Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00444970/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
- 2025/BZP 00458593/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-06
- 2025/BZP 00462147/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-07
- 2025/BZP 00467167/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-09
- 2025/BZP 00470660/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług żywienia pacjentów wraz z obsługą bufetu na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRO-MEDICA" W EŁKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510996861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Baranki 24
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 620 95 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.promedica.elk.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.promedica.elk.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług żywienia pacjentów wraz z obsługą bufetu na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b07a78a-e66d-4b1c-9094-e498e55d8ef2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444970
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1334/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1680000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywienia pacjentów hospitalizowanych u Zamawiającego wraz obsługą bufetu i najmem pomieszczeń kuchni i bufetu na potrzeby „Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.”, na okres 12 miesięcy tj. od 01.11.2025 r. do 31.10.2026 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres świadczenia usług zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Wykonawca przedmiot niniejszej umowy realizował będzie z wykorzystaniem istniejących pomieszczeń Zamawiającego na zasadach najmu. Szczegółowe zasady określa Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie jest niepodzielne. Uzasadnieniem braku podziału niniejszego zamówienia na części jest świadczenie usług żywienia pacjentów hospitalizowanych jak i prowadzenie bufetu dla potrzeb pacjentów korzystających z usług medycznych świadczonych w Ambulatoryjnej Opiece Zdrowotnej (AOS). Przygotowywanie posiłków pacjentom hospitalizowanym oraz pacjentom korzystającym z AOS odbędzie się za pomocą wspólnego zaplecza kuchennego znajdującego się w pomieszczeniach kuchennych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków
55510000-8 - Usługi bufetowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1672800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2611200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1672800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA HS PREKURSOR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451988928
7.3.4) Miejscowość: Wydminy
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA HS PREKURSOR
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA HS PREKURSOR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1672800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-01 do 2026-10-31INNE PRZETARGI Z EŁKU
- POPRAWA FUNKCJONALNOŚCI DWÓCH SKWERÓW NA OBSZARZE REWITALIZACJI W EŁKU - REWITALIZACJA SKWERU PRZY UL. ŻEROMSKIEGO W EŁKU
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU EŁCKIEGO z podziałem na 3 części
- "Zakup toru wizyjnego do cystoskopu wraz z procesorem, źródłem światła, monitorem i wózkiem jezdnym na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- PROJEKT PRZEBUDOWY ULICY PARKOWEJ W EŁKU
- Dostawa fabrycznie nowego ( rok produkcji 2025 ) samochodu ciężarowego 7- miejscowego o DMC do 3,5 t.
- Wsparcie nauczycieli ZS1 oraz uczniów kształcących się w zawodzie Technik Analityk w zakresie rozwoju kompetencji zawodowych
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak i Punktu Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak
- Usługa cateringowa podczas Gali Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów" i Balu Prezydenta Miasta Suwałki
- Zapewnienie wyżywienia dla uczestników kursów, szkoleń oraz członków Rady BCU w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim"
- Świadczenie usługi cateringu - przygotowanie i dostarczenie całodniowego wyżywienia dla 20 Mieszkańców SCOM w Brudzowie w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Catering w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku - tryb podstawowy
- Świadczenie usługi cateringowej do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Puszcza Mariańska w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Usługi bufetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





