieli (17-19.11.2023 r.), trwała przerwa techniczna związana z migracją platformy. Prawdopodobnie musiało dojść do jakichś komplikacji, bo w poniedziałek Urząd Zamówień Publicznych poinformował, że „występują problemy techniczne z działaniem niektórych funkcjonalności”. Niedługo później wydał kolejny komunikat „W związku z koniecznością wykonania prac niezbędnych do przywrócenia prawidłowości działania Platformy e-Zamówienia konieczna jest przerwa techniczna w dniu 20.11.2023 r. do godziny 21:00”. Kolejne komunikaty wydawane przez Urząd Zamówień Publicznych informowały iż „aktualnie na Platformie e-Zamówienia występują problemy techniczne z działaniem niektórych funkcjonalności, które staramy się na bieżąco rozwiązywać”. Powyższe nie zmienia faktu iż przekazane przez zamawiającego ogłoszenie o zmianie ogłoszenia do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych posiada status „W trakcie publikacji” i to nawet w chwili upływu terminu zarówno składania jak i otwarcia ofert w ramach ww. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W związku z powyższym zamawiający nie mógł dopełnić obowiązku wynikającego z treści art. 286 ust. 9 ustawy Pzp i mimo dochowania należytej staranności ze swojej strony, z przyczyn niezależnych od niego musi unieważnić ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA OLEJÓW SILNIKOWYCH, OLEJÓW PRZEKŁADNIOWYCH, PŁYNÓW HAMULCOWYCH, PŁYNÓW CHŁODZĄCYCH I PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH POLICJI WOJ. PODLASKIEGO
- Bezgotówkowy zakup paliw oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów służbowych, pojazdów ratowniczo-gaśniczych jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w latach 2024-2025
- "Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu."- II postępowanie.
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dęblinie
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Dostawa paliw płynnych w roku 2024/2025 na potrzeby Zakładu Komunalnego Głogówek Spółka z o.o. w Głogówku
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.