Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁAŃCUCKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172256971
1.5.8.) Numer faksu: 172256970
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatlancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlancut.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-133043cd-5d3c-4857-823e-0a12e9eaf0391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-133043cd-5d3c-4857-823e-0a12e9eaf039
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055911/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu elektronicznego na wyposażenie szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Postępowanie jest prowadzone w ramach projektów pn. „Rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Łańcuckim”, „Rozwój szkolnictwa ogólnokształcącego w Powiecie Łańcuckim”, „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego z ZS NR 2 i ZST w Łańcucie” i „Podniesienie jakości kształcenia ogólnokształcącego w Łańcucie”, z Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie w trybie podstawowym zostało wszczęte w dniu 12.09.2025 r. Numer ogłoszenia o zamówieniu: 2025/BZP 00420084. W ww. postepowaniu w CZĘŚĆI 2 złożono jedną ofertę, jednak na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oferta złożona przez DKS Sp. z o.o. Energetyczna 15, 80-180 Kowale została odrzucona, ponieważ jej treść tj. zaoferowany sprzęt, nie spełnia wymagań zamawiającego. W związku z powyższym na podstawie art. 260 w zw. z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) CZĘŚĆ 2 postępowania została unieważniona, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-0a9c9c02-1820-4496-893f-4256973e60ff
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.2.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 98642,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego (PROJEKTORY/MONITORY) na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Łańcuckiego (I Liceum Ogólnokształcącego w Łańcucie, Zespołu Szkół Technicznych w Łańcucie, Zespołu Szkól Nr 1 w Łańcucie, Zespołu Szkól Nr 2 w Łańcucie, Zespołu Szkól Nr 3 w Łańcucie i Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego w Łańcucie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137527,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DKS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832790417
7.3.3) Ulica: Energetyczna 15
7.3.4) Miejscowość: Kowale
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137527,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- Dostawa samochodu typu pickup
- Doposażenie bazy szpitalnej Centrum Medycznego w Łańcucie sp. z o. o. w łóżka szpitalne
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (2)
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i montaż bezprzewodowego nagłośnienia sali rozpraw nr 17 w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7.
- Zakup, dostawa, montaż mebli oraz wyposażenia na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach realizacji Projektu pod nazwą ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala (...)-powtórka 38 -25.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





