Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00452854/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa budżetu Gminy Tarnogród i jej jednostek organizacyjnych w latach 2026-2028 oraz zaciągnięcie przez Gminę Tarnogród kredytu w rachunku bieżącym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnogród
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Tarnogród
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-420
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 689 71 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tarnogrod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogrod.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84e50fd5-58a3-4047-b20f-0b701385dcf01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Tarnogród i jej jednostek organizacyjnych w latach 2026-2028 oraz zaciągnięcie przez Gminę Tarnogród kredytu w rachunku bieżącym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84e50fd5-58a3-4047-b20f-0b701385dcf0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030027/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Obsługa bankowa budżetu Gminy Tarnogród i jej jednostek organizacyjnych w latach 2026-2028 oraz zaciągnięcie przez Gminę Tarnogród kredytu w rachunku bieżącym.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452854
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 705600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Tarnogród i jej jednostek organizacyjnych w latach 2026 – 2028 oraz zaciągnięcie przez Gminę Tarnogród kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu w latach 2026-2028. 2. Zamówieniem objęte są następujące jednostki organizacyjne Gminy Tarnogród: 1) Urząd Miejski w Tarnogrodzie, 2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie, 3) Środowiskowy Dom Samopomocy w Tarnogrodzie, 4) Centrum Usług Wspólnych, 5) Szkoła Podstawowa w Tarnogrodzie z punktem filialnym w Luchowie Górnym, 6) Szkoła Podstawowa w Luchowie Dolnym, 7) Szkoła Podstawowa w Różańcu Drugim, 8) Szkoła Podstawowa w Tarnogrodzie, 9) Przedszkole Miejskie w Tarnogrodzie, 10) Klub Dziecięcy w Tarnogrodzie. 3. Kompleksowa obsługa bankowa obejmuje: 1) otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych bieżących, rachunków funduszy specjalnych, rachunków pomocniczych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych, 2) prowadzenie obsługi rachunków pomocniczych bez żadnych prowizji i opłat (ze względu na małą liczbę operacji na powyższych rachunkach i w większości przypadków krótki okres ich istnienia), 3) realizację wpłat i wypłat gotówkowych w szczególności wpłat realizowanych na rzecz Gminy i jej jednostek organizacyjnych przez osoby trzecie, które nie będą obciążone prowizją ani jakąkolwiek opłatą, 4) realizację przelewów w formie elektronicznej i papierowej (w przypadku braku dostępu do systemu bankowości elektronicznej), na zewnątrz i wewnątrz banku, 5) usługi bankowości elektronicznej: przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników, instalacja, udostępnienie, aktualizacja w siedzibie Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. System powinien spełniać wysokie standardy bezpieczeństwa zapewniając ochronę przed dostępem osób nieupoważnionych. Usługa bankowości elektronicznej ma zapewnić co najmniej dokonywanie operacji przelewów, dostęp do informacji o stanie i historii m.in. sald rachunków, obrotów oraz operacji przeprowadzanych na rachunkach bankowych, tworzenie baz danych kontrahentów oraz przelewów wzorcowych, wyszukiwanie dokonanych operacji i zleceń wg poszczególnych elementów przelewu (np. data, kontrahent, kwota), 6) wydawanie blankietów czekowych i realizacja czeków gotówkowych, 7) zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją kierowników jednostek, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach na wskazany rachunek bankowy Gminy Tarnogród, 8) sporządzanie wyciągów bankowych, potwierdzających stan salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia w wersji elektronicznej,
9) otwieranie rachunków lokat terminowych i oprocentowanie środków na lokatach terminowych, 10) udostępnienie możliwości korzystania z bankowego systemu identyfikacji masowych płatności, 11) udostępnienie możliwości korzystania z kart płatniczych tj. kart debetowych w celu obsługi wydatków służbowych przez pracowników jednostek organizacyjnych Gminy Tarnogród, udostępnienie aplikacji do obsługi kart przez jej użytkowników (weryfikacja sald , możliwość dokonywania transakcji za jej pomocą) oraz zapewnienie identyfikacji transakcji dokonanych za pomocą karty w realnym czasie celem weryfikacji przez Zamawiającego wykorzystanych limitów przez użytkowników kart, 12) wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń, 13) przekazanie po zakończeniu realizacji umowy w terminie 14 dni bazy danych z archiwum operacji na rachunkach oraz słowniki z danymi wprowadzonymi przez Zamawiającego w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 4. Oprocentowanie środków na rachunkach: 1) oprocentowanie obejmuje środki zgromadzone na wszystkich prowadzonych rachunkach bankowych, 2) środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych będą oprocentowane według stałej stopy procentowej przez cały okres obowiązywania umowy, 3) odsetki od środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach będą naliczane i dopisywane do salda rachunku na koniec każdego miesiąca lub w dniu likwidacji rachunku, 4) na pisemną dyspozycję Zamawiającego dopisane do rachunku na koniec miesiąca mogą być automatycznie przekazane na rachunek wskazany w tej prośbie przez Zamawiającego. 5. Kredyt w rachunku bieżącym: 1) uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy Tarnogród na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu z terminem spłaty do końca danego roku budżetowego. Wysokość kredytu będzie określona uchwałą Rady Miejskiej w Tarnogrodzie w sprawie budżetu na dany rok. Podpisanie umowy kredytowej będzie uzależnione od upoważnienia udzielonego przez Radę Miejską w Tarnogrodzie – Burmistrzowi oraz od sytuacji finansowej i potrzeb finansowych Gminy Tarnogród. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte jest na stawce WIBOR 1M powiększonej o stałą marżę Wykonawcy. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane na bieżąco od dnia pierwszego wykorzystania tego kredytu, w miesięcznych okresach obrachunkowych. Zamawiający dokona płatności odsetek na rachunek bankowy Wykonawcy do 7 dni od otrzymania od Wykonawcy informacji o ich wysokości. Wykonawca nie będzie automatycznie pobierał środków z rachunku Zamawiającego z tytułu spłaty odsetek. 2) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym jak w ofercie. Kredyt krótkoterminowy zostanie udzielony bez prowizji i opłat. Jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat bankowych od zaangażowania kredytu, od salda niewykorzystanej części kredytu. 3) zabezpieczeniem kredytu winien być weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 6. Wykonawca musi posiadać na terenie miasta Tarnogród swoją filię, oddział lub utworzy w mieście Tarnogród po podpisaniu umowy nie później niż do dnia 31.12.2025 r. oddział, filię lub inną placówkę przez okres obowiązywania umowy. 7. Wykonawca zapewni wykonywanie czynności organizacyjnych związanych z obsługą bankową budżetu Gminy Tarnogród i jej jednostek organizacyjnych codziennie od poniedziałku do piątku nie krócej niż w godzinach od 8.00 do 14.30 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 8. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat bankowych: 1) od wpłat gotówkowych i bezgotówkowych, 2) od wypłat gotówkowych i bezgotówkowych, 3) za otwarcie nowych rachunków, 4) za likwidację rachunku, 5) za wydawanie blankietów czeków, 6) za realizację przelewów w formie elektronicznej i papierowej, na zewnątrz i wewnątrz banku, 7) za elektroniczny system obsługi bankowej, 8) za otwarcie rachunku lokat terminowych, 9) za udzielanie telefonicznej informacji o stanie rachunku bankowego, 10) za wydane zaświadczenia i opinie bankowe, 11) za wydanie kart płatniczych i udostępnienie aplikacji do obsługi przez ich użytkowników, 12) za zmiany kart wzorów podpisów. 9. Nie dopuszcza się stosowania innych opłat i prowizji bankowych za wykonywanie obsługi bankowej. Podane w ofercie ceny jednostkowe za czynności obsługi bankowej nie ulegają zmianie w okresie obowiązywania umowy. 10. Wykonawca będzie realizował wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunkach, wymienione w karcie wzorów podpisów, stanowiącej załącznik do umowy. 11. Wysokość oprocentowania środków na rachunkach zgodnie z ofertą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 705600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 705600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 705600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Tarnogrodzie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000500582
7.3.3) Ulica: Partyzantów 9
7.3.4) Miejscowość: Tarnogród
7.3.5) Kod pocztowy: 23-420
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W TARNOGRODZIE
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W TARNOGRODZIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 705600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI TARNOGRÓD
więcej: przetargi TARNOGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt długoterminowy w kwocie 6 000 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
- Udzielenie Gminie Ciechocin kredytu długoterminowego ma spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz finansowanie deficytu budżetu
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na pokrycie planowanego w 2025 roku deficytu budżetowego
- Udzielenie i obsługa bankowa kredytu długoterminowego w wysokości 2.100.000 złotych
- Udzielenie kredytu długoterminowego wysokości 2 600 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Siedlisko w 2025 roku
- Kredyt długoterminowy na spłatę zobowiązań kredytowych z lat poprzednich
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





