eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MszanowoBudowa gminnego żłobka w Jamielniku



Ogłoszenie z dnia 2025-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa gminnego żłobka w Jamielniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Miasto Lubawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Mszanowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 56 472 63 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminanml.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9feb29c5-9ce6-4007-9b26-c640be6d7163

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa gminnego żłobka w Jamielniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9feb29c5-9ce6-4007-9b26-c640be6d7163

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507437

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029356/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Budowa gminnego żłobka w Jamielniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

PROJEKT FERS: Opieka nad dziećmi do lat 3 - program Maluch + w ramach działania 02.01.Opieka nad dziećmi do lat 3- program Maluch+ w ramach programu fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00350991

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RD.271.1.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1150560 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa żłobka gminnego wraz z instalacjami, zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem w miejscowości Jamielnik.
W ramach zamierzenia wykonane zostaną następujące prace, które obejmują w szczególności:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty ziemne,
3) wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych,
4) wykonanie podbudowy pod posadzki,
5) wykonanie konstrukcji naziemnej -ściany zewnętrzne nośne wraz z ociepleniem i licowaniem cegłą klinkierową oraz ściany nośne wewnętrzne,
6) konstrukcja nadziemna – słupy i rdzenie,
7) konstrukcja nadziemna – podciągi, nadproża, wieńce,
8) konstrukcja dachu,
9) pokrycie dachu, obróbki blacharskie, orynnowanie,
10) Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna,
11) Stolarka okienna i drzwiowa wewnętrzna
12) ściany działowe,
13) wykonanie posadzek i podłóg,
14) tynki wewnętrzne ścienne,
15) okładziny i malowanie ścian,
16) sufity podwieszane i ocieplenie dachu o konstrukcji drewnianej,
17) elementy ślusarsko-kowalskie zewnętrzne,
18) elewacja,
19) chodniki i opaska,
20) ciąg pieszo-jezdny, parkingi,
21) wiata śmietnikowa,
22) nawierzchnie i urządzenia towarzyszące,
23) tereny zielone-nasadzenia,
24) ogrodzenie,
25) ruchome elementy zagospodarowania terenu (ławki, kosze),
26) plac zabaw,
27) wykonanie przyłącza wodociągowego,
28) wykonanie instalacji wodociągowej,
29) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej,
30) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej,
31) instalacja kanalizacji deszczowej,
32) instalacja wentylacyjna,
33) zakup i montaż pompy ciepła,
34) wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych instalacji elektrycznych,
35) montaż rozdzielnic elektrycznych,
36) montaż gniazd wtykowych,
37) wykonanie instalacji odgromowej,
38) wykonanie pomiarów elektrycznych,
39) wykonanie instalacji ogrzewania podłogowego,
40) sprzęt i kable telekomunikacyjne
41) urządzenia do przesyłu danych
42) lokalna sieć komputerowa,
43) roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych,
44) roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
45) instalowanie okablowania komputerowego,
46) instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych,
47) roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych,
48) zakup, dostawa i montaż wyposażenia żłobka,

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262520-2 - Roboty murowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne

32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3658775,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3872114,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3658775,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH ASBUD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362521827

7.3.3) Ulica: KULIGI 32

7.3.4) Miejscowość: GRODZICZNO

7.3.5) Kod pocztowy: 13-324

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3658775,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.