Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00438542/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób oraz mienia i obiektów w Sądzie Rejonowym w Żarach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W ŻARACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spokojna 20
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 36 35 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zary.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zary.sr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8232aebd-640f-11ed-abdb-a69c1593877c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób oraz mienia i obiektów w Sądzie Rejonowym w Żarach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8232aebd-640f-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00102675/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług ochrony osób, mienia i obiektów Sądu Rejonowego w Żarach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438542/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA - 374-1/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie osób oraz mienia i obiektów Sądu Rejonowego w Żarach. Usługa ochrony będzie pełniona będzie w budynku przy ul. Spokojnej 20 w Żarach w następujący sposób:
a) w dni robocze: poniedziałek w godzinach od 7.00 do 18.00 – dwóch pracowników ochrony, pozostałe dni robocze (od wtorku do piątku) w godzinach od 7.00 do 15.00 – dwóch pracowników ochrony,
b) w dni robocze po godzinach wskazanych w lit. a - jeden pracownik ochrony,
c) w pozostałe dni – całodobowo jeden pracownik ochrony.
Pod pojęciem ochrony rozumie się stałą obecność pracownika ochrony w w/w określonym miejscu i czasie.
Szacunkowa ilość godzin świadczenia usługi ochrony: 20 932.
2.Zakres czynności objętych usługą ochrony osób oraz mienia i obiektów Sądu:
a) ochrona osób poprzez działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników zamawiającego oraz innych osób przebywających na posesji Sądu,
b) ochrona mienia i obiektu Sądu oraz terenu przyległego poprzez zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności przed kradzieżą, włamaniem, rozbojem lub innym formami wyprowadzenia mienia, a także przeciwdziałanie powstawaniu szkody na chronionym mieniu, obiekcie oraz na przynależnym terenie posesji,
c) ochrona parkingu wraz z znajdującymi się na nim pojazdami,
d) ochrona obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich a w szczególności: zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom i działaniom osób zakłócających pracę, kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód tj. malowanie sprayem, sabotaż, akty samowoli,
e) obsługa wjazdu i wyjazdu samochodów konwoju policji,
f) stałe dozorowanie zainstalowanych w siedzibie zamawiającego systemów: systemu sygnalizacji pożaru (SSP), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu kontroli dostępu (SKD), systemu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, systemu oddymiania klatek schodowych, systemu przywoławczego w toaletach dla niepełnosprawnych, wideo domofonu dla niepełnosprawnych, systemu zalania serwerowni, archiwum i pomieszczenia UPS,
g) obsługa wejścia dla osób niepełnosprawnych,
h) świadczenie usług w portierni polegających na obsłudze interesantów poprzez udzielanie informacji na temat rozmieszczenia, biura podawczego, biura obsługi interesanta, wpłatomatu, obsłudze szatni,
i) stałe informowanie odpowiednich służb Sądu o zaistniałych i potencjalnych zagrożeniach oraz innych zdarzeniach, w tym o zauważonych usterkach lub nieprawidłowościach w wyglądzie lub stanie poszczególnych pomieszczeń i urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 813327,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 935107,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 813327,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Seris Konsalnet Ochrona sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Seris Konsalnet Security sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272027702
7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 55
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-267
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SERIS KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SERIS KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 813327,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 700 dni
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- "Budowa ogrodów deszczowych na terenie Gminy Żary"
- "Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Technicznych w Lubsku"
- "Modernizacja budynku starostwa powiatowego w Lubsku."
- Dostawa materiałów do budowy chodnika w miejscowości Chwaliszowice.
- Modernizacja sanitariatów I piętro w Zespole Szkół Budowlanych w Żarach
- "Modernizacja Placu zabaw Guliwer na działce nr 22/26, obręb 0003 w Żarach"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Puławach w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego"
- ZP/13/2025 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Całodobowa ochrona obiektów Kampusu Dydaktyczno- Sportowego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Ochrona fiz. osób, obiektów, terenów i mienia MAH w Elblągu, ul. Bulwar Zyg. Aug. 11, oraz monit. sys. sygn. włamania i napadu (SWiN) sygn. alarmu pożar. (SAP) w okresie od 1.07.2025 do 31.12.2025r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.