Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00480442/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
- 2025/BZP 00507897/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowych aut dostawczych
Część 1 i Część 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG MIEJSKICH
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091222445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 24
1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48516591257
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: finanse@zum-janowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zum-janowiec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41fe2492-de9e-4c64-88ac-c1d3fd9b9c961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowych aut dostawczychCzęść 1 i Część 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41fe2492-de9e-4c64-88ac-c1d3fd9b9c96
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00436134/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowych aut dostawczych Część 1 i Część 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480442
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUM.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 456000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 postępowania obejmuję dostawę w formie leasingu operacyjnego 2 fabrycznie nowych, 3-osobowych aut dostawczych z kabiną pojedynczą, 3-osobową oraz typem zabudowy - skrzynia wraz z plandeką o DMC = 3,5 t.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentach:
1) Formularz oferty- Załącznik nr 1;
2) Minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla samochodów dostawczych dostarczanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich w Janowcu Wielkopolskim - Załącznik nr 1a;
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2a;
4) Istotne Postanowienia Umowy- Załącznik nr 6a.
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom.
3.1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców jeżeli są już znani.
3.2. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli Podwykonawców zaangażowanych w realizację zamówienia, jeżeli są już znani.
3.3 Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji o których mowa w pkt. 3, w trakcie realizacji zamówienia a także przekazać wymagane informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.
4. Poleganie na zasobach innych podmiotów - Zamawiający nie przewiduje możliwości korzystania z zasobów innych podmiotów przez wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.5.) Wartość części: 293000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 2 postępowania obejmuję dostawę w formie leasingu operacyjnego 1 fabrycznie nowego, 6-osobowego auta dostawczego z kabiną podwójną, 6-osobową oraz typem zabudowy - skrzynia otwarta o DMC = 3,5 t.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentach:
1) Formularz oferty- Załącznik nr 1;
2) Minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla samochodów dostawczych dostarczanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich w Janowcu Wielkopolskim - Załącznik nr 1b;
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2b;
4) Istotne Postanowienia Umowy- Załącznik nr 6b.
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom.
3.1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców jeżeli są już znani.
3.2. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli Podwykonawców zaangażowanych w realizację zamówienia, jeżeli są już znani.
3.3 Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji o których mowa w pkt. 3, w trakcie realizacji zamówienia a także przekazać wymagane informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.
4. Poleganie na zasobach innych podmiotów - Zamawiający nie przewiduje możliwości korzystania z zasobów innych podmiotów przez wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.5.) Wartość części: 163000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił Część 1 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ cena jedynej, najkorzystniejszej oferty znacznie przewyższyła kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455533,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił Część 2 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ cena jedynej, najkorzystniejszej oferty znacznie przewyższyła kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI JANOWIEC WIELKOPOLSKI
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Siedliskach" - dostawa sprzętu
- DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO NOWEGO
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego dwóch nowych ciągników rolniczych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Bełchatowie"
- Zakup fabrycznie nowej koparki kołowej w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Dostawa sprzętu i wypos. techn. na potrzeby zapewnienia ciągłości funkcjonowania infrastruktury kryt. oraz ochrony ludności w gm. Jaworze - zakup i dostawa nowego samochodu dost. z zab. skrzyniową
- Dostawa samochodu skrzyniowego z wywrotką trójstronną
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





