Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa brd na przejściach dla pieszych na węźle drogowym Agata w ciągu S86 w Katowicach”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Myśliwska 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 258 62 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kat_sekretariat@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.gddkia.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa brd na przejściach dla pieszych na węźle drogowym Agata w ciągu S86 w Katowicach”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66d1f0e1-807f-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077675/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.50 Poprawa brd na przejściach dla pieszych na węźle drogowym Agata w ciągu S86 w Katowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp.
Zgodnie z przytoczonym powyżej przepisem Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: „w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione". W dniu 12.08.2022 r. Zamawiający wszczął w trybie podstawowym przewidzianym w art. 275 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Poprawa brd na przejściach dla pieszych na węźle drogowym <Agata> w ciągu S86 w Katowicach" (znak postepowania: O/KA.D-3.2411.19.2022) do którego nie wpłynęły żadne oferty, dlatego w dniu 09.09.2022 r. postepowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o możliwości zastosowania ww. trybu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/KA.D-3.2411.33.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie (roboty budowlane) pn.:
„Poprawa brd na przejściach dla pieszych na węźle drogowym <Agata>
w ciągu S86 w Katowicach”.
Zamówienie będzie realizowane w formule „Projektuj i Buduj”.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowania dokumentacji formalnej, projektowej w zakresie zgodnym
z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno–Użytkowym (zwanym dalej „PFU”) wraz z uzyskaniem niezbędnych dokumentów i decyzji administracyjnych, stanowiących podstawę do rozpoczęcia robót – dalej zwanej „Dokumentacją projektową”,
b) budowy 3 szt. oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych,
c) budowy 3 szt. sygnalizacji świetlnych ostrzegawczych na przejściach dla pieszych,
d) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu
uwzględniającej nowe urządzenia, będące przedmiotem zamówienia,
e) zapewnienia, na polecenie Zamawiającego, alternatywnego źródła zasilania
w energię elektryczną dla budowanej infrastruktury w przypadku braku możliwości
pozyskania docelowego źródła energii elektrycznej od Operatora Systemu
Dystrybucyjnego (OSD) na dzień odbioru ostatecznego prac, o których mowa
w punktach b)-d) wraz z kosztami podłączenia do punktu przyłączeniowego
zapewnionego przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD). Wykonawca
zapewni dostarczenie energii elektrycznej z alternatywnego źródła do czasu
podpięcia docelowego źródła zasilania, lecz nie dłużej niż przez okres wskazany
w PPU. Polecenie, o którym mowa wyżej, zostanie wydane przez Zamawiającego nie później niż w dniu odbioru ostatecznego Robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 8 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W dniu 20.10.2022 r. przystąpiono do negocjacji prowadzonych w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 305 pkt 2 ustawy Pzp dla niniejszego zamówienia.
Negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwagi na brak osiągnięcia porozumienia co do terminu realizacji zamówienia
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Pierwotne warunki zamówienia określone przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym przewidzianym w art. 275 ustawy Pzp (znak postępowania O.KA.D-3.2411.19.2022) nie zostają w istotny sposób zmienione i będę takie same w postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki.
Zamówienie będzie realizowane w formule „Projektuj i buduj". Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowania dokumentacji formalnej, projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej „PFU") wraz z uzyskaniem niezbędnych dokumentów i decyzji administracyjnych, stanowiących podstawę do rozpoczęcia robót - dalej zwanej „Dokumentacją projektową",
b) budowę 3 szt. oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych,
c) budowę 3 szt. sygnalizacji świetlnych ostrzegawczych na przejściach dla pieszych,,
d) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu uwzględniającej nowe urządzenia, będące przedmiotem zamówienia,
e) zapewnienia, na polecenie Zamawiającego, alternatywnego źródła zasilania w energię elektryczną dla budowanej infrastruktury w przypadku braku możliwości pozyskania docelowego źródła energii elektrycznej od Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na dzień odbioru ostatecznego prac, o których mowa w punktach b)-d) wraz z kosztami podłączenia do punktu przyłączeniowego zapewnionego przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD). Wykonawca zapewni dostarczenie energii elektrycznej z alternatywnego źródła do czasu podpięcia docelowego źródła zasilania, lecz nie dłużej niż przez okres wskazany w SWZ TOM II . Polecenie, o którym mowa wyżej, zostanie wydane przez Zamawiającego nie później niż w dniu odbioru ostatecznego Robót.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





