Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00441572/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
- 2025/BZP 00448397/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-30
- 2025/BZP 00455745/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Jasielski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c603b16f-f1d3-4043-8ba6-c08f90f3f965
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032105/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00441572
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN-II.272.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Agregat pompowy wysokiej wydajności min. 10 000 l/min., na przyczepie (wymagane świadectwo CNBOP) rozruch elektryczny, możliwość płynnej regulacji obrotów, ciśnienia i przepływu.4.5.3.) Główny kod CPV: 42122130-0 - Pompy wodne
4.5.5.) Wartość części: 320000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Agregat prądotwórczy min. 200 kVA na przyczepie – 2 szt.2) Agregat prądotwórczy min. 150 kVA na przyczepie – 1 szt.
3) Agregat prądotwórczy min. 125 kVA na przyczepie – 1 szt.
4) Agregat prądotwórczy min. 80 kVA na przyczepie – 2 szt.
5) Agregat prądotwórczy min. 20 kVA na przyczepie – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 552176,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płaskodenna łódź powodziowa aluminiowa z silnikiem i przyczepą,6 osobowa z podstawowym wyposażeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34520000-8 - Łodzie
4.5.5.) Wartość części: 45243,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Motopompa szlamowa wydajność 2000-2500 l/min – 2 szt. (wymagane świadectwo CNBOP)4.5.3.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy
4.5.5.) Wartość części: 23819,51 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odkurzacz wody pożarowej/powodziowej moc ssania min. 8000 l/h4.5.3.) Główny kod CPV: 39713430-6 - Odkurzacze
4.5.5.) Wartość części: 13463,41 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System oświetlenia wielkopowierzchniowego – 2 szt. (2 zestawy)4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 32565,85 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Suchy skafander ratowniczy – 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 10133,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4674,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4674,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4674,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arpapol 2 Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5641796277
7.3.3) Ulica: ul. Borowa 8B
7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw
7.3.5) Kod pocztowy: 22-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4674,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, który jako jedyny złożył ofertę w tej Części postępowania uchylił się od podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku SR w Jaśle
- Dostarczenie środków dydaktycznych i wyposażenia dla pracowni zawodowych Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaśle
- Dostawa tablic rejestracyjnych na 2026 rok dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Jaśle
- Dostawa sprzętu komputerowego i dysków do serwerów
- Zakup używanego samochodu pożarniczego dla OSP Florian Żółków
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu Miasta w Jaśle
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aluminiowych łodzi ratowniczych z silnikami zaburtowymi
- Zakupy w ramach Programu OL i OC na lata 2025-2026 w Gminie Rybczewice
- Dostawa aluminiowych łodzi ratowniczych z silnikami zaburtowymi
- Zakup sprzętu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa sprzętu wsparcia SGR dla Komendy Miejskiej PSP w Nowym Sączu
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu OL i OC- uzupełnienie zapasów magazynowych na wypadek zagrożeń i sytuacji kryzysowych -Część 1 - Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





