Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00447183/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
- 2025/BZP 00469080/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – ORLIK 2012”
wraz z budową kortu tenisowego oraz budową niezbędnej infrastruktury technicznej w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LWÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-310
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 61 44 14 024
1.5.8.) Numer faksu: 61 44 14 024 - prosić o włączenie faksu
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lwowek.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lwowek.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lwowek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – ORLIK 2012”wraz z budową kortu tenisowego oraz budową niezbędnej infrastruktury technicznej w formule zaprojektuj i wybuduj.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7ddd832-0108-43e1-9c46-714d16b8d4aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036579/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko ORLIK 2012" wraz z budową kortu tenisowego przy ul. Gimnazjalnej w Lwówku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00447183
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.05.00.2025.ZJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1714595 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje jedną kompletną część określoną przez Zamawiającego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym („PFU”) sporządzonym przez biuro projektowe PALIGA DESIGN Aleje Wolności 1, 86-010 Koronowo , dla przedsięwzięcia w kategorii robót budowlanych w projekcie pn.: „Remont ORLIKA we Lwówku wraz
z budową kortu do tenisa ziemnego i robotami towarzyszącymi” - nazwa nadana pierwotnie przez Zamawiającego, w formule zaprojektuj i wybuduj. PFU zostało zaktualizowane we wrześniu 2025 przez przedstawiciela Gminy Lwówek pana Krzysztofa Pacholak.
Nazwa przedsięwzięcia aktualna i obowiązująca Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012”
wraz z budową kortu tenisowego oraz budową niezbędnej infrastruktury technicznej na terenie obejmującym działkę o nr ewid. 611/2 w Lwówku, gm. Lwówek w formule zaprojektuj i wybuduj.
Program funkcjonalno-użytkowy („PFU”) określa opis minimalnych wymagań technicznych, materiałowych i funkcjonalnych dla przedmiotowego zamówienia.
2) Przedmiot zamówienia określony w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmuje tak faktycznie trzy etapy:
Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej wymianę nawierzchni boiska piłkarskiego wraz z wymianą siatki ogrodzenia boiska do piłki nożnej, odebranej i zaakceptowanej przez Zamawiającego oraz przyjęcie przez właściwy organ „zgłoszenia” lub uzyskanie pozwolenia na budowę, a w tym wykonanie demontażu istniejącej nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z jej utylizacją, naprawa podłoża wraz z koniecznym profilowaniem, montaż nowej nawierzchni ze sztucznej trawy o parametrach minimalnych zgodnej z podanymi w niniejszej PFU, montaż nowej siatki ogrodzeniowej, montaż siatek piłko-chwytu, montaż nowych słupów oraz siatek piłko-chwytu od strony sadu (strona południowa).
Etap II – wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie wszystkich pozostałych robót budowlanych określonych mianem infrastruktury technicznej i robót towarzyszących, uporządkowanie placu budowy, dostarczenie dokumentacji powykonawczej wraz z zawiadomieniem o zakończeniu robót.
Etap III – dostarczenie koniecznych i niezbędnych dokumentów umożliwiających rozpoczęcie użytkowania obiektu, w tym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane).
3) Zakres objęty zamówieniem obejmuje również w przypadku takiej potrzeby sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. (t. j. Dz. U. z 2025r., poz. 418).
2. Zamawiający - inwestor ze swojej strony zapewnia
1) Aktualne podkłady geodezyjne dla planowanego zamierzenia inwestycyjnego,
2) Prawomocną decyzję lokalizacji celu publicznego, niezbędną do realizacji zamierzenia na poziomie wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania pozwolenia na budowę lub/i dokonania „zgłoszenia”.
3) Zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad przedmiotową inwestycją w przypadku takiej potrzeby.
3. Ogólny opis przedmiotu zamówienia
1) Przedstawiony w załączeniu niniejszej SWZ Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowi wytyczne do wykonania dokumentacji projektowej i w dalszej kolejności do wykonania robót budowlanych obejmujących Modernizację kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” wraz z budową kortu tenisowego przy ul. Gimnazjalnej w Lwówku, gmina Lwówek, wraz z wszystkimi robotami towarzyszącymi. Zakres prac w przedmiocie zamówienia zakłada usunięcie istniejących usterek w istniejącym kompleksie boisk sportowych ORLIK 2012, przywrócenie pełnej sprawności technicznej i funkcjonalno-użytkowej całego kompleksu wraz z jego rozbudową o kort do tenisa ziemnego.
2) W ramach zadania należy:
- Przygotować dokumentację projektową obejmującą elementy wymienione w PFU uzyskać wymagane prawem
uzgodnienia, dokonać zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskać pozwolenie na budowę (jeżeli okaże się konieczne) w
szczególności dla części elektrycznej robót, sporządzić specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, sporządzić
przedmiar robót, sporządzić kosztorys inwestorski,
- Wykonać remont boiska do piłki nożnej,
- Wykonać remont boiska wielofunkcyjnego,
- Wykonać remont i przebudowa piłko chwytów boiska do piłki nożnej,
- Wykonać remont ogrodzenia boisk,
- Wykonać nowe ogrodzenie wokół kortu i boisk do siatkówki plażowej,
- Zdemontować istniejące ogrodzenie i wykonać nowe ogrodzenie zewnętrzne od strony wejścia na kompleks Orlik,
- Wykonać remont istniejącej nawierzchni z kostki betonowej,
- Wykonać remont odwodnienia liniowego między boiskami,
- Wykonać nawierzchnię z kostki betonowej w korycie odwodnieniowym między boiskami,
- Wykonać lokalne naprawy nawierzchni z kostki,
- Wykonać remont i rozbudowę instalacji oświetlenia zewnętrznego,
- Wykonać nową instalację oświetleniową kortu tenisowego,
- Zaprojektować układ oświetleniowy wraz z projektem naświetlenia,
- Wykonać remont kontenerów szatniowo-sanitarnych,
- Wykonać kort do tenisa ziemnego o wymiarach wraz z wybiegami 18,29m x 36,50m,
- Wykonać przeniesienia istniejących boisk do siatkówki plażowej (dwa boiska),
- Wykonać ciąg komunikacyjny o nawierzchni z kostki betonowej – dojście do boiska do siatkówki plażowej oraz kortu
w technologii z brukowej kostki betonowej o gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej, ułożonej na podbudowie z
tłucznia lub betonu o grubości warstwy 15cm, ułożonej na podsypce piaskowej o grub. 10-20cm,
- Wykonać rozbudowę istniejącego parkingu o 15 miejsc parkingowych (wzdłuż drogi gminnej – ulicy Gimnazjalnej),
- Wykonać wymianę istniejącego monitoringu z rozbudową do 12 kamer wraz z rejestratorem 16 kanałowym i dyskami
twardymi (4 szt. po 8 TB),
- Wykonać inne niezbędne roboty budowlane, konieczne do uzyskania celu jakim jest usunięcie istniejących usterek,
przywrócenie pełnej sprawności technicznej i funkcjonalno-użytkowej kompleksu wraz z jego rozbudową o kort do
tenisa ziemnego.
Energia elektryczna, jeżeli istniejąca moc dla zasilania kompleksu nie będzie wystarczająca, w ramach zadania
należy uzyskać warunki techniczne na zwiększenie mocy od gestora sieci w związku z rozbudowę instalacji oświetlenia zewnętrznego boisk, do czego zamawiający upoważni wykonawcę do występowania w jego imieniu.
Wykonawca ma obowiązek zastosować się do przepisów prawa i norm obowiązujących w Polsce, również tych,
które nie zostały wymienione w programie funkcjonalno-użytkowym, a są niezbędne dla kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia
1) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w kolejnych punktach przygotowanego na okoliczność przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) oraz przywołania
z dokumentacji projektowej (projektu architektoniczno-budowlanego) wykorzystanej przy budowie zespołu ORLIK 2012
2) Dla potrzeb sporządzenia oferty przetargowej i określenia kosztów robót, Zamawiający przekazuje PFU przedsięwzięcia, a w nim:
- część opisową,
- część rysunkową, a w niej;
- szkic sytuacyjny planu zagospodarowania terenu działki – wstępna koncepcja, (przedstawiony na PZT z dokumentacji
ORLIK 2012 z 2008 r.)
- przekrój przez drenaż odwadniający pod boiskiem z trawy syntetycznej (z dokumentacji ORLIK 2012 z 2008 r.),
- rzut parteru zaplecza kontenerowego (z dokumentacji ORLIK 2012 z 2008 r.),
- dokumentację techniczną – projekt architektoniczno-budowlany zespołu modułowego zaplecza boisk sportowych
(z dokumentacji ORLIK 2012 z 2008 roku),
- dokumentację fotograficzną istniejącego zespołu modułowego zamieszczoną w PFU,
- decyzję lokalizacji celu publicznego,
- aktualną mapę do celów projektowych.
4) Szczegółowe rozwiązania projektowe określające zakresy koniecznych do wykonania robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą podstawą do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, wszystkie inne roboty budowlane czy inne prace nie wyspecyfikowane, a występujące w przedmiocie zamówienia należy przedstawić w robotach towarzyszących.
5. Zamawiający stawia wymagania w stosunku do produktu będącego przedmiotem zamówienia
1. W celu weryfikacji jakości oferowanego produktu oraz wymaganych parametrów systemu nawierzchni kortu tenisowego z trawy syntetycznej, Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy:
1) Aktualnego certyfikatu ITF – kategoria 5, kort szybki;
2) Raportu z badań laboratoryjnych przeprowadzonego dla systemu sztucznej trawy potwierdzającego zgodność z normą PN-EN 15330-1:2013 oraz potwierdzającego wymagane parametry przeprowadzone przez specjalistyczne laboratorium sportowe np.: Sports Labs, Ercat, Labosport;
3) Karty technicznej oferowanej trawy sztucznej;
4) Autoryzacji producenta systemu wystawionej na zadanie objęte przedmiotowym postępowaniem o zamówienie upoważniającą wykonawcę do instalacji oferowanej nawierzchni;
5) Świadectwa higieny (atest PZH) dla oferowanej sztucznej trawy;
6) Dokumentu potwierdzającego, że trawa syntetyczna nadaje się w 100% do recyklingu. Dokument musi być́ wydany przez niezależne, akredytowane laboratorium zgodnie z ISO/IEC 17025:2018
2. W celu weryfikacji jakości oferowanego przez wykonawcę produktu w ofercie, oraz wymaganych przez Zamawiającego parametrów systemu nawierzchni boiska piłkarskiego, Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy: ...
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca na dokonanie zapisów pozostała treść jest dostępna w rozdziale IV SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45212172-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków rekreacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1881900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1881900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1881900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SODEX" Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772562339
7.3.3) Ulica: ul. dworcowa 22, Złotniki
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1881900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa lądowisk dla bezzałogowych statków powietrznych (BSP)
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi rowerowej w pasie drogi wojewódzkiej nr 523 na odcinku Gardeja - Czarne Dolne"
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





