eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice"REALIZACJA PROGRAMU OL i OC NA TERENIE GMINY ZIĘBICE" ZAKUP KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ



Ogłoszenie z dnia 2025-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„REALIZACJA PROGRAMU OL i OC NA TERENIE GMINY ZIĘBICE”
ZAKUP KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ziębice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Ziębice

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ziebice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52951762-b77f-4e2f-9e61-2f5aad8fe188

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„REALIZACJA PROGRAMU OL i OC NA TERENIE GMINY ZIĘBICE”
ZAKUP KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52951762-b77f-4e2f-9e61-2f5aad8fe188

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049088/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „REALIZACJA PROGRAMU OL i OC NA TERENIE GMINY ZIĘBICE” ZAKUP KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440233

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej, bezprzegubowej, rok produkcji 2025, stan licznika nie większy niż 10 mth, zgodnie ze szczegółowym opisem parametrów techniczno- użytkowych określonych w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 3 lat lub 3000 mtg.
Okres udzielonej gwarancji zależy od wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
3. Ewentualne wskazanie w dokumentach zamówienia stanowiących opis przedmiotu zamówienia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi - nie ma na celu naruszenia art. 16 Pzp. oraz art. 99 ust. 4 Pzp, ale w szczególności służy realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp. Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określonym opisem zawartym w dokumentach zamówienia lub równoważnym.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentach zamówienia. W tym celu zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
W każdym przypadku, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentach zamówienia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację usług zgodnie z dokumentami zamówienia oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dowodów równoważności oferowanych produktów w stosunku do tych określonych w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Wykonawca BERGERAT MONNOYEUR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Modlińska 11, Izabelin-Dziekanówek, 05-092 Łomianki.
Kryterium cena brutto oferty – 0,00 pkt
Kryterium okres gwarancji - 0,00 pkt
Kryterium prędkość jazdy- 0,00 pkt
Kryterium jazda w pozycji obsługi ramienia koparkowego- 0,00 pkt
Łącznie oferta uzyskała – 0,00 pkt
Oferta nr 2
Wykonawca "INTERHANDLER" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wapienna 6, 87-100 Toruń.
Kryterium cena brutto oferty – 0,00 pkt
Kryterium okres gwarancji - 0,00 pkt
Kryterium prędkość jazdy- 0,00 pkt
Kryterium jazda w pozycji obsługi ramienia koparkowego- 0,00 pkt
Łącznie oferta uzyskała – 0,00 pkt

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp. zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu. Jest rzeczą oczywistą, że gdy brak jest choćby jednej prawidłowej oferty, postępowanie o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, dlatego, gdy wszystkie oferty podlegają odrzuceniu, postępowanie ulega unieważnieniu. W związku z powyższym należy stwierdzić, iż nie ma zastosowania art. 253 ustawy Pzp. Nie ulega wątpliwości że Zamawiający powinien powiadomić wszystkich wykonawców równocześnie na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Pzp. o unieważnieniu postępowania. Ponieważ podstawą unieważnienia jest art. 255 pkt 2 Zamawiający powinien równocześnie powiadomić wykonawców o odrzuceniu ich ofert w treści unieważnienia postępowania. W ustawie Pzp. dla trybu podstawowego brak jest podstawy prawnej kiedy powinien zamawiający poinformować o odrzuceniu oferty wykonawcy w przypadku unieważnienia postepowania. Taka podstawa widnieje w przypadku zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Skoro w zawiadomieniu o unieważnieniu należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania a przesłanką jest odrzucenie wszystkich ofert należy przyjąć że Zamawiający winien poinformować wykonawców podając uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia w treści zawiadomienia o unieważnieniu postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.